Gå til innhold

The Gathering 2013-tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Prøvde å sove i sovetelte, sov vel ca en time før jeg våknet helt gjennomfrosset, så nå har vi bestilt hotell :)

Endret av Selle
Skrevet

Prøvde å sove i sovetelte, sov vel ca en time før jeg våknet helt gjennomfrosset, så nå har vi bestilt hotell :)

Er det virkelig så kaldt? Skjønner at det kan bli litt kjølig, men damn..

Skrevet

Soveteltet er ganskje jævlig. Jeg har et liggeunderlag som er punktert, så jeg våkna istad med vond rygg og iskald. skal legge meg tidligere i dag, og heller finne plass på tribuna :)

Skrevet

Er det virkelig så kaldt? Skjønner at det kan bli litt kjølig, men damn..

Føltes som minusgrader :p

Men tok med feil sovepose, hadde tenkt å ta med den varmeste jeg har, men tok en som er ca medium i stedenfor

Skrevet

Haha, jeg og en venn så etter plass å sove i litt over en time i natt (3:00-4:00). Da vi endelig fant en plass, der det lå en god del andre, la oss til. Så fikk beskjed om å flytte oss. Endte med å pimpe to stoler, dyna og puta mi sammen med gaffateip å ligge med pulten :) Så var det rett på med eget headsett for å sleppe bråket fra alle kanter.

• Liker 1
Skrevet

Soveteltet var null problem for min del, tynn sommerpose med klær under, det viktigste dere gjør er å ha et liggeunderlag som isolerer. Ikke bruk sånne tynne som blåser seg opp selv disse isolerer veldig dårlig i forhold til et liggeunderlag av skum

Skrevet

Skal ikke få sett om jeg får starte opp Bioshock Infinite snart, her fulgt med på litt andre ting enn spill så langt, var for eksempel med på å lage papirfly i auditoriet istad.

Skrevet

Spiller gode gamle Age of Empires II med noen kompiser. Øver til en turnering på ifi i april en gang. Morro, selv om jeg suger hardere enn en støvsuger.

Og de nye botene i Forgotten empires er helt syke. Skal teste barbarian nå, og se om jeg får samme resultat som broren min...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...