Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013


Anbefalte innlegg

lurer på dere som spilte liverpool, hvor mye solgte dere carrol for? og hvor mange sesonger tok det? var jo dødsvanskelig å få solgt den udugeligheten! tok ett par sesonger for min del, etter utallige utlån, men fikk vel rundt 10-11 mill selv, var fornøyd med å få han ut, solgte suarez og borini noen år senere for å gjør plass i 25 manns troppen, fikk vel rundt 30 for hver, borini scorer jo alltid mot storlaga det var gøy men var ikke så god utenom det følte jeg ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

lurer på dere som spilte liverpool, hvor mye solgte dere carrol for? og hvor mange sesonger tok det? var jo dødsvanskelig å få solgt den udugeligheten! tok ett par sesonger for min del, etter utallige utlån, men fikk vel rundt 10-11 mill selv, var fornøyd med å få han ut, solgte suarez og borini noen år senere for å gjør plass i 25 manns troppen, fikk vel rundt 30 for hver, borini scorer jo alltid mot storlaga det var gøy men var ikke så god utenom det følte jeg ^^

55 Mill NOK til Arsenal etter første sesong.
Lenke til kommentar

Her er Marco Perez, det største talentet av de som kom gjennom ungdomsinntaket.

 

Jeg spiller i enten 4-4-2 eller 4-1-2-2-1 (hva er forskjellene på det og 4-5-1, egentlig?) så jeg har mest bruk for han som venstreving, det passer jo godt med at han har 16 og 15 i akselerasjon og hurtighet. Problemet er styrken hans som kun er 2.

 

Vingene mine kommer ikke sååå mye innover i banen og det er jo litt problematisk å bruke en vesntrebent spiller på venstrekanten dersom han skal komme til sjanser.

 

post-172997-0-08011400-1378586312_thumb.jpg

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Her er Marco Perez, det største talentet av de som kom gjennom ungdomsinntaket.

 

Jeg spiller i enten 4-4-2 eller 4-1-2-2-1 (hva er forskjellene på det og 4-5-1, egentlig?) så jeg har mest bruk for han som venstreving, det passer jo godt med at han har 16 og 15 i akselerasjon og hurtighet. Problemet er styrken hans som kun er 2.

 

Vingene mine kommer ikke sååå mye innover i banen og det er jo litt problematisk å bruke en vesntrebent spiller på venstrekanten dersom han skal komme til sjanser.

 

Marco Perez.jpg

 

Tbh var ikke han det helt store. Se feks og sammenlikne med han 15-åringen jeg posta rett over der. :p

Lenke til kommentar

Alt er relativt, ikke alle vinner Champions League og har 1 mrd. på bok ;)

Jeg har spilt FM i noen år, men aldri hatt noen stor erfaring med unge spillere. Hva ville dere gjort med han? Noen spesielle områder dere ville trent han på siden han er kun 15?

 

Jeg har sikret ligatittelen med en god del kamper igjen så jeg blir å bruke nesten alt av unggutter i de resterende kampene.

Lenke til kommentar

Har ikke 1 mrd på bok. Twente får ikke det. :p

 

Jeg ville kanskje fått en spiller i klubben til å mentore han. En med en god del mer målbevissthet slik at den går mye opp. Det trenger han. Ellers ville jeg bare trent på taktisk rolle, da kan du spesialisere han med en gang. Avansert playmaker eller offensiv midtbane.

Lenke til kommentar

Jeg har en god del skuddmuligheter, men de fleste er fra langt hold, denne meldingen får jeg under hver kamp, hvordan kan jeg få spillerne til å skyte uten at det blir slik og slik at jeg blir kvitt meldingen? Har langskudd = sjelden på alle midtbanespillerne mine, men det hjelper visst ikke.

Å så har jeg veldig mange skudd, men veldig få på mål. Kan ha over 20 skudd men bare 3-4 på mål noen ganger. Hvordan kan jeg endre på dette? Spissene mine scorer rett og slett for lite mål selvom dem er ganske så brukbare. Har endret på roller og slik, men ser ikke ut til å fungere noe spesielt, noen ganger blir det bare mye verre når jeg gjør det. Når det gjelder kreativ frihet for spissene, hvordan bør den være?

 

Får også opp på assistenten sine tilbakemeldinger at den og den spilleren er vant til å spille med ett høyere/lavere tempo, mer direkte spillestil osv. Er dette noen som kan eller bør gjøres noe med?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...