Gå til innhold

Bloodhound Gang

Chocolate-Monster

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnslig juggalo.

Hmm, ja skjønner at ikke alle liker de, men selve musikken og tekstene er ikke mye barnslig. ( kommer an på hva du regner som barnslig og hvilken alder det gjelder da XP )

Jeg startet høre dem i sånn 13 års alder, men liker fortsatt sangene og hører dem i jevne mellomrom :)

Skrevet

Hørte igjen Fire Water Burn her om dagen, det vakte gode minner fra de dager da jeg tjuvlyttet til min brors singel-versjon av den. Bandet baserer seg klart på typisk toaletthumor, men de har også klart å lage fengende låter, som feks nevnte låt.

De vil aldri oppnå høydare, men som en-gang-i-blandt band fungerer de fin-fint.

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Ja, eller jeg synes Platene: (1996) One fierce beer coaster og (1999) Hooray for Boobies er best, :) De er litt sånn anerledes og ikke en typisk sjanger :)

Er glad i bandet jeg å :):green:

Endret av Chocolate-Monster
  • 1 måned senere...
Skrevet

De er rett og slett en veldig nøytral sosial kommentar til en gruppe mennesker som er veldig vansklig å komme innpå i livet.

En veldig moden tilnærming til det som mange ser på som uansvarlig oppførsel.

Skrevet

Men det er kanskje ikke alle som vil høre igjennom enkelte av det de legger i noen sanger...

Selv ser jeg på det å sette på en gammel plate av Bloodhound Gang som en gullsjangse til å "sniklytte" på en gjeng anus-tenåringer - når jeg selv har blitt for gammel til å delta i en sånn samtale.

Skrevet
Men det er kanskje ikke alle som vil høre igjennom enkelte av det de legger i noen sanger...

Ja du har rett i det. Eks. "Hell yeah" er en sang som er utrolig bra, men som selvfølgelig religiøse missliker veldig siden de ikke acepterer kritikk. Men de har veldig mange gode sanger, men selvfølgelig også noen som bare er tullete :D

Skrevet

Hørerpå dem, har et par plater av dem.

Ikke det jeg hører mest må, men det har definnetivt noen fengende sanger som er fine og spille av tid til annen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...