Gå til innhold

Serie A-tråden - 2016-17


Patrick123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har Get som tv leverandør hvor jeg har tilgang til kanalen Rai Uno. Alle matcher (landskamper, coppa italia, supercup) som blir sendt der går alltid i svart. Nå som ingen har sikret seg rettighetene vil en kunne se Supercup kampen mellom Juve - Lazio på lørdag? Eller skal de mørklegge skjermen igjen!!!

 

Takker for svar!

Lenke til kommentar

Har Get som tv leverandør hvor jeg har tilgang til kanalen Rai Uno. Alle matcher (landskamper, coppa italia, supercup) som blir sendt der går alltid i svart. Nå som ingen har sikret seg rettighetene vil en kunne se Supercup kampen mellom Juve - Lazio på lørdag? Eller skal de mørklegge skjermen igjen!!!

 

Takker for svar!

Tipper en mail til Get gir best svar på det.. ;)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er et av de store derbyene så jeg ville definitivt ordnet billett på forhånd. 

 

Roma sin norske fanclub har litt info (Roma Club Norvegia) om billettkjøp, priser og sånt. Let litt der, eller hør med dem om tips. Mest stemning hadde du nok fått på Curva Sud, men for sarte norske sjeler kan nok kanskje det bli litt vel heftig om det blir en tett kamp ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Inter Milan og Mancini kommer til å være skikkelige utfordrere denne sesongen tror jeg. For et lag sier jeg bare...: http://www.transfermarkt.co.uk/inter-milan/startseite/verein/46

 

 

Ifjor hentet de flere store navn som:

- Miranda

- Vidic

- Medel

 

I sommer har de overgått seg selv og hentet:

 

- Jovetic

- Ljajic

- Perisic

- Kondogbia

- Melo

- Telles

- Montoya

- Biabiany

Med flere...

 

Eneste store spillern de har solgt er Hernanes tror jeg, som gikk til Juventus nettopp.

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

Du vet aldri hvor dårlig Inter kan finne på å være, uansett hvilke spillere de har tilgjenglig. I tillegg kan det være vanskelig med elleve nye spillere på to sesonger. De har heller ikke overbevist hittil.

 

På en annen side har sesongstarten vært horribel for Juve. Kan ha noe med at Padoin har måttet erstatte Pirlo, og at det har vært store utskiftninger, men får håpe det går seg til etter hvert.

 

Hvis ikke frykter jeg scudettoen ender i hovedstaden i år.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...