Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Beste jeg fikk var Javi Garcia på City og Luiz Gustavo som spiller for Bayern. Regner med at jeg kan få solgt de for noen tusen. Men vil prisene stige drastisk når selve spillet kommer ut tror dere?

 

Jeg tenker å bygge et lag med hovedsaklig spillere fra BPL. Har en følelse på at Lloris kommer til å bli helt syk i mål med 90 i DIV og 91 i REF.

Jeg tror det, kjøpte Pepe85 for 7000 og regner med at han går for mye mer når spillet er ute..

 

Og ja, jg tror også Lloris kommer til å bli VILL i mål..

Hvordan har du opparbeidet deg så mye coins allerede forresten?

 

Lurer jeg også veldig på så blir veldig interisangt å høre

har sett at folk har lagt inn bud på 20 til 30k allerede :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beste jeg fikk var Javi Garcia på City og Luiz Gustavo som spiller for Bayern. Regner med at jeg kan få solgt de for noen tusen. Men vil prisene stige drastisk når selve spillet kommer ut tror dere?

 

Jeg tenker å bygge et lag med hovedsaklig spillere fra BPL. Har en følelse på at Lloris kommer til å bli helt syk i mål med 90 i DIV og 91 i REF.

Jeg tror det, kjøpte Pepe85 for 7000 og regner med at han går for mye mer når spillet er ute..

 

Og ja, jg tror også Lloris kommer til å bli VILL i mål..

Hvordan har du opparbeidet deg så mye coins allerede forresten?

 

Lurer jeg også veldig på så blir veldig interisangt å høre

har sett at folk har lagt inn bud på 20 til 30k allerede :S

Åpna 6 pakker idag, beste var Toni Kroos, fikk solgt han for 4000.- solgte alle gullspillere for 350, de jg ikke fikk solgt discarda jeg og fikk 300 for de,.samme md sølv, prøvde først å selge for 150,- hvis de ikke ble solgt, discarda jg for 100,- bronse discarda jg alle, utenom en som gikk for 200,- solgte alt jg fikk,og så satt jg igjen md 9000 coins,.

Lenke til kommentar

Overraskende at EA serverne klikker, at folk cheater osv osv....

 

Jeg fikk logga inn i stad og fikk velkomstpakke (bronsjepakke med 18 spillere, drakter, ball osv). Fikk daily gift og "premie" for at jeg har spilt UT før. Men når jeg gikk inn til Store så stod det at de jobbet med noe og at innholdet var utilgjengelig. Noen som veit om jeg vil få de gullpakkene nåe jeg kommer inn igjen. Er jo rimelig lame hvis jeg går glipp av de, for nå har jeg bare en gjeng ræva bronsjespillere og 0 coins...

Lenke til kommentar

Overraskende at EA serverne klikker, at folk cheater osv osv....

 

Jeg fikk logga inn i stad og fikk velkomstpakke (bronsjepakke med 18 spillere, drakter, ball osv). Fikk daily gift og "premie" for at jeg har spilt UT før. Men når jeg gikk inn til Store så stod det at de jobbet med noe og at innholdet var utilgjengelig. Noen som veit om jeg vil få de gullpakkene nåe jeg kommer inn igjen. Er jo rimelig lame hvis jeg går glipp av de, for nå har jeg bare en gjeng ræva bronsjespillere og 0 coins...

 

Om du mister de må du nok igjennom en del "chater" med EA, men jeg vil tro at du får pakkene. Nå har jeg egentlig bare dårlig erfaring med EA's customer service, men rett skal faen meg være rett, du skal jo få de pakkene.

Lenke til kommentar

Beste her var Khedira, som jeg fikk på min "reserve-PSN", skulle trade-offer'e han til min "hoved-PSN" men det gikk jo selvfølgelig ikke.

 

Elendig forbereding av EA, her har de massevis av tid og så klarer de å vente til etter launch med å fikse problemene sine. Dette lover ikke godt for FIFA13 serverne, tror mange kommer til å miste IF-prosent pga. serverne.... Var vel mye problemer ifjor også med FUT12 web app-launchen, og skal ikke se bort ifra at det blir problemer med Season Ticket-launchen i tillegg....

 

#EAmoveyourserversoutofthenorthpole

Endret av baguett
Lenke til kommentar

Rykter om reset går på twitter, men tviler på det blir så dratisk. Er nok banning av de som hadde skaffet seg masse spillere og coins ved juksing.

 

Så noen som hadde over 2.2mill coins før "vedlikehold" kom på webappen. Er jo nede ennå.

 

Blir spennende og se om det blir reset eller ikke.

Lenke til kommentar

Problemet ligger i at det er flere som har jukset til seg uendelig mange pakker, og deretter solgt spillere som Ronaldo, Falcao, RvP osv for en latterlig penge, og de som har solgt for tusenvis av coins har deretter overført dette til en annen konto. Å banne de kontoene som har hacket pakkene vil dermed ikke fjerne det mangfoldet av 85+ spillere og coins som nå har kommet allerede før en eneste UT-kamp har blitt spilt. Og å finne alle overganger og coins-overføringer osv vil ta en evighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...