Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som forresten har sett bildet av Daniel F. Holm? Kan da ikke være han det er bilde av?

Sjekket det opp nå. Definitivt ikke han :p

 

 

Nekter å tro at en 35 åring fra Preston har 5*!

La merke til det jeg og. Sjekket navnet hans på youtube, og han bruker masse skills når han spiller. Veldig utypisk engelsk. Var dessverre ingen billige kort ute.

Kanskje det stemmer da! Stilig med en bronsespiller med 5 stjerner, men statsene hans var ellers grusomt dårlige, så hadde valgt en litt raskere spiller any day. Han blir nok dyr da!

Lenke til kommentar

Greit nøgd med å få Hazard i season ticket package og!!

WUT, får du alle pakkene allerede? Men grattis, kan vel kalle det en god start!

 

Jeg logget inn på nettet også lå de under store.

 

Det er ikke Season Ticket pakker, det er pakker du får pga du har spilt FUT12. Season Ticket pakkene begynner ikke før den 22. tror jeg.

 

Ganske sikker på at det sto Season Ticket pakke på den pakken jeg åpner. Grunnen til at jeg tror dette er pga. jeg åpnet alle pakkene jeg kunne åpne i går. Når jeg logget inn i dag fikk jeg først den "daily gift" også så jeg at det sto jeg hadde "1" under store. Gikk inn der, og der hadde det kommet en pakke til. Det var visstnok en Season Ticket pakke.

Lenke til kommentar

Greit nøgd med å få Hazard i season ticket package og!!

WUT, får du alle pakkene allerede? Men grattis, kan vel kalle det en god start!

 

Jeg logget inn på nettet også lå de under store.

 

Det er ikke Season Ticket pakker, det er pakker du får pga du har spilt FUT12. Season Ticket pakkene begynner ikke før den 22. tror jeg.

 

Ganske sikker på at det sto Season Ticket pakke på den pakken jeg åpner. Grunnen til at jeg tror dette er pga. jeg åpnet alle pakkene jeg kunne åpne i går. Når jeg logget inn i dag fikk jeg først den "daily gift" også så jeg at det sto jeg hadde "1" under store. Gikk inn der, og der hadde det kommet en pakke til. Det var visstnok en Season Ticket pakke.

 

det må være fordi du hadde season ticket i fjor.

Lenke til kommentar

Flere enn meg som får feilmeldingen:

 

"Sorry, the Leaderboard you are trying to access is unavailable at the moment. Please try later."

 

Får den hver gang jeg logger på ...

Ja, tror de fleste får det. Fikses seg nok når spillet kommer ut.

 

Lurer på en ting til: Hvis man lager en ny bruker etter at spillet har kommet ut, vil man da få gullpakker/starter pack når man setter i gang FUT? Eller vil man kun få en bronzepakke til å starte med?

Vil kun få bronsespillere.

 

@ Bosch: Nice det for release! Prøver selv å få til et norsk sølvlag med Tarik, Huseklepp, Drage osv. Bare spent på om sølvspillere blir "dårligere" enn de var i fifa 12 og 11 pga det nye systemet.

 

Har forøvrig lagt til et par linker til førsteposten. Kom gjerne med forslag til hva mer jeg kan legge til :)

Endret av Bob Sacamano
Lenke til kommentar

Han blir vel møtende lag med samme ferdigheter så er opp til han det.

 

Prosjekt Chelsea så langt:

 

15comjc.jpg

 

Grunnet penger er det ikke lett å bygge opp topplag av Chelsea enda. Så muligheter for at det må brukes andre spillere nå i starten for å tjene opp coins. Uansett noen dager på meg.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Ser at noen allerede har fått litt for mye penger mellom hendene :p

 

Jeg lager meg et andrelag i kveld, som er ferdig før førstelaget. Siden jeg er lutfattig bestemte jeg meg for å kjøpe inn 11 spillere for 150 coins/stk. Mangler tre av dem, men tror det skal være mulig å også få de for 150.

 

Bygger bevisst et lag med lav kjemi, med unntak av stopperne (7) og keeper (9). Merkelig at Futwiz setter det lavere. Var ikke klar over at Simpson og Couffs vil spille i samme liga, men får de egentlig 7?

 

Edit: Futwiz har selv bytta om på spissene, jeg satte Tafer til høyre og Guerra til venstre, siden de er henholdsvis venstrebeint og høyrebeint. Edit2: fikk inn Simpson og Couffs nå, Simpson får 6 mens Couffs får 7. Futwiz surrer enda mer enn Futhead. 9 down, 2 to go.

post-281715-0-91385900-1348182623_thumb.png

Endret av brickwall_NOR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...