Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Tror EA kommer til å restarte hele shitten, er vel det eneste man kan gjøre, spillere som Iniesta, RVP, ble jo solgt til flere forskjelligene personer/kontoer for 200coins..

 

Og hvis de som har kjøpt disse spillerne for 200coins får beholde dem, så blir det vel litt feil.

 

Skjønner ikke hvordan de har klart å hacke til seg gratis pakker, flere av dem(forumet jeg leste på)hadde gjort det samme på fifa 12 sa de, og ingen av dem ble banna.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel strengt tatt juks å ha flere accounter som man feeder en main account med også.

 

Pakkene jeg får i starten på mine to "hjelpekontoer" blir bare en dråpe i havet sammenlignet med alle de som kjøper pakker for cash.

 

EA oppfordrer oss til å kjøpe pakker, mens de ikke akkurat oppfordrer oss til å registrere flere kontoer, men begge deler er metoder for å jukse seg til coins og gode spillere. Spillet skal handle om match coins og trading, ikke hvem som er villig til å betale mest for å få fordeler. Det blir litt Chelsea/City.

 

Mulig jeg ender opp med å spille med flere kontoer også, siden det fortsatt er en begrensing på 15 lagoppstillinger.

Lenke til kommentar

Personlig hadde jeg ikke brydd meg nevneverdig om det ble restart. FIkk ingen gode spillere jeg kunne tjene penger på uansett, og hadde lett byttet de ut med noen nye pakker. Men hadde jeg vært en av de som legit har fått Ronaldo, Messi, Leite osv. så hadde jeg vært skikkelig forbannet. Tror derfor ikke EA kommer til å restarte, fordi det vil gjøre svært,svært mange "kunder" misfornøyd, da de enten har fått gode spillere i pakker for en gangs skyld eller har lagt mye tid ned i trading og tjent opp en del penger.

Lenke til kommentar

Tror du noen har fått RvP og Iniesta billig legit? FUT er vel ikke åpent for nye spillere enda, så de fleste billigtrasfers er vel mellom egne kontoer?

Ja, det var det jeg mente, at det blir juks hvis de som har fått disse spillerne billige skal få beholde dem.

 

Edit: Ikke alle var mellom egne kontier, var noen av dem som solgte masse bra spillere for 200Buy now..Kommer dere inn i web-appen?

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

1K Coins. Yeah. Fikk forresten de velkomstpakkene som fosvant i går. Beste var Ardan Turan 84 rata. Tipper jeg venter med å selga han til spillet kommer i butikk, da får jeg nok litt mer for han.

 

Hvordan tror dere forresten der er med å selge bronsjespillere? Jeg fikk solgt 1 av 25 nå. Bør jeg forsette å prøve å selge de, eller bare beholde de og heller selge sølv/gullspillerne mine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...