Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilke lag har dere tenkt å bygge, eller hvilke spillere har dere tenkt å bygge laget rundt? Tror jeg skal lage en bronselag, prøve å få tak i noen raske vinger og en eller to 4* skillers. Det fungerte veldig bra i Fifa 12, men vet jo ikke hvor dårlig bronsespillere blir med tanke på first touch osv.

 

Hvilke stats er det som bestemmer om spilleren har forferdelig first touch egentlig? Ball kontroll?

Lenke til kommentar

Beste jeg fikk var Javi Garcia på City og Luiz Gustavo som spiller for Bayern. Regner med at jeg kan få solgt de for noen tusen. Men vil prisene stige drastisk når selve spillet kommer ut tror dere?

 

Jeg tenker å bygge et lag med hovedsaklig spillere fra BPL. Har en følelse på at Lloris kommer til å bli helt syk i mål med 90 i DIV og 91 i REF.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Beste jeg fikk var Javi Garcia på City og Luiz Gustavo som spiller for Bayern. Regner med at jeg kan få solgt de for noen tusen. Men vil prisene stige drastisk når selve spillet kommer ut tror dere?

 

Jeg tenker å bygge et lag med hovedsaklig spillere fra BPL. Har en følelse på at Lloris kommer til å bli helt syk i mål med 90 i DIV og 91 i REF.

Jeg tror det, kjøpte Pepe85 for 7000 og regner med at han går for mye mer når spillet er ute..

 

Og ja, jg tror også Lloris kommer til å bli VILL i mål..

Lenke til kommentar

Har åpnet pakkene og søkt litt på spillere.. tror kanskje at jeg dropper FIFA i år, har kjøpt alle utgavene siden 1995, men når Valencia blir ratet som 83 og Scholes som 81... der går grensa. Jævlig skuffa.

Hva overallen er på spillere er i grunn ikke viktig...finnest nok av spillere med under 80 overall som er virkelig gode :)

Lenke til kommentar

Beste jeg fikk var Javi Garcia på City og Luiz Gustavo som spiller for Bayern. Regner med at jeg kan få solgt de for noen tusen. Men vil prisene stige drastisk når selve spillet kommer ut tror dere?

 

Jeg tenker å bygge et lag med hovedsaklig spillere fra BPL. Har en følelse på at Lloris kommer til å bli helt syk i mål med 90 i DIV og 91 i REF.

Jeg tror det, kjøpte Pepe85 for 7000 og regner med at han går for mye mer når spillet er ute..

 

Og ja, jg tror også Lloris kommer til å bli VILL i mål..

Hvordan har du opparbeidet deg så mye coins allerede forresten?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...