Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Hva vil det si da? Pakker? Coins? Spam-mail fra EA? Gleder meg uansett utrolig mye til å komme i gang :)) Blir veldig gøyt! Noen bronsespillere jeg bør holde utkikk etter?

 

Jeg fikk Djibril Cisse (81), Moussa Sissoko (75), Pablo Estifer Armero (78) og Fredy Montero (75) som mine "antatt" beste i pakkene. Hadde ikke noe forventninger what so ever, så ble ikke skuffet.

 

Cisse har gode "Fifa-stats" med styrke, skudd og 4* skill moves. Sissoko var helt ekstrem i fifa 12, og har 85 pace med 86 strength i tillegg til 85 shot power, så han blir vel bra å ha som CM/CDM. Armero er en kjapp LB og Montero var veldig god som sølvspiller i Fifa 12, håper han er like god som gullspiller i år.

Endret av G27
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På de tre brukerne jeg har logget inn med har det så langt vært coins og mini-bronsepakke. Beste i gullpakka var en 80-bosnier i Lazio, det var skuff.

 

Med brukeren som jeg faktisk skal spille med (spilte med alle tre på FUT 12 uten å ane noe om fordelene med flere brukere til FUT 13) fikk jeg bare to stoppere, og han ene har 30 i pace og 3 i kjemi. Win.

Endret av brickwall_NOR
Lenke til kommentar

Hvordan skal vi få råd til å kjøpe pakker med "In Forms" når det tar kjempelenge eller superflaks å få tak i spillere en kan tjene penger på?

 

Har 3700 coins nå og får ikke solgt noen spillere.

 

Kan selvfølgelig gamble med å kjøpe og trade, men er stor risiko nå siden det er vel en del som vil ha pakker med "In Forms" for å tjene penger selv.

Lenke til kommentar

Ikke vær for sikker på det. Treg midtstopper som ikke var noe spesielt god i fifa 12 hvor han hadde 87 overall. Da gikk han for mye. Tror aldri Ferdinand kommer til å koste så mye..

 

Er jo klin umulig å få solgt spillere virker det som. Heldig dere som har fått coins istedenfor pakker. Hvor mye er det egentlig snakk om? 10 000?

Endret av G27
Lenke til kommentar

Hmm, du sier no der, hva med Pepe 85, går for 7-8000 ca?

 

Jeg fikk pakker jeg også, men etter å ha solgt alt sammen så sitter jeg igjen med 9000 coins..

 

og med de 9000 så vurderer jeg bare å kjøpe en eller 2 spillere også vente til spillet kommer ut..

 

Var en som kjøpte Sneijder for 15000,- istad..aahh..

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...