Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Masse kupp ute å går. Plukket nettopp opp 4 Huseklepp-kort for ca 1400-1500 per kort, og spillere som Di Natale kommer nok til å gå kraftig opp i pris etter hvert

 

Futhead vil være ferdig oppdatert en gang i neste uke :)

Hvor mye tror du Di natale kan komme til å gå oppi pris egentli?... :p

Har sett han for rundt 13.000 + nå. Husker han gikk for 25-30.000 etter release i fifa 12, men fifa 13-versjonen er mye bedre, til tross for lavere overall. Jeg skal ihvertfall holde øynene mine oppe :)

Hmmm..jaa, han ser iallfall temmeli bra ut mtp. stats, vurderer å bare kjøpe noen for å så vente til etter release med å selge de, gidder ikke å deale rundt lenger :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm..jaa, han ser iallfall temmeli bra ut mtp. stats, vurderer å bare kjøpe noen for å så vente til etter release med å selge de, gidder ikke å deale rundt lenger :p

Samme taktikk jeg har. Håper å få karret til meg en del spillere jeg kan selge med profit :)

 

Hvor mye coins har folket klart å karre til seg så langt? :) Selv er jeg nå bare på 7k men med en Sinclair liggende i klubben som forhåpentligvis vil gå for noen tusen ekstra når spillet er ute.

Ligger på 7 k også, men har Eto'o, 4 x Huseklepp og en annen norsk midtbanespiller jeg ikke helt husker navnet på. Har hatt litt flask med pakkene.

Lenke til kommentar

Greit nøgd med å få Hazard i season ticket package og!!

WUT, får du alle pakkene allerede? Men grattis, kan vel kalle det en god start!

 

Jeg logget inn på nettet også lå de under store.

 

Det er ikke Season Ticket pakker, det er pakker du får pga du har spilt FUT12. Season Ticket pakkene begynner ikke før den 22. tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...