Gå til innhold

Slik er iPhone 5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var ikke akkurat så veldig spennende. (ja, er en Android bruker, men må få si min mening fordi :p)

Litt høyere skjerm, ny ladekontakt og litt bedre batteri? (Og specs da)

Men MIN mening er at her er det ikke mye å hoppe i taket for :p

• Liker 3
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Banebrytende design folkens!

Men men, ingen tvil om at dette kommer til å bli en suksess.

Skrevet (endret)

Blir ikke iPhone 5 nr 1 på topp 10 mobil-salgslistene verden rundt, blir jeg overrasket. Apple er tross alt en veldig sterk merkevare, og selv om det skulle vise seg at telefoner som f.eks Samsung Galaxy S3 er teknisk sterkere telefoner enn denne, har det sikkert lite å si på salgslistene. En del kjøper nok iPhone pga et temmelig solid økosystem på App-store, hvor applikasjoner/spill ofte kommer til iOS lenge før de eventuelt kommer til Android.

Endret av Oly
  • Liker 1
Skrevet

"But you only need a twenty dollar cable for that!"

Skulle vel egentlig vært med i salgsspakken denne mener jeg. Når de i så mange år har tviholdt på en type kabel, fått mange hardware produsenter til å lage dockinger tilpasset den gamle typen, så syns jeg det er rett og rimelig at de tar ansvar :p

"twenty dollar cable". Koster de nok bare et par cents å legge ved en kabel....

Skrevet

Dette er jo åpenbart en kopi av Samsung galaxy S II. Så her blir det vel tulle-søksmål fort som fy. Nei vent, det var andre veien, det...

Den sølvramma du ser på telefonen øverst til venstre minner ekstremt mye om den første Galaxy S, den er forsåvidt fattige 4" også.

Skrevet

Denne skal jeg ha!

4 tommer, perfekt, knallbra kamera, beste appene, tynn og lett...

Eneste minus: Ikke fm-radio + at jeg skulle hatt noen widgets :)

Skrevet

Denne skal jeg ha! 4 tommer, perfekt, knallbra kamera, beste appene, tynn og lett...Eneste minus: Ikke fm-radio + at jeg skulle hatt noen widgets :)

4 tommer: perfekt*

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...