Gå til innhold

Slik er iPhone 5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ble veeeldig skuffet... Dette er ingenting nytt.

 

Hadde det i det minste vært OLED eller noe nyskapende, men nei.

 

Den burde jo ha blitt kalt 4S ver 2.

 

Selv om jeg ikke er no fan(bruker HTC), så gledet jeg meg veldig til å se hva de hadde å komme med.

 

Må si at jeg er svært skuffet.

 

Ikke minst at de bytter alt med koblinger som gjør det dyrere for de som har kjøpt utstyr og skal kjøpe iPhone 5.

 

Den ser jo litt ut som en krympet Samsung S3!? Fikk det for meg da jeg så de buene.

 

Gjentar det Blutut sa, mangler:

- minnekort

- flyttbar disk funksjon m klipp og lim

- filbehandler

- bluetooth filoverføring

- utskiftbart batteri

- radio

 

Vi er i 2012!

 

Pluss at alt er låst til iOS og Apple.

 

Lurer på hva blodfansen/fanatikerne/applelfrelste har å si...

 

Forsetter det sånn, så det over og ut for Iphone.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

5 år og fremdeles ikke:

 

*liste*

 

Og stadig er brukeren låst til Apple som kunde. Rart igrunn at denne er skapt av amerikanere med tanke på hvor opptatt de er av frihet :hmm:

 

Hvis du har slike krav er iPhone tydelig ikke telefonen for deg. Det bør ikke ha tatt deg fem år å oppdage dette.

 

Regnet med at de fleste ville forstå utifra innlegget mitt at jeg er ingen epleslave :tease: Mange er fornøyd med deres tlf men den er ikke for meg. Synes bare det er underlig at så mange er fornøyd med å være så låst til en produsent.

Lenke til kommentar

Vi er i 2012!

 

Det er helt korrekt, og vi har et hav av telefoner å velge mellom. Det finnes telefoner som gir deg alt du lister opp, og hvor du i tillegg heller ikke er låst til noe. Hvorfor må Apple gjøre det samme som de andre produsentene? Folk kjøper jo fortsatt iPhone i hopetall, og du kan ikke påstå at de som gjør dette er «hjernevasket» eller «dumme».

 

Jeg liker iPhone fordi jeg foretrekker iOS, fordi jeg liker fokuset på detaljer og design, og fordi den oppfyller mine krav. Jeg mener ikke det er den perfekte telefonen for alle (for det er ingen telefon som er perfekt for alle), eller den absolutt beste på markedet, men for meg er den best, og jeg kommer sannsynligvis til å kjøpe den etterhvert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nei takk.

 

Jeg beholder heller min 4s som har en perfekt størrelse og riktig lade/dockingplugg.

Fun fact: folk har forskjellig størrelse på hender, dine må tydeligvis være av en litt mindre dimensjon enn mine siden du syns iPhone 4 er passe stor.

Hvis du har slike krav er iPhone tydelig ikke telefonen for deg. Det bør ikke ha tatt deg fem år å oppdage dette.

Ser nå mest ut som en observasjon enn noen krav.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

FIkk ikke med meg noe om mindre sim-kort eller at 3,5mm jack ingangen blir flyttet til bunnen? Var dette bare rykter? De sa heller ingenting om SIRI på norsk så langt jeg har forstått? Litt skuffet, men sikkert mest pga ikke noe nytt av ryktene jeg har hørt. Kommer enda til å kjøpe, kjent med iOS-en pga ipod touchen min, men har aldri hatt en iphone før, når er det mulig å bestille fra apple.no?? :)

Lenke til kommentar

fordi jeg liker fokuset på detaljer og design

 

Jeg er spendt på å høre på hva med iOS / iPhone som har så mye detaljer og design?

 

Hva et design var i 2007 betyr jo ikke at det er et bra design i dag. Men selvfølgelig kan du mene det, men et design som har vært det samme i omtrent 5 år nå er noe man kaller for utgått på dato. Dette er noe man kaller for kjedelig og råttent.

 

Om du tenker iOS, så kan jeg (for å være helt ærlig) ikke se en dritt på hva som skulle være design og detaljer der.

 

Kan du forklare meg på hva det er med iPhone og iOS som er design og detaljer?

 

Herrejemini...

 

iPhone 4XL? 4Stretch?

 

Kall den heller for penisforlenger, eller e-peen forlenger.

 

Og hvorfor skal man være nødt til å jailbreake ?

 

Ikke alle har behov for et bredere mulighetsmarked enn det telefonen allerede tilbyr. Her er tilbudet for de som krever mer.

 

Det er med telefoner som med alt annet; smak og behag.

 

Hva man vil at en telefon skal kunne der og da når man kjøper en telefon betyr lite på hva jeg vil at telefonen skal kunne om 5 måneder.

 

Er alltid en fordel å ha mest mulig muligheter og funksjoner tilgjengelig i tilfelle men vil bruke disse tingene senere.

 

For er jo ikke akkurat digg å bruke 5000 kr på en mobiltelefon for så senere sitte med sjegget i postkassen med at man ikke kan gjøre de tingene man vil gjøre da.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Kan du forklare meg på hva det er med iPhone og iOS som er design og detaljer?

 

Det kan jeg godt, men ikke i denne tråden og ikke i kveld. Jeg har ikke så mye tid til overs at jeg kan bruke et par-tre timer på å forklare deg hva jeg personlig liker med iOS, spesielt ikke når du kaller det kjedelig og råttent.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...