Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen anelse om hva den trådløse laderen kommer til å koste? Snakker vi 150,- eller må man legge fram Undset for å få tak i den?

 

Jeg tipper rundt 500kr?

 

Ser ut som Dustin forventer inn gul utgave den 9 oktober http://www.dustinhome.no/product/5010651225/nokia-lumia-920-yellow/?csref=Pricecompare_mediahuset_1789

 

Mens Proshop forventer inn den 1 november.. http://www.proshop.no/Mobiltelefon/Nokia-Lumia-920-Gul-2375959.html?utm_source=tekno&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite

 

Vet ikke hvor mye man skal stole på dette? Dustin sin dato må jo være feil?

Lenke til kommentar

Dustin sin dato er så feil den kan få blitt. Regn med tidlig/midten av november, garantert.

 

Forøvrig er det nå kjent at Lumia 920 kommer i cyan (i allefall i USA med det første) ;)

 

Ja var det jeg regnet med..

 

Er CYAN "the shit" for tiden? :cool: Synes den er helt alminnelig, dog bedre enn sort/hvit.

Nei, holder meg til gul, evt. grå hvis den matte finishen er sykt mye deiligere :grin:

Endret av Gandulf
Lenke til kommentar

Så jeg

mener å ha lest at den hvite var blank :(

920 har ikke deksel.

Skal ikke svare på når den eventuelt kommer i Norge, men en så lenge er det bare sikkert at at&t i usa skal ha den i cyan.

 

Så jeg ikke en plass de byttet deksel på 920, eller var det på HTC'en...?

 

Må nok ha vært HTC, for 920 er frest ut fra et stykke plast. :)

 

Blir nok en svart matt på meg, men tenker å ha litt is i magen å kjøpe den etter jul. Prisene har forhåpentligvis justert seg litt da.

Endret av Thomas-A
Lenke til kommentar

Hurra for blå/turkis (cyan), men er også enig med suggas: På den svarte syns jeg skjermen liksom går i ett med resten av mobilen og man vil jo uansett ha farger på flisene.

 

Som jeg nevnte på forrige side så er svart og grå matte, mens hvit, gul og rød er blanke.

 

Kun L820 kan bytte farger via deksel, det er også slik den får støtte for kabelfri lading (jeg vegrer meg for å kalle det "trådløs lading", kall meg gjerne flisespikker :p )

 

Hvis noen tror man kan bytte farge på HTC 8X/8S så må de ha sett beskyttelsesdeksler!

 

post-4862-0-88308500-1349420766_thumb.png

Endret av Pey'J
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...