Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har vært lest litt om lumia 800 tråden her inne, og sitter igjen med at det har vært litt grums med den. Den kjører jo med wp 7,5. Er det noen vet hva forskjellene mellom wp 7 og 8 ? Selv har jeg android i dag( Htc hd) og har vært greit fornøyd med den. Sett på ulike videos av lumia 920 og den ser veldig bra ut. Spesielt kamera og navigasjon biten. Kunne vært veldig interessant og byttet til en Nokia med wp. Men det må funke, og oppfølging fra produsenten mht oppdateringer er også viktig.

Lenke til kommentar

Nokia satser jo veldig hardt på Lumia 920, så jeg tror nok at de kommer til å følge opp mobilen veldig bra. Det jeg er litt spent på er om wp8 kommer til å være helt stabil eller om det blir mange småfeil med det nye OS'et. Jeg har styrt på med custom roms og slikt med android og da blir det alltid småfeil etterhvert. Nå er jeg veldig klar for en mobil som er smooth og stabil hele tiden. Satser på at Nokia og Microsoft har gjort en god jobb her.

Lenke til kommentar

Ser iblant noen trekker frem at det kan være småproblemer med Lumia 800. De jeg kjenner med denne, inkludert kjæresten, har aldri hatt noen problemer. De fleste av de er helt vanlige brukere og har sjeldent eller aldri hatt noe å klage på. :)

 

Windows Phone 8 tror jeg blir temmelig fjellstøtt, og finnes det noe feil antar jeg at det kommer oppdateringer for dette temmelig fort. Microsoft har ikke mulighet til å kødde dette til, og det vet de :)

Lenke til kommentar

Synes ikke 5000 spenn er så galt med en gang, men regner med at det kommer vesentlig fler priser der nærmere salgstart.

 

Er mer spent på komplett og Elkjip sine priser.

 

Jeg er mer spent på når telefonene kommer, i hvilke farger og med hvilket tilbehør. Men har begynt å dibse på den gule 920 i vennegjengen, så de andre får finne seg sin farge. Bare den ikke kommer leeenge etter "business fargene" da...

Lenke til kommentar

Tipper prisen fort faller ned mot (og kanskje under) 4700kr før lansering. Dette var jo den veil. prisen fra Nokia som kom med pressemeldingen forrige uke.

 

Håper på en blå (cyan) ganske raskt! Inntil jeg har sett fargene live, blir det evt. svart. Syns at skjermen ser ut til å smelte sammen med chassiset.

Lenke til kommentar

Tipper prisen fort faller ned mot (og kanskje under) 4700kr før lansering. Dette var jo den veil. prisen fra Nokia som kom med pressemeldingen forrige uke.

 

Håper på en blå (cyan) ganske raskt! Inntil jeg har sett fargene live, blir det evt. svart. Syns at skjermen ser ut til å smelte sammen med chassiset.

 

Tror du vi kommer til å få cyan? Lurer i så fall på om den kommer i matt eller blank finish.

Lenke til kommentar

Jeg tror alle de nye fargene er blanke, men vi må nok vente og se. Cyan var den mest populære fargen på Lumia 800/900 og Nokia har ikke nektet for at 920 vil få denne fargen også (noe annet ville vært rart syns jeg). Men det blir nok ikke før neste år. Synsing fra min side...

 

EDIT: Grå og svart er matt Kilde

Endret av Pey'J
Lenke til kommentar

Jeg tror alle de nye fargene er blanke, men vi må nok vente og se. Cyan var den mest populære fargen på Lumia 800/900 og Nokia har ikke nektet for at 920 vil få denne fargen også (noe annet ville vært rart syns jeg). Men det blir nok ikke før neste år. Synsing fra min side...

 

EDIT: Grå og svart er matt Kilde

 

Var cyan en matt farge på L900?

 

Sjekk ut Nokia Music. Ser utrolig bra ut, kult at man kan velge en spilleliste og trykke "pin to start" :) Håper de fleste funksjonene vil fungere i Norge også:

http://www.youtube.com/watch?v=IGrn1ql_Bxk&feature=player_embedded

Endret av Hiss
Lenke til kommentar

Nå har Proshop justert ned prisen på Lumia 920 - 4644kr, men kun den røde av en eller annen merkelig grunn.. :hmm:http://www.prisguide...umia-920-166810

 

Trykk på linken og se...

 

Linken viser en pris på 5063kr, mens et søk hos Proshop viser at den gule koster 4641kr. Uansett er det ikke noe vits i å diskutere endringene som skjer hver dag (flere ganger om dagen) fram til den er i salg. Da vil prisen stabilisere seg. Det er normalt at nettbutikkene kriger om å være billigst og øverst på både Prisjakt og Prisguide fram til produktet kan kjøpes.

Lenke til kommentar

Ser at lumia 920 skal komme med EQ sammen med en ny(?) dolby teknologi også! Begynner å se meeget bra ut det her.

-kanonbra skjerm

-kanonbra kamera

-trådløs lading

-dolbyteknologi

-EQ

-bruke votter på skjermen

 

Eneste som mangler np, er info om alle forbedringene i wp8! Klarer ikke å vente på å få denne i hendene noe lengre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...