Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg drar på Expert i morgen formiddag og bestiller telefonen med Telenor Komplett M til 999,-

 

Hvis dette går i orden så skal det bli meg glede og avbestille telefonen Lefdal nå har bløffet meg med forskjellige leveransedatoer flere ganger.

 

Med det tilbudet på Expert så kommer telefonen på 4000,- etter at abbonnementet er trukket fra som er en grei pris.

 

På Lefdal skulle jeg betale 4500 etter tilbud der. Elkjøp/Lefdal tar nå 4900 og Komplett sin pris er 5200. Kan ikke se hvorfor noen vil handle denne telefonen av Komplett.

 

Må bare nevne dette med trådløs lading en gang til etter å ha lest skryteteksten av Nokia Lumia 920 hos komplett. Selv om jeg vet at dette ikke følger med eller er et stort problem for meg. Men de bør ikke skrive slik synes nå jeg:

 

Trådløs lading

 

Og det beste av alt er at den leveres med trådløs lading og en lang rekke Qi-kompatible ladere å velge mellom

Endret av Fytterakkern
Lenke til kommentar

Er så lei av sorte mobiler selv. Hadde jeg ikke digger den hvite hadde jeg fått tal i en grå uten tvil.

De med farger låser deg så mye til Accents syntes jeg.

Jepp, vil ha en mobil som kan se litt crazy ut ;)

Er lei av konforme mobiler med "farger" som svart og grå... ;)

Har hatt grå, svarte og gråsvarte mobiler i maaange år... KJEDELIG!!

Gleder meg til GUL Lumia 920 :)

Knall gul med røde, grønne ++ fliser

(bare blå fliser som ikke passer helt... blir jo seende svensk ut...) ;)

Lenke til kommentar

Jeg drar på Expert i morgen formiddag og bestiller telefonen med Telenor Komplett M til 999,-

 

Hvis dette går i orden så skal det bli meg glede og avbestille telefonen Lefdal nå har bløffet meg med forskjellige leveransedatoer flere ganger.

 

Med det tilbudet på Expert så kommer telefonen på 4000,- etter at abbonnementet er trukket fra som er en grei pris.

 

På Lefdal skulle jeg betale 4500 etter tilbud der. Elkjøp/Lefdal tar nå 4900 og Komplett sin pris er 5200. Kan ikke se hvorfor noen vil handle denne telefonen av Komplett.

 

Må bare nevne dette med trådløs lading en gang til etter å ha lest skryteteksten av Nokia Lumia 920 hos komplett. Selv om jeg vet at dette ikke følger med eller er et stort problem for meg. Men de bør ikke skrive slik synes nå jeg:

 

Trådløs lading

 

Og det beste av alt er at den leveres med trådløs lading og en lang rekke Qi-kompatible ladere å velge mellom

Enig i at Komplett har alt for høye priser på mobil, har handlet mye datakomponenter der, men kun en mobil... (tilbud)

Lenke til kommentar

 

Enig i at Komplett har alt for høye priser på mobil, har handlet mye datakomponenter der, men kun en mobil... (tilbud)

En annen ting er at komplett ikke akkurar er på topp ti listen når det kommer til kundebehandling rundt reklamasjoner. Har nå henvendt meg 3 ganger skriftlig og 2 ganger via telefon, uten at jeg de tar seg bryderiet med å svare meg. Merkelig, for de gangene jeg trenger kjøpshjelp svarer de omgående...

Lenke til kommentar

Jeg fikk heller ikke svar fra komplett etter flere hendvendelser. Så jeg ble så irritert at jeg fikk fatt i telefonnummeret til direktøren i komplett og sendte han en tekstmelding en fredag ettermiddag hvor jeg fortalte han hva jeg synes om selskapet hans. Jeg fikk faktisk svar fra han, husker ikke i farten hva han svarte.

 

Da fikk jeg svar fra kundeservice hos komplett. De kjeftet på meg for at jeg hadde tatt kontakt med høvdingen.

Endret av Fytterakkern
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg fikk heller ikke svar fra komplett etter flere hendvendelser. Så jeg ble så irritert at jeg fikk fatt i telefonnummeret til direktøren i komplett og sendte han en tekstmelding en fredag ettermiddag hvor jeg fortalte han hva jeg synes om selskapet hans. Jeg fikk faktisk svar fra han, husker ikke i farten hva han svarte.

 

Da fikk jeg svar fra kundeservice hos komplett. De kjeftet på meg for at jeg hadde tatt kontakt med høvdingen.

Jeg skulle gjerne likt å visst hva de sa til deg. Makan til frekkhet, du skal ALDRI vær frekk mot kunden. ALDRI.
Lenke til kommentar

hmm har lest litt her inne og frustrasjonen rundt detta med trådlaus lading.. Stemmer det ikkje at det er operatørbestemt og at dei som blir bestillt uten abbonement skulle få inkludert trådlaus ladar? Da kan det jo henda at me i Norge får med denna ladaren ved kjøp av telefon u/ abbonement? Det veit ingen enda, sida dei telefonane som er bestillt og mottatt så langt blant folket her er fra utenlandske sider.

 

Ein anna ting er og at, den såpass mykje dyrare prisen hos komplett + det at dei faktisk skriver "Og det beste av alt er at den leveres med trådløs lading" kan bety at komplett køyrer trådlaus lading med telefonane sine som blir bestillt hos dei?

 

Vart kanskje litt rotete detta, men er iallefall dei meiningane/spørsmåla som eg sit igjen med etter diskuteringa fram og tilbake her.

 

Har forresten bestillt meg Lumia 920 sjølv, den kvite, for den ser awesome ut! Ville egentlig ha den grå, men den er utilgjengelig så da e kvit eit godt alternativ! Kan forøvrig meddela at den er bestillt hos netonnet og at dei lovar levering mellom 26.-30. november. Kan sjølvsagt bety at dei og driv med falske forhåpningar, men eg velge å tru på dei fordi eg klarar ikkje venta lenger enn det :o

 

Er det forresten komme deksel til lumia 920? Og er det nødvendig? Leste at dei som har fått den syns at den virka solid? Kan telefonen bli _veldig_ stor med deksel i tillegg? Synes at om det eksistera, burde trådsjef få inn mange linka til alt av ekstrautstyr/tilbehør i førsteposten! :)

 

 

Mvh

Zaltatov(soon to be changed)

Endret av Zaltatov
Lenke til kommentar

Er det forresten komme deksel til lumia 920? Og er det nødvendig? Leste at dei som har fått den syns at den virka solid? Kan telefonen bli _veldig_ stor med deksel i tillegg? Synes at om det eksistera, burde trådsjef få inn mange linka til alt av ekstrautstyr/tilbehør i førsteposten! :)

 

 

Mvh

Zaltatov(soon to be changed)

 

Ser ut som Nokia Lumia 920 tåler MYE juling...

http://m.youtube.com/#/watch?v=jH4xYN9I5Kw

Lenke til kommentar

Noen andre her som bruker WhatsApp og sliter litt med at den er treig til å vise meldingene? Får push-notifikasjonen med en gang, men når jeg åpner appet for å lese meldingen så tar det som regel 10-40 sec før de virkelig blir lastet ned til telefonen og vises.

 

Whatsapp har vel alltid vært litt treg på windows phone. Men nokia lovet vel en ny og eksklusiv versjon da de lanserte 920?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...