Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

110 stemmer

  1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

    • Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jaja google play, har litt vel mye, det er jeg enig i :)

men etter det jeg har sett så er det temmelig mange apper i windows store å, som også er i play og appstore, er sikkert enkelte som ikke er der men de kommer vel en gang :)

Du kan jo kikke innom på windowsphone.com

Du finner info om mobilene og funksjoner der og kan søke i appene i Store :)

Lenke til kommentar

 

Flere som har fått seg Lumia 1520 her? fikk min på mandag.. Men gleden var kortvarig, berøringen på skjermen tar helt av, avogtil.. Altså vist jeg skal trykke på et ikon så går den inn på en helt anna app.. Eller så flimrer skjermen helt sykt avogtil.

 

Har gjort noen endringer:

 

Oppdatert berøring

 

Satt berøring til normal

 

Tatt bort glance screen

 

Tatt bort dobbel tap

 

Så telefonen er så og si ubrukelig nå, siden dette skjer stortsett hele tiden.. Kan også hende at den ikke reagerer i det hele tatt når jeg trykker på den.

Ser at det er flere som har problemer med lumia 1520 her:

http://forums.wpcentral.com/nokia-lumia-1520/261280-brightness-settings-screen-sensitivity-issue-solved.html

 

Hei,gratulrer med flott telefon! :)

Jeg har fått min sist mandag og har ikke noen problemer,den er kanskje litt overfølsom når man skroller på en side så det hender at i steden for å skrolle så registreres det som en klikk.Ellers er jeg meget fornøyd og fikk akkurat det jeg trenger og kanskje mer.

Er bare å sende din i retur da det må være noe feil med den.

Lenke til kommentar

så hvilken windows phone anbefaler dere? tenke 920 kanskje.. men noen som har noe tips til en annen, eller burde jeg gå for den? :)

Spørs hvor mye penger du vil spytte for ny mobil,men ser ut som 1020 er det beste av WP eller 1520,men den er litt stor,hvis du vil ha bra WP men for litt mindre penger da er 920 det beste valget.

Lenke til kommentar

 

så hvilken windows phone anbefaler dere? tenke 920 kanskje.. men noen som har noe tips til en annen, eller burde jeg gå for den? :)

Spørs hvor mye penger du vil spytte for ny mobil,men ser ut som 1020 er det beste av WP eller 1520,men den er litt stor,hvis du vil ha bra WP men for litt mindre penger da er 920 det beste valget.

 

har ikke tenkt å bruke veeeeldig mye akkurat, og syntes den var en god deal for 2,4k på lefdal :) men leste at den var veldig tung at det ble plagsom så begynte å tvile, og trenger ikke sykeste kameraet som på 1020, og i følge spesifikasjonene var den omtrent like rask som 920 :)

 

og hva er egentlig forskjell på 925 og 920?

Endret av heimsvik
Lenke til kommentar

Da

 

 

 

så hvilken windows phone anbefaler dere? tenke 920 kanskje.. men noen som har noe tips til en annen, eller burde jeg gå for den? :)

Spørs hvor mye penger du vil spytte for ny mobil,men ser ut som 1020 er det beste av WP eller 1520,men den er litt stor,hvis du vil ha bra WP men for litt mindre penger da er 920 det beste valget.

 

har ikke tenkt å bruke veeeeldig mye akkurat, og syntes den var en god deal for 2,4k på lefdal :) men leste at den var veldig tung at det ble plagsom så begynte å tvile, og trenger ikke sykeste kameraet som på 1020, og i følge spesifikasjonene var den omtrent like rask som 920 :)

 

Da anbefaler jeg at du drar til Lefdal eller Elkjøp og sjekker telefonen,jeg mener at vekta er akseptabel.

Lenke til kommentar

trur faktisk jeg bestiller den :) selv om den er litt tung, og siden du sier den er akseptabel, da er den jo bare solid, og det er jo tross alt et pluss, bedre enn iphone syntes nå jeg :) en av de beste windows phone jeg fant til en ganske rimelig pris så :) tusen tusen takk for all hjelp :) utrolig hyggelig :)

Lenke til kommentar

Har hatt (og har) Lumia 920 :)

Absolutt beste mobil jeg har hatt før jeg kjøpte 1020.

Vekta var noe jeg ikke tenkte på etter et par dager. Hvis du ikke er så opptatt av kamera (1020 er helt rått) er 920 et kjempekjøp til den prisen, forskjellen fra 920 til 1020 er stort sett kameraet, men har tatt noen imponerende bilder med 920 også. Absolutt fortsatt et av de beste kameraene på noen mobil.

Men som foreslått over, du kan jo kikke innom en butikk og sjekke ut :)

Lenke til kommentar

Har hatt (og har) Lumia 920 :)

Absolutt beste mobil jeg har hatt før jeg kjøpte 1020.

Vekta var noe jeg ikke tenkte på etter et par dager. Hvis du ikke er så opptatt av kamera (1020 er helt rått) er 920 et kjempekjøp til den prisen, forskjellen fra 920 til 1020 er stort sett kameraet, men har tatt noen imponerende bilder med 920 også. Absolutt fortsatt et av de beste kameraene på noen mobil.

Men som foreslått over, du kan jo kikke innom en butikk og sjekke ut :)

det hjalp :) bruker virkelig ikke kamera så mye at det gjør noe :) så trur det holder :) den virker som en av det feteste tlfen jeg fant hvertfall :) så blir den trur jeg, rask og alt. tusen hjertelig asså :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Jeg kan også anbefale 920. Kan ikke huske sist gang jeg hadde en telefon i over et år.

Men den pensjoneres vel i løpet av året da jeg ønsker et bedre kamera.

Lenke til kommentar

har ikke tenkt å bruke veeeeldig mye akkurat, og syntes den var en god deal for 2,4k på lefdal :) men leste at den var veldig tung at det ble plagsom så begynte å tvile, og trenger ikke sykeste kameraet som på 1020, og i følge spesifikasjonene var den omtrent like rask som 920 :)

 

og hva er egentlig forskjell på 925 og 920?

 

 

Anbefaler at du venter til lørdag kl. 18, da legges søndagstilbudene ut på lefdal.com og elkjop.no og det har vært tilbud på Lumia-er nesten hver helg :) Har sett L920 nede i 2000kr!

Lenke til kommentar

 

 

og hva er egentlig forskjell på 925 og 920?

http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=4967&idPhone2=5451#results

 

Sjekk specs for det som er viktig på nokia.no, det er ikke alt som stemmer på gsmarena.com

Lumia 925 er en langt slankere, lettere. Rett og slett en langt mer snasen telefon sammenlignet med Lumia 920 og 1020 spør du meg. Den mest attraktive modellen per nå helt til Lumia Icon blir tilgjengelig på det norske markedet. Da har vi endelig en Lumia 1520 i en litt mer håndterlig størrelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...