Gå til innhold

Dark Souls kan bli lettare (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

For meg handler det om å lage en opplevelse der historie og vanskelighetsgrad har en naturlig sammenheng. Veldig vanskelig balansegang, og jeg vet ærlig talt ikke hva som er en god fremgangsmåte for å få dette til å fungere. De som får det til, de får det bare til.

 

Mass Effect 2, Bioshock, Brothers in Arms, Morrowind, Skyrim, Ocarina of Time, Super Mario 3. Alle spill som bare har det lille ekstra som gjør hele opplevelsen perfekt. Hadde de spillene vært for lett eller vanskelig ville mye av gleden forsvunnet. Rare greier.

Mass Effect 2 er rimelig bra ja, om du ser bort fra det klumsete kampsystemet, og historien som er fylt med plothull.

Bioshock og Brothers in Arms skal jeg ikke si deg imot.

Morrowind og Skyrim er jo bare en tom verden med masse å gjøre, men ingenting med dybde i det hele tatt, for å være ærlig er ikke det særlig underholdende.

OoT har ikke tålt tidens tann i det hele tatt, og er i dag et relativt gjennomsnittlig eventyrspill, om man sammenligner det mot Banjo-Kazooie, Banjo-Tooie, Metroid Prime eller nyere Zelda-spill som Wind Waker eller Skyward Sword er det ikke særlig sterkt.

Er stor fan av disse spillene. For meg er dette forslaget helt uforståelig; det er jo en vesentlig del av opplevelsen!

 

Når det er sagt så synes jeg ikke det er så fryktelig vanskelig egentlig, men det er mulig jeg har blitt litt hardhudet siden Demon's kom ut. ;)

 

Det er en annerledes måte å spille på: En må lære seg å tenke taktikk og oppgradere våpen osv... Skjønner ikke helt hvordan en "easy mode" kunne blitt implementert uten å gjøre hele spillet ubalansert.

 

Hva er poenget med å oppgradere våpen f.eks. hvis det egentlig ikke trengs?

Dark Souls er ikke det vanskeligste spillet av det jeg har spilt, angrepsmønstrene til bosser er ikke i nærheten av like komplekse eller raske som de monstrene man dreper i Monster Hunter Freedom Unite og man har nok healing potions uansett :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herre, spillet er jo ikke fryktelig vanskelig. Det er kanskje litt hardt i begynnelsen, men det er ikke vanskelig å sette seg inn, slik som for eksempel DOTA er. Spillet er også ganske tilgivende, du taper ikke mye på å dø, selv om det kanskje høres sånn ut for uinvidde. Folk som ikke gidder å prøve fordi de synes det høres for vanskelig ut begår en feil. En veldig stor feil.

Lenke til kommentar

Det beste de kan gjøre hvis de skal gjøre det enklere, er ikke å gjøre selve fiendene enklere, men å gi en mindre straff når en dør.

 

Det som gjorde at jeg aldri kom meg noe særlig langt i hverken Demon's souls eller Dark souls, var all tiden jeg brukte på å gjøre de samme passasjene om og om (og om x20) igjen. Bare fordi jeg døde på en boss eller en bestemt vanskelig fiende. Slikt spilldesign gidder jeg rett og slett ikke å bruke tid på, og jeg tror jeg hadde holdt ut lengre bare ved å ha et savepunkt før hver boss, og kanskje også et sted jeg kunne kjøpe utstyr.

 

Samtidig bør det ikke være noe mål at alle spill må tilpasset alle type spillere, og vanskelighetsgraden er, uansett hva en måtte mene, mye av souls spillene sin identitet.

 

Jeg tror ikke det gjør så mye om de nå, lenge etter lansering, gjør Dark souls enklere, men hvis nye installasjoner vil ha en mer normal tilnærming til vanskelighetsgraden tror jeg serien fort taper terreng. Ihvertfall som en hardcore og kritiker favoritt.

 

Jeg er nå også usikker på om spillet er unikt, og godt nok i seg selv, uten spenningsmomentet den høye vanskelighetsgraden gir. Hvis det er en ting som gjorde at jeg la fra meg Dark souls, bortsett fra vanskelighetsgraden, så var pga. det noe (imo) kjedelig designet, og det gammeldagse, ganske trege kampsystemet. Tror gameplayet måtte hatt mer finesse uten vanskelighetsgraden.

 

Nå vil sikkert mange være uenige i det siste, men jeg tror faktisk at gameplayet i Souls spillene ikke passer inn i noe annet spill. Hadde andre actionspill hatt samme gameplay, ville det aldri skapt den samme interessen. Vanskelighetsgraden er spillets identitet, i så stor grad at alt hadde falt sammen uten den.

Lenke til kommentar
alle sider skryter så mye av dark souls men nevner ikke en gang at det er ikke mulig å spille spillet uten å modifisere spillet og bruke xbox 360 kontroller.. dety BURDE trekke ned heftig men neeeei da...
looooooooooooooooooooooool!!!....
har du spilt det på data? sorry men 720p, ingen måte å fikse kontrollene for mus og tastatur og framerate låst på 30fps... dette er horribelt. ikke spillbart. vet at du er en playstation 3 troll og ikke har sans for kvalitet eller cutomization men dette er ikke akseptable ting og noe som burde reflekteres i artikler om pc versjonen...

 

disse pc folka har jo skrytt av at dette dark souls, bare det kommer til pc så blir det et mesterverk... og pc folk blå nekter på at dark soul er dårlig på pc... så kommer du her med den harde sannheten... jeg måtte bare le.. ja bare få det på pc så blir det kvalitet liksom hahaha.. du er et bra 'pese' troll du..

 

Lenke til kommentar
alle sider skryter så mye av dark souls men nevner ikke en gang at det er ikke mulig å spille spillet uten å modifisere spillet og bruke xbox 360 kontroller.. dety BURDE trekke ned heftig men neeeei da...
looooooooooooooooooooooool!!!....
har du spilt det på data? sorry men 720p, ingen måte å fikse kontrollene for mus og tastatur og framerate låst på 30fps... dette er horribelt. ikke spillbart. vet at du er en playstation 3 troll og ikke har sans for kvalitet eller cutomization men dette er ikke akseptable ting og noe som burde reflekteres i artikler om pc versjonen...

 

disse pc folka har jo skrytt av at dette dark souls, bare det kommer til pc så blir det et mesterverk... og pc folk blå nekter på at dark soul er dårlig på pc... så kommer du her med den harde sannheten... jeg måtte bare le.. ja bare få det på pc så blir det kvalitet liksom hahaha.. du er et bra 'pese' troll du..

Jeg må le når du påstår at det finnes noen som har sagt at Dark Souls er en god port, ingen har sagt DS er en god port. Det er derimot sagt at opplevelsen er bedre på PC enn den er på konsoll, noe som burde være ganske innlysende når man ikke får enorme drops i framerate på PC.

Lenke til kommentar

...................

Nei.............

 

Hele poenget med disse spilla er at de er vanskelige, var faktisk ENESTE grunnen til at jeg plukka dem opp. At de også er bra laga er bare et stort pluss.

 

Er dritt lei denne "Alle spill skal være for alle" tankegangen.

Jeg tror ikke det er gamere som misser noe her, men utviklerne. Hva er galt med forskjellige spill til forskjellige folk hæ? Det er stas og kunne si "Jeg var god nok til å faktisk se hele spillet". "Jeg runna spillet på hard" har ikke samme effekten, for du vet andre har gjort akkurat det samme bare lettere.

 

Dette er også det største problemet jeg har med den nye WoW modellen.

 

Mario, Zelda, Pokèmon, Final Fantasy... osv hadde de forskjellige vansklighetsgrader?

Kanskje ikke de vanskligeste spillene der ute, men likevel.

 

Personlig liker jeg mystikken bak deler av et spill der jeg må faktisk bli god nok til å få oppleve, og vet jeg ikke er alene om dette.

 

Lenke til kommentar

wow 64zombie er fortsatt massive trollface. jeg har ikke sagt at spillet er dårligere. men det jeg klaget på kan fikses, men når man slakter andre spill fordi de er dårlig porta eller har mye bugs burde det trekke heftig ned at man MÅ modde spillet stort for at det skal spilles ordentlig, men arni har rett i det med at på pc får du ikke lag og masse tull som på konsoll.

 

gleder meg til neste konsollgenerasjon slik at spill blir grafisk mer like igjen og tror de neste konsollene blir nærmere pc'er i arkitektur da det er en mye lettere måte for spillskaperene og lage programvare på.

Endret av cannibalguppy
Lenke til kommentar

Så lenge dette blir et valg, så er det ikke noe problem. Men hvis de gjør hele spillet lettere, uten å tilby folk muligheten til å spille det på "hard", så er det teit.

 

Jeg er den type spiller som alltid velger den høyeste vanskelighetsgraden, og som heller setter den ned hvis jeg står fast. Men dagens spill er så lette at det omtrent aldri er nødvendig. "Hard" føles som "Normal", og jeg skulle likt å sett spill komme med enda høyere vanskelighetsgrader.

Lenke til kommentar

Det var bare et spørsmål om tid. Det er ingen som tør å lage utilgjengelige spill i dag; det er for dyrt. Med mindre du heter Paradox og gir faen.

 

Hardcore-fansen vil selvfølgelig hyle over dette, men det skulle ikke være et problem for noen at det finnes en valgfri easymode for de som ikke er så harde på refleksene men allikevel har lyst til å oppleve spillets univers. Stiller meg uforstående til at enkelte har vondt av at andre spiller gjennom Dark Souls uten å være like flinke som dem; så smålig er man bare ikke. Samtidig vil jeg anbefale alle som vurderer easymode å tenke seg om; man gjør seg selv en bjørnetjeneste hvis man fratar seg selv muligheten til å oppleve den spenningen og mestringsfølelsen som bare Dark Souls i sin opprinnelige form kan gi. Du punkterer ballongen, rett og slett.

Lenke til kommentar

Det var bare et spørsmål om tid. Det er ingen som tør å lage utilgjengelige spill i dag; det er for dyrt. Med mindre du heter Paradox og gir faen.

 

Hardcore-fansen vil selvfølgelig hyle over dette, men det skulle ikke være et problem for noen at det finnes en valgfri easymode for de som ikke er så harde på refleksene men allikevel har lyst til å oppleve spillets univers. Stiller meg uforstående til at enkelte har vondt av at andre spiller gjennom Dark Souls uten å være like flinke som dem; så smålig er man bare ikke. Samtidig vil jeg anbefale alle som vurderer easymode å tenke seg om; man gjør seg selv en bjørnetjeneste hvis man fratar seg selv muligheten til å oppleve den spenningen og mestringsfølelsen som bare Dark Souls i sin opprinnelige form kan gi. Du punkterer ballongen, rett og slett.

Alt kommer an på hva de gjør med Multiplayer-siden om de bestemmer seg for å lage en enklere vanskelighetsgrad, kan ikke forestille meg at det hadde vært gøy å bli invadert av en easy-spiller som har 3x din HP, ATK og DEF til tross for at han ikke har kommet lengre i spillet enn deg.

Lenke til kommentar
Alt kommer an på hva de gjør med Multiplayer-siden om de bestemmer seg for å lage en enklere vanskelighetsgrad, kan ikke forestille meg at det hadde vært gøy å bli invadert av en easy-spiller som har 3x din HP, ATK og DEF til tross for at han ikke har kommet lengre i spillet enn deg.

 

Det ville selvfølgelig vært helt uhørt. Kan ikke tenke meg at spillere fra forskjellige vanskelighetsgrader kan spille sammen.

Lenke til kommentar

Skulle Dark Souls få vanskelighetsgrader måtte jo spillet bli ødelagt!

Det er jo dette som er halve meningen ved spillet, at det ikke er rett frem og hack n' slash.

Er det for vanskelig og man ikke har tid nok, finn deg et annet spill. Dette er for folk som vil sette sine egenskaper på prøve. Spillet tar tid og man blir frustrert til tider, men det burde ikke la ragequitters ødelegge et så stort og flott spill for de som faktisk nyter det.

Gjør meg sint og irritert over å tenke at "Dark Souls kan bli lettere", fysj og nei!

Lenke til kommentar

For meg handler det om å lage en opplevelse der historie og vanskelighetsgrad har en naturlig sammenheng. Veldig vanskelig balansegang, og jeg vet ærlig talt ikke hva som er en god fremgangsmåte for å få dette til å fungere. De som får det til, de får det bare til.

 

Mass Effect 2, Bioshock, Brothers in Arms, Morrowind, Skyrim, Ocarina of Time, Super Mario 3. Alle spill som bare har det lille ekstra som gjør hele opplevelsen perfekt. Hadde de spillene vært for lett eller vanskelig ville mye av gleden forsvunnet. Rare greier.

Mass Effect 2 er rimelig bra ja, om du ser bort fra det klumsete kampsystemet, og historien som er fylt med plothull.

Bioshock og Brothers in Arms skal jeg ikke si deg imot.

Morrowind og Skyrim er jo bare en tom verden med masse å gjøre, men ingenting med dybde i det hele tatt, for å være ærlig er ikke det særlig underholdende.

OoT har ikke tålt tidens tann i det hele tatt, og er i dag et relativt gjennomsnittlig eventyrspill, om man sammenligner det mot Banjo-Kazooie, Banjo-Tooie, Metroid Prime eller nyere Zelda-spill som Wind Waker eller Skyward Sword er det ikke særlig sterkt.

Er stor fan av disse spillene. For meg er dette forslaget helt uforståelig; det er jo en vesentlig del av opplevelsen!

 

Når det er sagt så synes jeg ikke det er så fryktelig vanskelig egentlig, men det er mulig jeg har blitt litt hardhudet siden Demon's kom ut. ;)

 

Det er en annerledes måte å spille på: En må lære seg å tenke taktikk og oppgradere våpen osv... Skjønner ikke helt hvordan en "easy mode" kunne blitt implementert uten å gjøre hele spillet ubalansert.

 

Hva er poenget med å oppgradere våpen f.eks. hvis det egentlig ikke trengs?

Dark Souls er ikke det vanskeligste spillet av det jeg har spilt, angrepsmønstrene til bosser er ikke i nærheten av like komplekse eller raske som de monstrene man dreper i Monster Hunter Freedom Unite og man har nok healing potions uansett :p

 

Morrowind og Skyrim tomme verdener? Da finnes det per dags dato ingen levende verdener i spill.

 

Ocarina of Time ikke tålt tidens tann? Kunne liksågodt gitt det ut i dag, og det ville vært en perle like fult. Seriens popularitet tross for minimale endringer beviser dette.

 

Mass Effect 2 fult av plotthul og dårlig kampmekanikk? For det første har jeg til gode å komme på et eneste plotthul i ME2, men så har jeg jo bare spilt gjennom historien 12 ganger eller noe. Kampmekanikkene er veldig solide, spesielt når du etter hvert får oppgradert karakteren din. Men så er ikke Mass Effect-serien om kampene i utgangspunktet. Mass Effect 2 er såkalt "more than the sum of it's parts". I mine øyne vil Mass Effect 2 bli stående som en milepæl på spillandskapet, og er et av de aller beste spillene som noen gang er laget.

Lenke til kommentar

Morrowind og Skyrim tomme verdener? Da finnes det per dags dato ingen levende verdener i spill.

 

Ocarina of Time ikke tålt tidens tann? Kunne liksågodt gitt det ut i dag, og det ville vært en perle like fult. Seriens popularitet tross for minimale endringer beviser dette.

 

Mass Effect 2 fult av plotthul og dårlig kampmekanikk? For det første har jeg til gode å komme på et eneste plotthul i ME2, men så har jeg jo bare spilt gjennom historien 12 ganger eller noe. Kampmekanikkene er veldig solide, spesielt når du etter hvert får oppgradert karakteren din. Men så er ikke Mass Effect-serien om kampene i utgangspunktet. Mass Effect 2 er såkalt "more than the sum of it's parts". I mine øyne vil Mass Effect 2 bli stående som en milepæl på spillandskapet, og er et av de aller beste spillene som noen gang er laget.

Å spille Skyrim er som å sitte i en 10 000 m^2 stor sandkasse med en dybde på 10 cm: Det er vanvittig mye å gjøre, men alt i spillet er skrekkelig simpelt implementert.

 

OoT klarer ikke engang å matche Majora's Mask, det er mange ting som har forbedret seg i sjangeren Puzzle-Adventure siden 1996 og de som kjøpte OoT på 3DS var nostalgikere.

 

Mass Effect 2 sitt plot er ikke bra, og er fylt med hull jo. Jeg kunne skrevet mye her, men smudboys videoer påpeker alt jeg har å utsette på Mass Effect 2 sitt plot og fremføring:

Ærlig talt, etter Mass Effect 3 føles Mass Effect 2 sitt kampsystem klumsete og tregt, om det var en ting ME3 gjorde bra var det kampmekanikkene. Selvfølgelig er ikke Mass Effect 2 et dårlig spill, men forgjengeren er skremmende nok bedre og det har kommet ut langt bedre historiedrevne RPG enn ME2 allerede. Det Mass Effect 2 gjorde bra var historiefortelling, innlevelse og presentasjon, ikke plot, karakterer eller kampmekanikkene.

Lenke til kommentar

Morrowind og Skyrim tomme verdener? Da finnes det per dags dato ingen levende verdener i spill.

 

Ocarina of Time ikke tålt tidens tann? Kunne liksågodt gitt det ut i dag, og det ville vært en perle like fult. Seriens popularitet tross for minimale endringer beviser dette.

 

Mass Effect 2 fult av plotthul og dårlig kampmekanikk? For det første har jeg til gode å komme på et eneste plotthul i ME2, men så har jeg jo bare spilt gjennom historien 12 ganger eller noe. Kampmekanikkene er veldig solide, spesielt når du etter hvert får oppgradert karakteren din. Men så er ikke Mass Effect-serien om kampene i utgangspunktet. Mass Effect 2 er såkalt "more than the sum of it's parts". I mine øyne vil Mass Effect 2 bli stående som en milepæl på spillandskapet, og er et av de aller beste spillene som noen gang er laget.

Å spille Skyrim er som å sitte i en 10 000 m^2 stor sandkasse med en dybde på 10 cm: Det er vanvittig mye å gjøre, men alt i spillet er skrekkelig simpelt implementert.

 

OoT klarer ikke engang å matche Majora's Mask, det er mange ting som har forbedret seg i sjangeren Puzzle-Adventure siden 1996 og de som kjøpte OoT på 3DS var nostalgikere.

 

Mass Effect 2 sitt plot er ikke bra, og er fylt med hull jo. Jeg kunne skrevet mye her, men smudboys videoer påpeker alt jeg har å utsette på Mass Effect 2 sitt plot og fremføring:

http://www.youtube.com/watch?v=rR558wTjOUU

Ærlig talt, etter Mass Effect 3 føles Mass Effect 2 sitt kampsystem klumsete og tregt, om det var en ting ME3 gjorde bra var det kampmekanikkene. Selvfølgelig er ikke Mass Effect 2 et dårlig spill, men forgjengeren er skremmende nok bedre og det har kommet ut langt bedre historiedrevne RPG enn ME2 allerede. Det Mass Effect 2 gjorde bra var historiefortelling, innlevelse og presentasjon, ikke plot, karakterer eller kampmekanikkene.

 

Utrolig at du faktisk greier å ta feil på alt du sier. Spesielt.

 

Skyrim er tilnærmet perfekt.

Ocarina of Time er tilnærmet perfekt.

Mass Effect 2 er tilnærmet perfekt.

Lenke til kommentar

Utrolig at du faktisk greier å ta feil på alt du sier. Spesielt.

 

Skyrim er tilnærmet perfekt.

Ocarina of Time er tilnærmet perfekt.

Mass Effect 2 er tilnærmet perfekt.

Utdyp om hva som gjør disse spillene perfekte, på disse områdene:

Spillmekanikk

Historiefortelling

Historie

Presentasjon

Varighet

Leveldesign

 

Jeg kan påpeke med en gang at Skyrim har verdens verste historiefortelling, svak presentasjon, håpløst dårlig historie, ekstremt utvannet varighet med latterlig mye dødtid og fyllstoff, leveldesignet hadde vært fint om kampsystemet hadde fungert, og spillmekanikken bærer enormt preg av halvveisløsninger.

 

Mass Effect 2 har på en annen side grei spillmekanikk, fantastisk historiefortelling og presentasjon, rimelig svak historie, leveldesignet er alt fra akseptabelt til veldig bra, og det har for det meste god varighet utenom den håpløse planetskanningen, altså gjør ME2 mye rett men har enkelte svakheter.

 

OoT har rimelig grei spillmekanikk om enn fylt med vanvittig mange glitcher og begrensninger som kommer av at teknologien ikke var god nok på den tiden, historien er relativt svak, presentasjonen er på ingen måte imponerende sett fra dagens perspektiv (jeg vurderer spill ut fra dagens standarder som enhver fornuftig person gjør) historiefortellingen er ikke god i det hele tatt, varigheten er rimelig grei og det er nok sidequests uten at man føler det blir for mange. Altså gjør OoT mye riktig, men det sliter med at det var utviklet i 1995 og ikke i 2010.

Det er vell strengt talt subjektivt.

Det er ikke subjektivt at Skyrim har en elendig historie og presentasjon av denne.

Det er ikke subjektivt at plottet i ME2 er dust.

Det er ikke subjektivt at Ocarina of Time sliter med svak grafikk,

Lenke til kommentar

Utrolig at du faktisk greier å ta feil på alt du sier. Spesielt.

 

Skyrim er tilnærmet perfekt.

Ocarina of Time er tilnærmet perfekt.

Mass Effect 2 er tilnærmet perfekt.

Utdyp om hva som gjør disse spillene perfekte, på disse områdene:

Spillmekanikk

Historiefortelling

Historie

Presentasjon

Varighet

Leveldesign

 

Jeg kan påpeke med en gang at Skyrim har verdens verste historiefortelling, svak presentasjon, håpløst dårlig historie, ekstremt utvannet varighet med latterlig mye dødtid og fyllstoff, leveldesignet hadde vært fint om kampsystemet hadde fungert, og spillmekanikken bærer enormt preg av halvveisløsninger.

 

Mass Effect 2 har på en annen side grei spillmekanikk, fantastisk historiefortelling og presentasjon, rimelig svak historie, leveldesignet er alt fra akseptabelt til veldig bra, og det har for det meste god varighet utenom den håpløse planetskanningen, altså gjør ME2 mye rett men har enkelte svakheter.

 

OoT har rimelig grei spillmekanikk om enn fylt med vanvittig mange glitcher og begrensninger som kommer av at teknologien ikke var god nok på den tiden, historien er relativt svak, presentasjonen er på ingen måte imponerende sett fra dagens perspektiv (jeg vurderer spill ut fra dagens standarder som enhver fornuftig person gjør) historiefortellingen er ikke god i det hele tatt, varigheten er rimelig grei og det er nok sidequests uten at man føler det blir for mange. Altså gjør OoT mye riktig, men det sliter med at det var utviklet i 1995 og ikke i 2010.

Det er vell strengt talt subjektivt.

Det er ikke subjektivt at Skyrim har en elendig historie og presentasjon av denne.

Det er ikke subjektivt at plottet i ME2 er dust.

Det er ikke subjektivt at Ocarina of Time sliter med svak grafikk,

 

Jeg er heldigvis ikke så gammeldags at jeg dømmer et spill ved å bryte det ned bit for bit, for så å ta for seg hvert enkelt aspekt. Man må dømme spillet som en helhet. Blir fysisk kvalm av anmeldere som bryter det ned i forskjellige kategorier og gir det delkarakterer, for så å gi en karakter til spillet. Blir for dumt.

 

Men når du sier Ocarina of Time sliter med dårlig grafikk skjønner jeg at du må være født sent på nittitallet. Hvis du hadde innsett hva Ocarina of Time hadde gjort for industrien, ville du ikke sagt noe så idiotisk. Spillet ser jo faktisk godt ut i dag, selv om man spiller på en gammel N64, og dette sier litt om det kunstneriske uttrykket spillet har.

 

Samme gjelder for så vidt Mass Effect 2. Man må ha en fascinasjon for de gamle sci-fi mesterverkene fra noen tiår siden for å virkelig sette pris på spillet.

 

Citizen Kane er en av historiens beste filmer. Den ville ikke vært noe bedre om den hadde kommet i dag. Samme gjelder Ocarina of Time. Hvor tror du spillindustrien ville vært i dag uten Ocarina of Time? Den eneste riktige måten å dømme spillet er ved å se på hvilke etterdønninger det har etterlatt seg. Ocarina of Time er et av historiens viktigste spill.

 

Og jo, alt det der er subjektivt. Hvis du ikke innser det har du enda mye å lære. For eksempel synes jeg høyrevridd politikk er noe av det mest hjernedøde og dødfødte som eksisterer, og jeg synes det er direkte feil. Jeg synes også at det er flaut at et parti som FrP kan eksistere i verdens beste land. Folk er så bortskjemte at det er kvalmt. For meg er det helt uforståelig at det finnes mennesker som tiltrekkes den typen politikk. Likevel innser jeg at det er subjektivt. Kommer med alderen.

Endret av sthusby
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...