Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Public så kryr det av awp, det er det første og eneste de kjøper når de får råd til det.

Jeg kjøper scout istedenfor, den er mye mer gøy å bruke egentlig, awp i matchmaking må man jo nesten ha av og til og jeg skjønner det der, men når man spiller public så møter man noen ganger en vegg av awper.

 

Awp er så lame å bruke 24/7 som enkelte gjør.

Lenke til kommentar

Public så kryr det av awp, det er det første og eneste de kjøper når de får råd til det.

Jeg kjøper scout istedenfor, den er mye mer gøy å bruke egentlig, awp i matchmaking må man jo nesten ha av og til og jeg skjønner det der, men når man spiller public så møter man noen ganger en vegg av awper.

 

Awp er så lame å bruke 24/7 som enkelte gjør.

 

 

Tja, ser ikke SÅ mange AWPer på comp iaf.

 

 

Tja, jeg kom meg ikke til competitive før jeg ga opp lol

Lenke til kommentar

Altså, i comp så vil man møte på awp og det er greit, men det er sjelden mer enn ett par på laget som kjører det, i casual så har du jo 10stk som kan gå med awp og slike folk er lame.

Jeg har jo kjøpt awp selv, men det er ekstremt sjelden og de få matchene jeg spiller i competive delen der kjører jeg awp enda sjeldnere igjen, som da er nesten 0 og det er nesten 0 med awp i casual også for min del.

 

Scout er mer gøy, mer presis også, og party trikset til scout er at du kan hoppe og skyte 100% presist med den i csgo, må trene litt med tanke på at når man hopper så går jo spillern og da sikte opp og ned, nokså åpenbart, men det er ekstremt lett å gjøre og ta folk på senga for å bruke god norsk, noen blir også rimelig frustrerte så når de tar deg så blir de rimelig happy, lol.

Plaga en med hoppe scout en gang, han var rimelig irritert så når han endelig klarte å ta meg, han hadde så klart awp, så bare skreik han bare "YEAH!" i micen, haha.

 

Men du kan jo joine matchmaking solo, men anbefaler å få med deg 2-3-4-5stk å spille med, verste som skjer er at du taper.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Jeg orker ikke leite, jeg bare søker random etter en public match de to mapsene jeg spiller før jeg gir meg hehe, favoritt servern jeg pleide å spille på er nede, men jeg digger slike scout and knife servere mindre gravity og slikt, det er gøy egentlig.

 

 

Gud bedre den nye framsiden på hw/tek nettverket er stygg som juling, hva faen driver de med?

Hvorfor skal alt virke så jævlig mobil/touch vennlig/inspirert, har folk helt glemt at ikke alle bruker touch enheter 24/7, selvom tydeligvis de som utvikler dette ser ut til å bare bruke touch enheter 24/7, jeg blir fysisk dårlig av å se på fremsiden på hw, så enten så har jeg spist noe jeg ikke har tålt eller så er det framsiden som gjør meg kvalm.

Er også rotete som faen.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Ok, får vel se på det når jeg har mindre vondt i hode, våkna før idag, også sovna jeg igjen i 45min eller noe og da våkna jeg med hodepine og var kvalm, 2 paracet før idag og det blei ikke helt borte og er ikke helt borte heller, merkelig egentlig, men men, kan aldri huske å hatt det slik noen gang, aldri hatt migrene heller så, jaja.

Lenke til kommentar

Ok, får vel se på det når jeg har mindre vondt i hode, våkna før idag, også sovna jeg igjen i 45min eller noe og da våkna jeg med hodepine og var kvalm, 2 paracet før idag og det blei ikke helt borte og er ikke helt borte heller, merkelig egentlig, men men, kan aldri huske å hatt det slik noen gang, aldri hatt migrene heller så, jaja.

Den er kjip...

Blir vel mer og mer fokus på stoler, så er en del reviews på YouTube

Lenke til kommentar

God aften. Nok å gjøre og deilig å ha kommet i orden i kåken :) .

 

http://www.speedtest.net/my-result/3883261071 - grei hastighet når jeg sitter å bruker linja og jeg er den eneste på den :D .

 

Fordømte nettbutikk... kjøpte NAS for over 1 måned sia... fikk brukt den såvidt før den DAUA og nå har jeg venta og venta. Ikke noe klart svar og ikke får jeg penga igjen heller for å kunne kjøpe en annen.

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...