Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Etter å ikke ha giddet å teste om Netflix ville fungere på Xbox 360'en, så testet igjen i går. Og jammen funket det :) Det var godt at den gjorde det :)

 

Nå sitter jeg å vurdere, om jeg skal kjøpe slik Xbox Live kort hos game stop, slik at jeg kan game online i kveld.

Man får dem enda billigere på nett ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Etter å ikke ha giddet å teste om Netflix ville fungere på Xbox 360'en, så testet igjen i går. Og jammen funket det :) Det var godt at den gjorde det :)

 

Nå sitter jeg å vurdere, om jeg skal kjøpe slik Xbox Live kort hos game stop, slik at jeg kan game online i kveld.

Man får dem enda billigere på nett ;)

 

Åhh? Noen tips til sted?

Lenke til kommentar

 

 

Etter å ikke ha giddet å teste om Netflix ville fungere på Xbox 360'en, så testet igjen i går. Og jammen funket det :) Det var godt at den gjorde det :)

 

Nå sitter jeg å vurdere, om jeg skal kjøpe slik Xbox Live kort hos game stop, slik at jeg kan game online i kveld.

Man får dem enda billigere på nett ;)

 

Åhh? Noen tips til sted?

 

Har brukt denne med hell, før: http://www.cheapxboxlivecodes.com/

12Mnd er nesten skambillig :p

Lenke til kommentar

Etter å ikke ha giddet å teste om Netflix ville fungere på Xbox 360'en, så testet igjen i går. Og jammen funket det :) Det var godt at den gjorde det :)

 

Nå sitter jeg å vurdere, om jeg skal kjøpe slik Xbox Live kort hos game stop, slik at jeg kan game online i kveld.

 

Ikke kjøp det på Gamestop ihvertfall. Kjøp heller på nett.

Jeg kan anbefale www.xboxliveuk76.com. Betal med Paypal og få koden på mail en liten stund etterpå.

 

Du kan også få låne et gamertag med Gold av meg. Bruker det ikke noe særlig uansett, og det skal være Gold til 18. November på det.

Send meg gjerne PM hvis det er av interesse, så kan du jo teste litt og kjøpe Gold selv når den går ut f. eks - eventuelt bruke den til du får koden på mail. :)

Lenke til kommentar

God dag :) . Tror jeg muligens har blitt herda av jobben. Gikk rundt på stua og sjekka termometeret som da viste 12grader :p . Jaja... ikke følte jeg det som kaldt heller, men litt fyr i peisen så ble det jo koselig :) .

 

Håper snart MPX blir ferdig med reklamasjonen på NASen jeg kjøpte som ikke fungerte slik den skulle. TTT tydeligvis :p

Lenke til kommentar

Tips til å motvirke lett kvalme?

Har ikke knekkebrød eller tørr kjeks, men kommer til å drikke litt vann snart.

Alt jeg fant var kvinnfolk med morgen kvalme når de skal ha unger og ingefær og akupunktur hjelper ikke meg nå, er heller ikke gravid, tror jeg, er ikke morgen heller.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Tips til å motvirke lett kvalme?

Har ikke knekkebrød eller tørr kjeks, men kommer til å drikke litt vann snart.

Alt jeg fant var kvinnfolk med morgen kvalme når de skal ha unger og ingefær og akupunktur hjelper ikke meg nå, er heller ikke gravid, tror jeg, er ikke morgen heller.

jo ingefær hjelper mot kvalme... malt ingefær du

ha så litte vann du kan i glasset ta en tse med malt ingefær rør det drikk

rett etter på ta helt glass med vann rett etter å drikk det opp og etter 15min er kvalmen borte

Endret av jokingntria
Lenke til kommentar

 

Etter å ikke ha giddet å teste om Netflix ville fungere på Xbox 360'en, så testet igjen i går. Og jammen funket det :) Det var godt at den gjorde det :)

 

Nå sitter jeg å vurdere, om jeg skal kjøpe slik Xbox Live kort hos game stop, slik at jeg kan game online i kveld.

 

Ikke kjøp det på Gamestop ihvertfall. Kjøp heller på nett.

Jeg kan anbefale www.xboxliveuk76.com. Betal med Paypal og få koden på mail en liten stund etterpå.

 

Du kan også få låne et gamertag med Gold av meg. Bruker det ikke noe særlig uansett, og det skal være Gold til 18. November på det.

Send meg gjerne PM hvis det er av interesse, så kan du jo teste litt og kjøpe Gold selv når den går ut f. eks - eventuelt bruke den til du får koden på mail. :)

 

Du hva er grunnen til posten tar bilde av en pakke og ikke skriver min adresse ikke mitt navn eller etter navn du jeg ser bare et bilde på hente lappen er noe txt der men txt som er så jevla vansklig lese delux :confused::hm:

Endret av jokingntria
Lenke til kommentar

Du hva er grunnen til posten tar bilde av en pakke og ikke skriver min adresse ikke mitt navn eller etter navn du jeg ser bare et bilde på hente lappen er noe txt der men txt som er så jevla vansklig lese delux :confused::hm:

Det lurte jeg også på for lenge siden, så jeg spurte. Svaret var at det var mye lettere og kjappere og scanne pakken når man skulle finne pakken etterpå, for da visste dem hvordan den så ut og lettere kunne skille den ut fra andre pakker.

Lenke til kommentar

Origin er på langt nær så ille, jeg bruker det så og si hver dag, har mer problemer med steam og shitty valve.

Har brukt origin siden BF3 kom ut, syns ikke uplay er så ille heller, men det bruker jeg bare når jeg spiller AC, som ikke er ofte.

Steam er så ustabilt at jeg hadde vært flau av å eie det, men de tjener jo så mye penger at de driter i det også så ofte cs go serverne ser ut til å være nede eller så er de bare shit, de kan gi 250k dollars til pro teams, men å gidde å gi oss skikkelig servere til flere spillere, nei det går ikke an.

De skjønner tydeligvis ikke hvem som faktisk holder liv i spillet deres og pengepremiene til disse oh så hellige pro teamene.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Fins det noen norsk forhandler for disse?

Må kjøpes, bare fordi at de ser artige ut og er nyttige, sånn om man skal ett sted som det ikke er strøm.

Kan man kjøpe sånne type ting på alle nett butikker i Norge eller er ett spesielt produkt eller såpass "sært" at det er få som har noe ala slike batterier?

 

http://www.cheero.net/special/powerplus_danboard_flavors_en/

 

http://www.cheeroeurope.net/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...