Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Dette er vel en bra pris?

Det eller ett eller anna gtx970 kort?

 

https://www.dustinhome.no/product/5010784896/matrix-r9290x-p-4gd5

Det er ett R9 290X kort, og prisen er god, den :p

Veit hvilke kort det er, er vel det beste amd kortet om du ikke regner med de vannkjølte korta som koster 8 og 12k, men hvordan klarer kortet seg mot ett 970?

 

Beklager, leste visst det du skrev litt feil, hadde nettopp stått opp :confused:

 

Men om du ser på linken til MTK, så er det liten forskjell, 970 vil dog være noe kjøligere, mens amd i det siste har tatt igjen Nvidia på software, og vell så det imo.

Lenke til kommentar

Nå driver jeg egentlig å undersøker litt kort for brodern, han spiller ikke BF4, men de yter vel nokså likt i ca alle spill regner jeg med og temps spiller liksom ikke så mye rolle, hehe, skal ikke ha noe problem med å kjøle kortet ned ihvertfall.

Har brukt ati eller amd kort selv i mange år og har egentlig ikke hatt noe problemer med software, har vært verre det at kortene har blitt halvdøde etterhvert, men det har nok vært mest uflaks.

 

Men så på komplett at med 970 så kunne man velge ett av 3 spill og med amd så får man jo det der never settle greiene, satser på at dustin også har med slik never settle, men dustin er blitt en rotete stygg uoversiktlige side, de har bare blitt verre enn de var før.

Lenke til kommentar

Ja, er egentlig en sykt nice pris, syns jeg da, men jeg er nå usikker på å egentlig handle der nå, de har bare rota til alt syns jeg, kjøpte hele maskina til brodern der i 2012, da kunne man faktisk finne fram på siden, men jeg er bare glad ingenting har gått galt med den maskina inntil nå ihvertfall, mange som har klagd på retur greiene deres etter at de la om, før det så var de veldig bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...