Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo bare tull. Du kan bruke alle apps inkl. Netflix uten Gold. Dette kunne du gjøre allerede i Juni.. bra du holder deg oppdatert. :tease:

Tror du virkelig at jeg ikke har prøvd? Hadde jo aldri skrevet det, hvis jeg ikke hadde prøvd. Har prøvd i 2 dager nå, det er derfor jeg bruker den gamle maskinen for å se Netflix.

Lenke til kommentar

Tror du virkelig at jeg ikke har prøvd? Hadde jo aldri skrevet det, hvis jeg ikke hadde prøvd. Har prøvd i 2 dager nå, det er derfor jeg bruker den gamle maskinen for å se Netflix.

 

Tja, du trenger ihvertfall ikke Gold lengre for å bruke Netflix. Får du opp noe feilkode da?

Prøvd å slette Netflix-appen og lastet den ned på nytt? Prøvd en sånn internett-test i innstillingene?

 

Forresten; er det helt krise kan du få låne et gamertag av meg. Jeg har 2 stk, og bruker egentlig ikke det andre. Skal være Gold til 18 November på den brukeren. Tror ikke det kommer til å gjøre noen forskjell, men det kan jo være verdt et forsøk + du kan spille online.

Eneste jeg ber om er at du ikke endrer noen passord på den.

Endret av iGlenn
Lenke til kommentar

 

Du kan jo kanskje lete på finn eller noe å få ram til den, altså at du får ramen gratis eller finne noe som funker på søppeldynga eller slike gjenbruksstasjoner.

Men det er ikke noe drivere som kanskje må til da?

 

Du kan jo også se på finn etter folk som gir bort skjermkort også.

Frister fint lite, å kjøpe noe til denne maskinen. Da den er rimelig gammel skrap haug, funker delvis som en mellom lagrings maskin. Da Microsoft nekter meg å spille av Netflix via Xbox 360, uten Xbox Live.

 

Men jeg snakket ikke om å kjøpe noe, jeg snakket om å lete opp ting å FÅ det, altså gratis, 0kr.

Men er jo ikke sikkert mer ram eller annet skjermkort løser problemet.

Men jeg regner med at du kan prøve å oppdatere drivere til HK og se om det hjelper, drivere til integrerte skjermkort følger vel med HK driver tror jeg.

Lenke til kommentar

Goat Simulator er vel mest en fucka fysikksimulator. Er vel ikke noe mål med spillet som jeg har forstått ihvertfall. Er et par easter eggs hvis man kan kalle det det. Du kan f. eks. slå ut andre geiter i en sånn sumo-ring, og så blir geita du styrer skikkelig muskuløs, sånn at alt du stanger borti flyr flere hundre meter.

Se en gameplay-video på Youtube eller noe sånt. Er ikke så lett å forklare.

 

Nei, jeg bare lurte. Faen som det blåser her. :p

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte faktisk Goat Simulator en av de første dagene det kom ut. Spillet blir litt kjedelig i lengden kan man si, men 50 kroner er det jo verdt. :p

Har du noen planer i helga, bilrule? :)

iGlenn krev pengene dine tilbake, :hm:

 

Kjøpte også goat sim, første dagen, 60kr har spilt det 2 ganger og som som sagt ble det litt kjedelig :p Morsomt første gangen da ;)

 

Noen som spiller Payday 2 her?

nei men fikk det gratis til ps3 for lenge siden da

Lenke til kommentar

 

Må bare si det er deilig med endelig helg :D . Og hele hjemmesentralen fra Altibox er pælma langt bort i gokk. Det rælet gidder jeg ikke å bruke strøm på. Egen ruter som kjører direkte mye bedre :)

Må bruke hjemmesentralen om du skal ha TV, men min ble satt i bridge dag 1 :p

 

 

Nope... ikke vis du har en skikkelig ruter så trenger man ikke det. Da kan man sette porter på ruteren for IP TV ;) . Men jeg har ikke det da jeg ikke bruker å se på TV nevneverdig så jeg kjører Asus AC-66U og har VLAN i hele kåken :)

Lenke til kommentar

 

 

Må bare si det er deilig med endelig helg :D . Og hele hjemmesentralen fra Altibox er pælma langt bort i gokk. Det rælet gidder jeg ikke å bruke strøm på. Egen ruter som kjører direkte mye bedre :)

Må bruke hjemmesentralen om du skal ha TV, men min ble satt i bridge dag 1 :p

 

 

Nope... ikke vis du har en skikkelig ruter så trenger man ikke det. Da kan man sette porter på ruteren for IP TV ;) . Men jeg har ikke det da jeg ikke bruker å se på TV nevneverdig så jeg kjører Asus AC-66U og har VLAN i hele kåken :)

 

Sant nok, men ruteren har ikke flere porter igjen(Brukt opp alle 12), så kjører like gjerne i bridge, da det ikke utgjør noen forskjell (iaf. ikke når jeg testet)

Lenke til kommentar

Så, hva er det beste trådløse nettverks kortet der ute?

Både av usb kort, dongle whatnot og vanlig pci/pci-e kort?

 

Komplett har ASUS PCE-N53 på salg på sin superweekend, men ser det er mange som klager på dårlig ytelse og software problemer, men så spørs det jo hvor mange som tar seg bryet med å finne nyere drivere enn de som følger med da så klart.

Nå har jo dustin home samme kortet til 249kr(samme som komplett superweekend), så ikke så stress skjønner jeg.

Nesten 500kr(komplett orginal pris), var stiv pris for ett nettverks kort.

 

 

 

http://cheezburger.com/8328125696

 

Haha.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...