Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

 

Må bare si det er deilig med endelig helg :D . Og hele hjemmesentralen fra Altibox er pælma langt bort i gokk. Det rælet gidder jeg ikke å bruke strøm på. Egen ruter som kjører direkte mye bedre :)

Hvilken hjemmesentral fikk du? Zyxel faenskapet?

 

Hepp... og så ikke behovet for å ha en ekstra boks vis jeg kunne bare ha en så tok å konfigurerte Asus ruteren riktig slik at den fungerer slik den skal gjøre.

 

Har en trådløs nettverksbro ved stereobenken for internett til de enhetene som ikke har trådløst lan som xbox 360 og NAS.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så, hva er det beste trådløse nettverks kortet der ute?

Både av usb kort, dongle whatnot og vanlig pci/pci-e kort?

 

Komplett har ASUS PCE-N53 på salg på sin superweekend, men ser det er mange som klager på dårlig ytelse og software problemer, men så spørs det jo hvor mange som tar seg bryet med å finne nyere drivere enn de som følger med da så klart.

Broren min bruker det kortet med driverne som du får når du kobler den til pcen første gangen og har ikke hatt noen problemer siden vi kjøpte det for et par måneder siden.

Endret av idontknow984
Lenke til kommentar

På onsdag så var jeg å fikk fjernet en visdomstann og jeg blei sydd igjen, men nå klør det noe så inst inni helvetes jævlig satan svarte helvete, så, noen som har noen tips, utenom å rive ut stingene på egen hånd?

Er vel litt vanskelig å få til selv, å ta de ut, skal fjerne de på torsdag som kommer, syns det er kort tid, men akkurat nå er det drit lang tid.

Tørr liksom ikke å drive å klemme å ta for mye baki der.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

På onsdag så var jeg å fikk fjernet en visdomstann og jeg blei sydd igjen, men nå klør det noe så inst inni helvetes jævlig satan svarte helvete, så, noen som har noen tips, utenom å rive ut stingene på egen hånd?

Er vel litt vanskelig å få til selv, å ta de ut, skal fjerne de på torsdag som kommer, syns det er kort tid, men akkurat nå er det drit lang tid.

Tørr liksom ikke å drive å klemme å ta for mye baki der.

Morfin :p

Lenke til kommentar

Det må du nok kjøpe hos en langer en eller annen plass. Adderall er ADHD-medisin, og blir vanligvis ikke brukt i Norge. Du kan få det hos legen din hvis du ikke får effekt av medisiner med metylfenidat (Ritalin osv).

Adderall er jo stort sett amfetamin, så det enkleste er nok å bare kjøpe amfetamin, da dette garantert er enklere å få tak i.

Lenke til kommentar

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, når skal de begynne å stenge grensene ut av Afrika?

Really, verdens kanskje mest dødelig sjukdom også prøver de ikke engang å holde det ute av europa, nice, er myndighetene helt tilbakestående eller hva faen?

Du er passe dum om du reiser til Afrika nå bare for å bli smitta også dra det med hjem til europa, fy faen, naiviteten lenge leve.

Men det er vel naturens måte å tynne ut befolkningen på.

 

Leger uten grenser for dum det går an å bli burde de kalt seg.

 

Men joda, er jo blitt 4 smitta i Spania nå, første utenfor Afrika, så dette lover jo godt.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Hahah, er som oftest enig med deg, meg0709, og denne gangen er ikke unntak heller!

"Ja til dødelig sykdom" - Norge i et nøtteskall også. Spreng alle broer, flyplasser, havner, u name it, i Afrika.

Er vel bare på serier/filmer det går ann å sperre av smitteområder og gå så langt som lukke grensene ved smittelandet.. Jaja, er vel vanskelig tiltak, må jo få turister hjem igjen.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Ja, det er vel bare mulig på film, men man kunne gjort det for å faktisk begrense mest mulig, men det gjøres vel neppe, altså det å stenge grenser.

Dette er jo på høyde med hvis ikke verre enn svarte dauen.

Det har jo vært slik før nedi der, men aldri så mange som har blitt smitta eller dødd, lurer på hvorfor, men igjen, det er vel kanskje ikke så rart.

 

Kjenner jeg blir uggen bare av tanken.

Lenke til kommentar

Etter å ikke ha giddet å teste om Netflix ville fungere på Xbox 360'en, så testet igjen i går. Og jammen funket det :) Det var godt at den gjorde det :)

Nå sitter jeg å vurdere, om jeg skal kjøpe slik Xbox Live kort hos game stop, slik at jeg kan game online i kveld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...