Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det bruktmarkedet som er på hw.no, jeg har en bruker der eller har registrert meg eller hva man skal kalle det, men hvordan får man liksom logget inn eller lagt inn en annonse?

Registrerte meg der for lenge siden.

Jeg er enten dum eller blind, kanskje begge deler, men finner egentlig ikke noe sted det står "logg inn" eller "her trykker du for å gjøre ditt og datt".

 

Det å trykke på "ny annonse" sender meg bare rett til forsiden, me stupid.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Er helt idiotisk laget ja, men jeg vet det er mulig å logge inn en plass.

 

Ille å ha spilt 11 timer Watch Dogs siden klokken 14?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Digger det, campaign er definitivt noe av det bedre jeg har spilt og politiet er mye vanskeligere å riste av seg enn på GTA osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du iGlenn har Titanfall singel player du. jeg har kjøpt xbox one nå i dag :green:

 

Hehe, gratulerer så mye! Jeg har ikke Titanfall, nei.

Anbefaler deg å sette opp kortet med amerikansk adresse og telefonnummer inne på Xbox.com, så kan du kjøpe spill fra amerikansk marketplace. Koster sånn rundt 360 kroner for helt nye spill. :)

Lenke til kommentar

67 plass i antall kills er vel ikke dårlig? :p

 

 

10259256_628722173863807_462294175552209

 

Da er det første plass neste da MTK. :green:

 

 

Du iGlenn har Titanfall singel player du. jeg har kjøpt xbox one nå i dag :green:

 

Hehe, gratulerer så mye! Jeg har ikke Titanfall, nei.

Anbefaler deg å sette opp kortet med amerikansk adresse og telefonnummer inne på Xbox.com, så kan du kjøpe spill fra amerikansk marketplace. Koster sånn rundt 360 kroner for helt nye spill. :)

 

Tusen takk for info iGenn :green:

Endret av jokingntria
Lenke til kommentar

Har alltid hatt kortet mitt knyttet til Paypal slik at når jeg betalte og handlet via Paypal så ble det automatisk trukket i fra kortet (kontoen min), men når jeg nå skal betale kommer det opp:

"Du må knytte et betalingskort opp mot PayPal-kontoen din for å betale umiddelbart,"

 

Så hvordan knytter jeg det opp igjen da?

Lenke til kommentar

Har alltid hatt kortet mitt knyttet til Paypal slik at når jeg betalte og handlet via Paypal så ble det automatisk trukket i fra kortet (kontoen min), men når jeg nå skal betale kommer det opp:

"Du må knytte et betalingskort opp mot PayPal-kontoen din for å betale umiddelbart,"

 

Så hvordan knytter jeg det opp igjen da?

Skal være på samme måte som forrige gang?

Lenke til kommentar

 

 

Har alltid hatt kortet mitt knyttet til Paypal slik at når jeg betalte og handlet via Paypal så ble det automatisk trukket i fra kortet (kontoen min), men når jeg nå skal betale kommer det opp:

"Du må knytte et betalingskort opp mot PayPal-kontoen din for å betale umiddelbart,"

 

Så hvordan knytter jeg det opp igjen da?

Skal være på samme måte som forrige gang?

Husker ikke det. Mener jeg gjorde det når jeg la til kortet, men nå er jo kortet allerede lagt til.

Må jeg legge til bankkonto?

Lenke til kommentar

Okay, hva faen gjør jeg nå? Skaffet meg Mafia II på steam-tilbud. Sittet her i 4 timer pga det jævla drittnettet, og når jeg endelig starter spillet så er det faen meg på fransk! Må jeg slette hele spillet og re-installere dritten?? :wallbash:

 

Problem ser ut til å være løst :dremel:

Endret av sj3f
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...