Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som kan gi meg et svar på dette?

Når jeg tar utvidet skrivebord, og skal f.eks ha Teamspeak på den innyebygde skjermen (det er en laptop) og CS:GO på den eksterne skjermen. Så flikker begge skjermene, og det er sant marrerit for å få det normalt igjen.

Noen som vet hvorfor?

Lenke til kommentar

Noen som kan gi meg et svar på dette?

 

Når jeg tar utvidet skrivebord, og skal f.eks ha Teamspeak på den innyebygde skjermen (det er en laptop) og CS:GO på den eksterne skjermen. Så flikker begge skjermene, og det er sant marrerit for å få det normalt igjen.

 

Noen som vet hvorfor?

 

Hadde noe av de samme problemet i stad, men mitt problem var at skjermdriveren min var litt sånn ødelagt, så du kan prøve å reinstallere/oppdatere skjermdriveren din. :)

Lenke til kommentar

 

Unnslapp russens terror. :w00t: Ikke alle som var like heldige, var noen vann/zalo/egg/glitter-dekkede typer på slutten av skoledagen ja :p

lol, hva faen er det russen holder på med hos dere? :p

 

 

Hahaha, er ikke dette normal oppførsel for russen da? :p

 

 

 

Unnslapp russens terror. :w00t: Ikke alle som var like heldige, var noen vann/zalo/egg/glitter-dekkede typer på slutten av skoledagen ja :p

 

Life goal achieved, gongrats, haha. :p

 

 

Er ikke trygg enda :p Fortsatt en uke igjen av russetida :roll:

Lenke til kommentar

 

Noen som kan gi meg et svar på dette?

 

Når jeg tar utvidet skrivebord, og skal f.eks ha Teamspeak på den innyebygde skjermen (det er en laptop) og CS:GO på den eksterne skjermen. Så flikker begge skjermene, og det er sant marrerit for å få det normalt igjen.

 

Noen som vet hvorfor?

 

Hadde noe av de samme problemet i stad, men mitt problem var at skjermdriveren min var litt sånn ødelagt, så du kan prøve å reinstallere/oppdatere skjermdriveren din. :)

 

 

Fikk det til, høyre klikk på skrivebordet, skjermoppløsning, utvidt skrivebordet, og bestem hvilken skjerm skal være 1 og 2.

 

Så oppdaget jeg det, at det er 2 (?) skjermkort i laptop'en? Et Intel® Graphic 4000 og et NIVIDIA GeForce 610M. Er det slik, at det 4000 bare blir brukt, når du bruker den eksterne skjermen, og NIVIDIA blir brukt bare på den interne skjermen?

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Noen som kan gi meg et svar på dette?

 

Når jeg tar utvidet skrivebord, og skal f.eks ha Teamspeak på den innyebygde skjermen (det er en laptop) og CS:GO på den eksterne skjermen. Så flikker begge skjermene, og det er sant marrerit for å få det normalt igjen.

 

Noen som vet hvorfor?

Hadde noe av de samme problemet i stad, men mitt problem var at skjermdriveren min var litt sånn ødelagt, så du kan prøve å reinstallere/oppdatere skjermdriveren din. :)

Fikk det til, høyre klikk på skrivebordet, skjermoppløsning, utvidt skrivebordet, og bestem hvilken skjerm skal være 1 og 2.

 

Så oppdaget jeg det, at det er 2 (?) skjermkort i laptop'en? Et Intel® Graphic 4000 og et NIVIDIA GeForce 610M. Er det slik, at det 4000 bare blir brukt, når du bruker den eksterne skjermen, og NIVIDIA blir brukt bare på den interne skjermen?

HD4000 er for strømsparing, og PCen skal etter normale forhold bytte til 610m ved mer krevende oppgaver som spill e.l.

 

Edit: I korte trekk i alle fall.

Endret av sevs
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Joggebuksedag? Seriøst? håper forfaen jeg har joggebukse ellers tar russen meg :thumbdown:

Joggebuksedag deven det må jeg sende til kameraten sitter han sikkert lurer hva faen jeg mener :rofl:

 

Egentlig er det helt utrolig de får lov til å holde på sånn. Russetiden er vel over etter 17. mai, er den ikke? Isåfall bare en uke igjen...

Russ må få lov til å leke seg vel litt. :p

 

Idag var det ingen voks/sminke-dag. Pleier ikke gå med voks i håret lenger så jeg var safe. :p De få som hadde voks eller sminke fikk vann helt eller spylt på seg med vanngevær... Tørr ikke tenke på hva de finner på imorgen... Egg/mel?

Så du slapp unna faen skapet da sjef :)

 

Unnslapp russens terror. :w00t: Ikke alle som var like heldige, var noen vann/zalo/egg/glitter-dekkede typer på slutten av skoledagen ja :p

trist da :green:

post-281153-0-57618500-1399839264_thumb.png

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

HD4000 er for strømsparing, og PCen skal etter normale forhold bytte til 610m ved mer krevende oppgaver som spill e.l.

Kan da umulig være særlig stor forskjell på ytelse mellom de to?
Lenke til kommentar

Kan da umulig være særlig stor forskjell på ytelse mellom de to?

 

Heheh. Sikkert ikke så veldig stor forskjell, nei. De er faktisk rimelig like når det gjelder ytelse, men kortet har en del funksjonalitet å by på når man spiller av video gjennom HDMI-utgangen. Blant annet bedre dekoding av lyd og bilde og slikt.

 

http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-610M.63759.0.html

Endret av Kiriev
Lenke til kommentar

 

Joggebuksedag? Seriøst? håper forfaen jeg har joggebukse ellers tar russen meg :thumbdown:

Joggebuksedag deven det må jeg sende til kameraten sitter han sikkert lurer hva faen jeg mener :rofl:

 

Egentlig er det helt utrolig de får lov til å holde på sånn. Russetiden er vel over etter 17. mai, er den ikke? Isåfall bare en uke igjen...

Russ må få lov til å leke seg vel litt. :p

 

Idag var det ingen voks/sminke-dag. Pleier ikke gå med voks i håret lenger så jeg var safe. :p De få som hadde voks eller sminke fikk vann helt eller spylt på seg med vanngevær... Tørr ikke tenke på hva de finner på imorgen... Egg/mel?

Så du slapp unna faen skapet da sjef :)

 

Unnslapp russens terror. :w00t: Ikke alle som var like heldige, var noen vann/zalo/egg/glitter-dekkede typer på slutten av skoledagen ja :p

trist da :green:

 

 

Visste ikke det var "Hvit T-Skjorte"-dag idag, så var heldig at jeg valgte en hvit T-Skjorte da. :p Skal si russen er lite kreative.

Lenke til kommentar

 

 

Joggebuksedag? Seriøst? håper forfaen jeg har joggebukse ellers tar russen meg :thumbdown:

Joggebuksedag deven det må jeg sende til kameraten sitter han sikkert lurer hva faen jeg mener :rofl:

 

Egentlig er det helt utrolig de får lov til å holde på sånn. Russetiden er vel over etter 17. mai, er den ikke? Isåfall bare en uke igjen...

Russ må få lov til å leke seg vel litt. :p

 

Idag var det ingen voks/sminke-dag. Pleier ikke gå med voks i håret lenger så jeg var safe. :p De få som hadde voks eller sminke fikk vann helt eller spylt på seg med vanngevær... Tørr ikke tenke på hva de finner på imorgen... Egg/mel?

Så du slapp unna faen skapet da sjef :)

 

Unnslapp russens terror. :w00t: Ikke alle som var like heldige, var noen vann/zalo/egg/glitter-dekkede typer på slutten av skoledagen ja :p

trist da :green:

 

 

Visste ikke det var "Hvit T-Skjorte"-dag idag, så var heldig at jeg valgte en hvit T-Skjorte da. :p Skal si russen er lite kreative.

 

Sjef(en) kan 4 til 6 russ leke seg litt da, tenk så artig de har det med deg da di dynker deg i 1.vann 2.egg mase egg 3. .hvetemel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...