Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Javel,en løve til Rolf..hvilken modell tenkte du på da?

Tenker da muligens 406 phase2 sedan. Ser ann markedet og hva som dukker opp. Frister å ha en mindre bil siden jeg har jo en stasjonsvogn så da kan en liten bil som drikker mindre være kjekt :)

Skrevet
Og Knut som lover folk premie men ikke sender noe :nei2:
Hehehe....du får få den muntlig da. :D Du har herved vunnet en gåtur for to på Hardangervidda. Reisen til og fra må ordnes selv. :p
Skrevet (endret)

Hehe...dette er ikke noe fylletur. :) Det skal være sunt for kropp og sjel. Han får ta med ei rifle og skyte noen ville dyr, og spise dem. ;) Nå har han fått premien og får jaggu være fornøyd med det....hehe.

Endret av Maximalyd
  • Liker 1
Skrevet

Jepp... nettsia deres er ikke så veldig godt oppdatert. Butikkene har ett bra utvalg. Jeg har jo som du sikkert har hørt K/N i min bil og kjøpte olje og rensespray i en pakke de har i butikken. Tror den pakka kommer på rundt 160kr, men det holder til mange behandlinger ;)

Skrevet
Og Knut som lover folk premie men ikke sender noe :nei2:
Hehehe....du får få den muntlig da. :D Du har herved vunnet en gåtur for to på Hardangervidda. Reisen til og fra må ordnes selv. :p

Hehe..det var på tide jeg fikk premien,er på tide jeg lufter madamen igjen så denne turen kom beleilig :p

Takker Knut :)

Ps:skal ta med kamera og ta litt bilder.

Skrevet

Fikk min Cyborg RAT 7 gaming mus i dag...utrolig behagelig mus.

Hmm, eg synest den er behagelig eg og, einaste vetlefingeren vert liggande med ein knekk på mellomleddet... Fekk min på fredag...

Skrevet (endret)

Når vi snakker om anlegg.. heheh :love:

210ylae.jpg

Da er bilen ferdig på oljeservice og ellers en liten sjekk, ser bra ut! :thumbup:

Nice !!!!!!!!!!!!

Endret av MhMh
Skrevet (endret)

Hehe..det var på tide jeg fikk premien,er på tide jeg lufter madamen igjen så denne turen kom beleilig :p

Takker Knut :)

Ps:skal ta med kamera og ta litt bilder.

Posten klarer jo ikke å levere, så da fikk vi ta det på denne måten. :D

Ut på tur, aldri sur. Jeg GLEDER meg til å se bildene fra vinnerturen. ;)

Endret av Maximalyd
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...