Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her


Anbefalte innlegg

Det har vært to hackere på serveren og de har blitt bannet. Det kan forsatt være hacket items/kjøretøy på serveren, men admin skal gå igjennom alt i morgen og slette alt. Hvis du har et item som er hacket på deg vil du bli bannet fra serveren, ett fett om du selv har hacket det inn eller ikke. Så ikke plukk opp eller bruk hacket items. Lurer du på om et item er hacket eller ikke så sjekk på DayZwiki om det er der. Er det ikke der så er det et hacket item.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenker på alle de AS50 (etc.) som var i omløp i Elektro her på søndag. Synd for de spillerne som plukket opp de våpnene som eventuelt hadde blitt hacket inn da. Kjip måte å bli bannet på.

 

Det jeg prøver å si er at folk kan jo ikke vite om våpenet de bruker er spawnet inn ulovlig eller ei. (Nå tenker jeg på våpen og item som hackeren(e) har spawnet inn og er en del av DayZ-armoury).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For å klare opp en ting. Har du våpen som ikke er standar i DayZ blir du bannet. Samme for skinn og items som normalt ikke er i dayz. Har du plukket opp våpen/items/skinns som normalt er i dayz, blir du ikke bannet...

Okay, beklager. Da missforsto jeg det du skrev tidligere.

 

...

Hvis du i "god tro" tok imot våpen fra paradox, eller plukket opp våpen han spawnet, råder jeg deg til å kaste disse nå. Dette er siste sjanse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sånn utifra det så er det enklest for oss å finne alle illeage våpen og slette disse/banne eventuelle bærere. Men hvis vi finner i loggene/databasen grove tilfeller der noen har fått/plukket opp fra paradox/jack vil det få konsekvenser. Om du ar sjansen blir vel noe du må svare på selv.

 

Denne serveren prøver å være hacke/cheatefri, men det innebærer et vist ansvar for dere som spiller her også. Hvis alle driver med ansvarsfraskrivelse så er vi nesten like langt. Det er bedre å kaste et våpen for mye, enn å la vær.

 

Sånn rent tekniskt er det mye vanskeligere å finne ut om du har fått/plukket opp lovlige våpen fra paradox/jack, og i første omgang går vi kun etter illegale items. Men hvis holdingen på serveren er sånn at "pytt pytt, det var jo ikke jeg som spawnet/hacket/dupet, så da gjør det ikke noe at jeg forsynte meg av godsakene" så må vi jo bruke sterkere skyts...

Endret av @andretnet
  • Liker 1
Lenke til kommentar

or det er alltids en sjans for at en hacker spawnet inn akkurat den, en gang i tiden)

Er ikke dette det er snakk om nå, selvfølgelig er det en sjanse for at en hacker spawnet akkuratt det våpenet du fant på et lik. Nå snakker vi om en spesiell situasjon hvor en hacker har gitt våpen til andre spillere/ spawnet masse annen drit.

Lenke til kommentar

Ble en eller annen "Happyface" bannet for hacking i går også? Vi ble angrepet av han, to av oss døde men sistemann av oss klarte å skyte han i nepa. Han hadde noen kamo-klær på seg jeg ikke har sett før, men ingen unormale våpen eller ting.

 

Ah, jah. Sorry, blanna litt tidspunkter i går. Jack ble bannet av en annen admin en meg tidligere på kvelden. Happyface ble bannet mellom 2300 - 2330

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...