Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dayz er vel så og si laget for PVP.

Er ikke så gøy og finne noen bønner og noe vann og campe i skogen, og late som zombier er så farlig.

 

For det eneste som er farlig i Dayz er folk , tviler på det er så veldig gøy og spille visst alle er friendly.. :)

Endret av FOKKA19
  • Liker 2
Lenke til kommentar

e det muuli.. bare fordi det er "mindre" og gjøre på i dayz betyr ikke at hacks er ok quakecry!

Sa ikke at hacks er ok. Men se hvor sinte dere alle blir fordi en kritiserer deathmatch. Hvis det er deathmatch som er så forbanna viktig, ikke drep folk som ikke utgjør en trussel som akkurat har spawnet, dra til NW airfield eller noe. Og såklart, siden modden er død så er det ikke så veldig mye annet enn PVP å gjøre - men å drepe nyspawna folk uten noe er bare idioti.

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det er smakløst å kritisere det store antallet av dere som ligger å dreper alle dere ser i spillet, spiller det som deathmatch. Jeg forsvarer ei scriptkiddies, jeg håper også idioten blir banna men det gjør iallefall det slik at en kanskje ikke får deathmatch på en liten stund.

 

Stakkars! Hva forventet du med dette spillet, egentlig? En campesimulator? Et kristen felleskap? En gyllen verden på roser der alle er venner og sammarbeider om bønnene i byen?

 

Konseptet med banditter var vel implementert i første DayZ versjonen som ble sluppet, så du har nok misforstått noe, antar jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sa ikke at hacks er ok. Men se hvor sinte dere alle blir fordi en kritiserer deathmatch. Hvis det er deathmatch som er så forbanna viktig, ikke drep folk som ikke utgjør en trussel som akkurat har spawnet, dra til NW airfield eller noe. Og såklart, siden modden er død så er det ikke så veldig mye annet enn PVP å gjøre - men å drepe nyspawna folk uten noe er bare idioti.

 

Denne diskusjonen hadde jeg med Flatrix i går. Hvorfor gidder du å dra frem samme grøten igjen? Du burde jo snart forstå at disse med denne meningsløse holdningen ikke har noe i spillet å gjøre. Som du selv sier; folk må få spille som de selv vil. Slutt å grin over at ikke folk følger manuset ditt.

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det er smakløst å kritisere det store antallet av dere som ligger å dreper alle dere ser i spillet, spiller det som deathmatch. Jeg forsvarer ei scriptkiddies, jeg håper også idioten blir banna men det gjør iallefall det slik at en kanskje ikke får deathmatch på en liten stund.

 

Stakkars! Hva forventet du med dette spillet, egentlig? En campesimulator? Et kristen felleskap? En gyllen verden på roser der alle er venner og sammarbeider om bønnene i byen?

 

Konseptet med banditter var vel implementert i første DayZ versjonen som ble sluppet, så du har nok misforstått noe, antar jeg.

Har spilt dayz siden begynnelsen. Nei, jeg forventer ingenting, men ja - sammarbeid er kanskje noe, flere private servere der flere sammarbeider og slikt, folk spiller nettopp på private for å slippe unna og bli drept når dem akkurat har spawnet. Hvorfor forsvarer dere å drepe folk som er nyspawna og akkurat fant en øks?

Lenke til kommentar

Hvorfor forsvarer dere å drepe folk som er nyspawna og akkurat fant en øks?

 

Fordi det er en del av spillet. Hvis noen ønsker å gjøre det, vær så god, da er det offeret sin jobb å tilpasse seg. Jeg forsvarer derimot ikke at folk dreper folk med å jukse, men så lenge det er kun bruk av rene game mechanichs, og det ikke er juks, så forsvarer jeg alle som gjør det (akkurat som de selv vil).

Lenke til kommentar

Hvorfor forsvarer dere å drepe folk som er nyspawna og akkurat fant en øks?

 

Fordi det er en del av spillet. Hvis noen ønsker å gjøre det, vær så god, da er det offeret sin jobb å tilpasse seg. Jeg forsvarer derimot ikke at folk dreper folk med å jukse, men så lenge det er kun bruk av rene game mechanichs, og det ikke er juks, så forsvarer jeg alle som gjør det (akkurat som de selv vil).

Tilpasse seg er vanskelig når personen ligger med en as50 700 meter unna inni en busk.

Lenke til kommentar

Har opplevd flere ganger å bli skutt ned med intet annet enn en lommelykt, men det er sånn der og jeg har ingenting imot det. Er ikke sånt at du taper så all verdens på det.

Taper ikke all verden på og dø av en hacker heller.

 

 

 

 

 

 

Det er ditt problem. Hacks er ikke løsningen for det om.

Sa ikke det var løsningen, men det er jo gøy å starte på nytt igjen er det ikke?

Altid koselig med en fresh start.

Endret av sinder18
Lenke til kommentar

Har opplevd flere ganger å bli skutt ned med intet annet enn en lommelykt, men det er sånn der og jeg har ingenting imot det. Er ikke sånt at du taper så all verdens på det.

Taper ikke all verden på og dø av en hacker heller.

 

Det er ditt problem. Hacks er ikke løsningen for det om.

Sa ikke det var løsningen, men det er jo gøy å starte på nytt igjen er det ikke?

Altid koselig med en fresh start.

dust...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...