Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv holdt på siden 2001 når Operation Flashpoint kom, samt arma og arma2. Men har alltid flydd med joystick. Men den var ikke koblet til i dag. Feilen lå uansett i at jeg fikk feil valg på interface og motoren skrudde seg av på 200 meters høyde. Klarte ikke redde det og baila!

 

Det sagt, så er ikke jeg så lei meg for jeg slipper å bli terrorisert av store grupper i heli, og som alt for lett finner gjemte kjøretøy fra høyden.

Lenke til kommentar

Hehe.

 

Alt startet etter server restart klokken 1800.

Vi så vi et helikopter på taket på sykehuset i elektro. Vi prøvde febrilsk og reparere det, men det skulle ikke være lett. Fordi det sto noen skarpskyttere i sniperhill. Tror det endte med 10 lik + på taket tilslutt :D

 

Jeg har faktisk screenshot fra taket etter det verste var over. Det var helt sykt. Skal se om jeg får posta det etterhvert.

 

Det var vel ikke mer enn én sniper på sniperhill om gangen, men rullering var det jo. Vi var 3 stk til sammen rundt Elektro og plukket dere taktisk helt til ting hellet mot oss, og enda flere meldte seg på voldsomhetene. Men vi storkoste oss i dag. Takk for kampen ;) Dette må vi gjøre hver søndag, slik at han Quakecry blir ekstra hissig siden det nesten kan minne om "deathmatch"

Endret av sjeve
Lenke til kommentar

Hehe.

 

Alt startet etter server restart klokken 1800.

Vi så vi et helikopter på taket på sykehuset i elektro. Vi prøvde febrilsk og reparere det, men det skulle ikke være lett. Fordi det sto noen skarpskyttere i sniperhill. Tror det endte med 10 lik + på taket tilslutt :D

 

Voldsomt du hadde rigget deg på sniperhill med wire overalt :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...