Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her


Anbefalte innlegg

Vi skal ha ekstremt gode beviser både fra database/log og helst video før vi slår ned på dette. Grunnen til dette er mange. Jeg minnes tidene da vi hostet minecraft servere. La oss si det sånn at det å spille admins/regler mot hverandre til slutt ble et meta game, noe som gjorde at admins ikke fikk brukt tiden sin til annet en å følge opp regler som egentlig ikke betyr så mye.

 

Det er viktigere at dere raporterer duping/hacking/osv en at dere sier ifra hver mistanke dere har for at folk alt + f4'er, spesielt hvis dere ikke har klare bevis.

 

Sånn for klarhet:

 

Det er IKKE lov å disconnecte mens man blir skutt på. Hvis det blir oppdaget banner vi.

 

Hitill har vi ikke hatt noen saker der det har vært klare nok bevis.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor adder dere ikke bare til serveren 20 sek log-out time elns. Når 100-talls av andre privat servere har det, kan det vell ikke være vannskelig og legge det til? :p

 

Ser også på noen privat-servere som får til og hoppe tilbake i tid, vist en hacker f.eks. kommer og insta-killer alle sammen, så kommer alle tilbake til der de var før de ble drept.

Vet ikke ossen de får det til, men hadde vært noe å hatt på denne serveren også. Samt log-out tid, så vi slipper ALT-F4 homser.

 

Tror ikke mange hackere gidder og komme og fucke opp da, vist man enkelt får alt tilbake før de kom og ødela for oss.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er ikke så veldig vanskelig egentlig, det vil si, vi kan ta snapshot av databasen med jevne mellomrom. For at dette skal fungere så trenger vi admins som er mere tilgjengelig en oss som har tilgang nå, da en reset krever en admins hånd. Tilgang til databasen er heller ikke noe vi önsker at alle i adminteamet har. For öyeblikket er det kun meg og Xstasy som har superadmin tilgang.

 

Vi söker etter nye folk http://ourforums.net/_/ourdayz/we-are-looking-for-ourdayz-staff-r16 og vi har alt fått inn enn til som vil få tilgang ilöpet av uken.

 

Jeg er enig at vi mest sansynlighvis kunne värt tidligere ute med sånne features, men siden vi har värt så heldig at vi ikke har hatt denne type hacking för, så ble vi nok litt for bortskjemte... Vi ser også at vi må lage nye kanaler for hvordan man raporterer bugs og hvordan man raporterer hacking sånn at man kan bli raskere på håntering av disse osv. Dette er noe som også vil komme på plass ilöpet av uken.

 

Vi savner også innspill på nye regler: http://ourforums.net/_/ourdayz/help-us-update-the-rules-r17

Lenke til kommentar

Vist alle har vært pålogget på TS serveren samtidig som de spiller så har de jo kunne kontakten en admin med en gang de ser noe muffins, vist dere er tilgjengelig der. Går jo litt kjappere det kanskje istede for å opprette en tråd på et forum.

 

Og er det mulig og adde noe som sier ifra om noen logger ut? Kommer jo message og at folk disconnecter, men det er vell vist de mister internett tilgang? Da hadde det vell kanskje blitt enklere og sett hvem som alt-f4'er.

Lenke til kommentar

Forresten jeg må bare si.

 

Den som skøt meg og Knaerten på åsen ovenfor Stary i går hadde vanvittig bra aim. Beste skytinga jeg har vært borti. Å treffe en person i proned stilling 800 meter unna i en busk på første skuddet er ikke lett! Enten så har du veldig god erfaring med akkurat den avstanden eller så hadde du rangefinder :p

GJ!

Greide ikke si det i går for jeg var så arg. Hadde NV, as50, m107, l85, gps og ghillie fordelt på oss :(

 

EDIT: Og hvis noen lurer så stjal vi skodaen din som sto helt NW på kartet, synd det ikke var noe annet enn makarov i den.

Endret av Gyr0
Lenke til kommentar

Jeg og en kompis ble også offer for en gjeng i går på vei mot Stary.

 

Vi løp som noen idioter i åpent lende og fortjente det vel sånn i bunn og grunn. Spotta en fyr ganske langt unna, han hadde også sett oss så det ut til for vi stirret mot hverandre i kikkerten, han hadde AKM så ble ikke veldig redd. Kompisen ligger i gresset litt bak meg og jeg bak en busk i prone, plutselig får jeg en kule i hodet og dør med engang.. Ingen av oss hørte noen skudd, ikke kompisen min som lå ved siden av meg engang.. Det tyder jo på at fyren må være ganske langt unna?

 

Vi skjønte da at han med AKM i det fjerne muligens var spotter for en venn med sniper. Min kompis begynner å løpe etter min død og ble plaffet raskt ned av en med automatvåpen :p End of life!

Lenke til kommentar

Jeg og en kompis ble også offer for en gjeng i går på vei mot Stary.

 

Vi løp som noen idioter i åpent lende og fortjente det vel sånn i bunn og grunn. Spotta en fyr ganske langt unna, han hadde også sett oss så det ut til for vi stirret mot hverandre i kikkerten, han hadde AKM så ble ikke veldig redd. Kompisen ligger i gresset litt bak meg og jeg bak en busk i prone, plutselig får jeg en kule i hodet og dør med engang.. Ingen av oss hørte noen skudd, ikke kompisen min som lå ved siden av meg engang.. Det tyder jo på at fyren må være ganske langt unna?

 

Vi skjønte da at han med AKM i det fjerne muligens var spotter for en venn med sniper. Min kompis begynner å løpe etter min død og ble plaffet raskt ned av en med automatvåpen :p End of life!

 

Jepp:\ Sitter de over 455 meter unna med en as50 eller m107 så hører du bare skuddet som treffer bakken.

Lenke til kommentar

Hehe, det er slike ting som er kjekt med spillet :) gode historier!

 

Jeg og min bror var i en sleten blå gaz i går som ble innhentet av 2 stk i en jeep sak, når vi oppdaga at de var bak oss var vi veldig kjappe ut av bilen og fikk tatt dem før de i det hele tatt hadde fått bremsa ned i sin bil :p hahah.. vi lo gooodt!

Endret av b00n
Lenke til kommentar

Forresten jeg må bare si.

 

Den som skøt meg og Knaerten på åsen ovenfor Stary i går hadde vanvittig bra aim. Beste skytinga jeg har vært borti. Å treffe en person i proned stilling 800 meter unna i en busk på første skuddet er ikke lett! Enten så har du veldig god erfaring med akkurat den avstanden eller så hadde du rangefinder :p

GJ!

Greide ikke si det i går for jeg var så arg. Hadde NV, as50, m107, l85, gps og ghillie fordelt på oss :(

Takk. Hadde rangefinder, var 954 meter og 873 så vidt jeg husker. :)
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg og en kompis ble også offer for en gjeng i går på vei mot Stary.

 

Vi løp som noen idioter i åpent lende og fortjente det vel sånn i bunn og grunn. Spotta en fyr ganske langt unna, han hadde også sett oss så det ut til for vi stirret mot hverandre i kikkerten, han hadde AKM så ble ikke veldig redd. Kompisen ligger i gresset litt bak meg og jeg bak en busk i prone, plutselig får jeg en kule i hodet og dør med engang.. Ingen av oss hørte noen skudd, ikke kompisen min som lå ved siden av meg engang.. Det tyder jo på at fyren må være ganske langt unna?

 

Vi skjønte da at han med AKM i det fjerne muligens var spotter for en venn med sniper. Min kompis begynner å løpe etter min død og ble plaffet raskt ned av en med automatvåpen :p End of life!

 

Jeg var spotter ja :-) Kompisen din ble snipa han også, tror ikke han med automatvåpenet fikk killen.

Endret av Fleskefjes
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...