Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

aner ikke. så det først i dag. stod parket på nwa. Og for 10 min siden fløy det over pustha, og ble skutt etter av meg og min bror :p

Kjørte rundt med min sykkel og fant helikoptere med en jerrycan på NWairfield, hadde "tilfeldigvis" med meg 3 ekstra. Så da måtte jeg nesten ta en liten tur rundt og se etter helicrash. Men mens jeg fløy rundt så jeg på kartet og ante fred og ingen fare. BOM BOM BOM, skal si jeg skvatt litt, heldigvis må sniperne vært sveiseblinde i og med at de ikke traff en eneste gang. :p Ellers på min tur fant jeg enda et Helikopter så nå har jeg to.. Får se hvor lenge det varer................ Verdens dårligste person til å gjemme dem. :(
Lenke til kommentar

Jeg driver å mister blod ! Hjelper ikke å bandasjere og jeg er ikke sjuk. Kommer heller ingen animasjon som tilsier at jeg mister blod. Mista 10 blod av gangen, nå mister jeg 20 blod.

Hva skal jeg gjøre? Hva er dette?

 

EDIT: Skrudde av debugmonitor. Viste seg at både mat og drikke blinket rødt -____-'

Endret av Gyr0
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Pop Ivan 01:18 IRL

 

Du som disconnecta i en PVP fight. Skjer det igjen, blir det ban-request på deg!

 

Jeg har ettersøkt svar fra admin om dette er noe de slår ned på eller ikke, men uten hell. Reglene er vage på dette punktet. Det er vel en exploit, men likevel ikke. Reglene spesifiserer det ikke, så med tanke på at så mange reagerer så hardt på dette, og at såpass mange gjør det, så burde vel admins gjøre dette klart og tydelig en gang for alle, og så må jo de som vil ban-requeste ha "bevis" for det også, vil jeg tro, så å håndheve en regel mot slik oppførsel tror jeg blir vrient og slitsomt for admins.

Endret av sjeve
Lenke til kommentar

Pop Ivan 01:18 IRL

 

Du som disconnecta i en PVP fight. Skjer det igjen, blir det ban-request på deg!

 

Jeg har ettersøkt svar fra admin om dette er noe de slår ned på eller ikke, men uten hell. Reglene er vage på dette punktet. Det er vel en exploit, men likevel ikke. Reglene spesifiserer det ikke, så med tanke på at så mange reagerer så hardt på dette, og at såpass mange gjør det, så burde vel admins gjøre dette klart og tydelig en gang for alle, og så må jo de som vil ban-requeste ha "bevis" for det også, vil jeg tro, så å håndheve en regel mot slik oppførsel tror jeg blir vrient og slitsomt for admins.

 

Desverre håndfaste bevis er ikke alltid like enkelt. Men vi var to som opplevde at personen disconnecta. Så det blir ikke ord mot ord heller.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...