Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye som er cheatet inn i det siste tror jeg. Fant til og med en Coyote Backpack i et telt i Elektro sammen med mye annet stæsj... MIDT i Elektro. Sikkert flere som har merket seg dette ene teltet :p

 

Uff...

Jeg drømte i natt at jeg fant 5 rangefinders på en død fyr... Enda ikke sett en eneste rangefinder på ourdayz.

Endret av Gyr0
Lenke til kommentar

Rart at vi skøyt og drepte folk som helter før men fant sjeldent folk med fullt gear, men nå så trenger du ikke gå lenger en til elektro så finner du det.

Så og si alle jeg har skyt de siste dagene har hatt alt av gear.

 

Hvis ikke du er klar over det enda, så er Elektro en gullgruve. Når jeg først joina serveren så gikk jeg til Cherno og Elektro for å oppsøke både liv og død. Jeg fant jo ut fort at Cherno var en veldig aktiv by og stor sannsynlighet for å dø, så jeg stakk til Elektro, og der var det overkommelig. Jeg begynte å finne meg fine steder til å campa til en eller annen kom tuslende forbi, og den første jeg møtte på var en fyr med relativt high-end gear. Jeg ble mer forsiktig, og prøvde bare å ta knekken på de jeg følte jeg hadde kontroll på, og fikk mer og mer. Et telt her og der gjorde at jeg og min venn kunne begynne å hoarde, er man litt varsom, gearer seg til situasjonen (ikke gå rundt med nvg om dagen, f.eks) så sparer man jaggu på utstyret,

 

Synd at folk har begynt å skjønne at det ikke bare er å gå inn i Elektro lenger, for nå er det mindre aktivitet der enn på lenge :(

 

Mye som er cheatet inn i det siste tror jeg. Fant til og med en Coyote Backpack i et telt i Elektro sammen med mye annet stæsj... MIDT i Elektro. Sikkert flere som har merket seg dette ene teltet :p

 

Må man cheate for å hoarde? Eller ér det cheat å hoarde?

Lenke til kommentar

@FrustoL Søren eller, var så fornøyd med gearet mitt :c Kom du bakfra med l85 ? Oo

 

Ja du hadde ganske bra gear, nei vi satt rett bak deg og sjekket høyre siden, da jeg plutselig så at noe reiste seg inni busken der :p vi var på vei ned, så ganske flaks jeg så deg, hehe..

 

jaaa veit det, hadde alt ! :O

Kjønte ingenting, dere må ha kommet rett bak meg :c 3 NVG's og greier xD

Lenke til kommentar

Sorry Heidi, vi prøvde hvertfall og hjelpe deg, haha!

 

Hahhaha! Det er helt sykt at jeg lever! Herregud! Ramla ut av bilen rett før den eksploderte! Besvimte og hele pakka, men tok maten deres sånn at jeg ikke besvimte igjen :D Hadde ingen av dere sekk på dere?!

 

Hadde bare mat og våpen, siden vi kjørte rundt så var vi klare for og dø ^^,

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...