Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe de burde adde i Dayz er at items kan forsvinne når man dør. Kanskje 50% av inventoryet burde bli ødelagt(50% chance per item) når man blir drept av en annen spiller. Det hadde kanskje forhindret overflod av highgrade militærutstyr.

Ingen dum ide.

Nå er det jo mange som disconnecter også rett etter at de dør, så liket kommer bort.

Lenke til kommentar

Må bare takke Makaronimann for en delikat AS50. Du så veldig trygg og fornøyd ut der du løp forbi meg.

 

Tja, hadde en rett oppi sniperhill. Han hadde ikke sett noe så eg trodde folk hadde flyktet.

etter all den flotte looten etter krigen i electro, så kommer du å ødelegger hele morroa !

Men men, som tidligere nevnt, så er det inflasjon av as50, og andre high end våpen.

så det kommer vell en leveranse snart :p haha

Lenke til kommentar

Noen som drepte meg i elektro nettopp inne i power station? skjønner virkelig ikke hvor jeg ble tatt fra, hørte ingen skudd eller noe... stod ved trappa.

 

Døde jeg igjen på samme plass... tydeligvis en bug, spennende.

Endret av Hyd
Lenke til kommentar

Noe de burde adde i Dayz er at items kan forsvinne når man dør. Kanskje 50% av inventoryet burde bli ødelagt(50% chance per item) når man blir drept av en annen spiller. Det hadde kanskje forhindret overflod av highgrade militærutstyr.

 

Er du drita?

 

Grunnen til at det er "inflasjon" er vel fordi noen løkskaller ikke klarer å la være å duppe alle våpen de kommer over. Disse gutta som pleier å komme fra nord dør, og så 5-10 minutter etter kommer tilbake med både MK 48 og diverse dritt, så enten er bilene deres så smikkfull av high-end våpen som ingen er redd for, eller så er det flesk å duppe i lange baner. Jeg vet ikke hva jeg skal tenke lenger, men når det er slik at vi som har angitt Elektro som vår boplass er alltid forsynt med det beste gearet spillet kan tilby oss med å plukke svinsetryner som ikke bryr seg om de mister det og går inn i Elektro og dør helt unødvendig, så må det være ett eller annet, hæ?

 

Først få bukt med exploits, deretter game-mechanics som skal begrense hoardere som går amokk i bagasjerommene på bilparken sin som samler på Lee Enfields og AS50'er.

Lenke til kommentar

Sånn da vi er inne på nyheter og meldinger:

 

Det er kommet oss admins for øret at Paradox (som hacket og ble bannet heromdagen) ga fra seg spawnede våpen til andre spillere på serveren. Som dere kan lese her, så gjør vi et komplett søk igjennom serverloggene og av databasene. Hvis vi finner ut at noen har våpen som er spawnet blir disse bannet fra serverene våres.

 

Hvis du i "god tro" tok imot våpen fra paradox, eller plukket opp våpen han spawnet, råder jeg deg til å kaste disse nå. Dette er siste sjanse.

Endret av @andretnet
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, høres ut som folk har stumpet over en god del greier idag,

Selv såg jeg en pickup på sniperhill, sprang opp å scouta rundt bilen etter folk, men så ingen verken der eller i Electro

så eg sjekka ''Gear'' fant en m14 og en FN-fall, å når jeg var ferdig å se hva som var i denne merkelig plasserte pickupen, var det plutselig en racing moped rett på siden, som eg ikke såg 15 sek før.

Dette skjønte eg veldig lite av, men tok bilen å kjørte derifra.

etter rundt 50 min så kom eg tilbake, og fikk en eg kjenner til å se om den mopeden fortsatt var der,

når han kom til toppen på sniperhill, var mopeden OG en ''ny'' hvit pickup der, som min gode venn mente pickupen hadde samme inventory som den eg kjørte rundt i, men han blei drept så snart han satte seg inn i denne hvite ''nye'' pickupen.

 

Noen som har noen forklaring på dette ?

Har vert igjen mye rart, så for alt eg vet så er det tilfeldigheter alt sammen :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...