Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Køp Teleport og Player Aura fra aimjunkies så dreper du alle du teleporter til, våpen spawn,esp,alle items + klær,Ser hvor alle spiller er på mappen og hvor alle biler,sykler,helikoptere og det er. så slipper du og whine om og dø. Bare og teleportere til folk og ta på udødelig og Økse dem ned før dem engang sjønner att du er der.

Lenke til kommentar

Køp Teleport og Player Aura fra aimjunkies så dreper du alle du teleporter til, våpen spawn,esp,alle items + klær,Ser hvor alle spiller er på mappen og hvor alle biler,sykler,helikoptere og det er. så slipper du og whine om og dø. Bare og teleportere til folk og ta på udødelig og Økse dem ned før dem engang sjønner att du er der.

 

Stusselig.

Lenke til kommentar

Køp Teleport og Player Aura fra aimjunkies så dreper du alle du teleporter til, våpen spawn,esp,alle items + klær,Ser hvor alle spiller er på mappen og hvor alle biler,sykler,helikoptere og det er. så slipper du og whine om og dø. Bare og teleportere til folk og ta på udødelig og Økse dem ned før dem engang sjønner att du er der.

 

Jeg heier på deg!

Lenke til kommentar

Litt enig i den ideen. Og la være å skyte og fucke opp og isteden bare gjøre noe gøy og ha et stort gruppebilde synes jeg hadde vært det beste egentlig.

 

Hvis admin annonserer noe som har med dette å gjøre, informerer om tidspunkt, reglene og hvordan ting blir gjort, så er det vel ikke annet å gjøre enn å følge det, eller gjøre som man vil og bli bannet/kicket. Personlig er jeg fullstendig imot det slike innskrenkinger. Hvis de som ønsker å ta fellesbilde ønsker det så inderlig, så mener jeg det burde være en del av spillets utfordring å ordne det uten å blande inn "gud" som kan hindre opprør og tilfeldigheter. Jeg utfordrer dere til å få dette til uten å blande inn admin og haugevis av regler for å få det til.

 

Når grekerene klarte å holde seg vekke ifra hverandre under de olympiske leker hvert 4 år i antikken, så skal vi vel kunne klare å la være å skyte hverandre vel? :p

 

Tvilsomt. Det var i en annen tid, og ikke minst i virkeligheten. DayZ er fremdeles bare et spill med overdrevent mye bugs.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...