Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

For noen tullinger, hjelpes. Er det ikke en stadard regel om å ungå så masse ''jorder'' som mulig, å i tilleg ta Morphine.

 

Sere kan da umulig ha spilt dette lenge :p

 

Godt jobbet til deg heidi!

Å det skal noe til å treffe på lang avstand uten Rangefinder.

 

Brukte M14 AIM, men var på såpass lang avstand at det var ganske vanskelig å se de..

Lenke til kommentar

Så deg når du kjørte vekk, men ikke så mye du får sett når begge 2 har 4-5k blood ^^,

 

Døde du ikke til slutt da? :p Mener jeg så det...? Jeg kjørte heller ikke VEKK.. Det var for å lure dere! ;) Hadde nok noe annet på lur! Men dere logget jo bare av :(

 

Vi løp midt på jordet, du hadde skameid oss vist du hadde villet :p

 

For noen tullinger, hjelpes. Er det ikke en stadard regel om å ungå så masse ''jorder'' som mulig, å i tilleg ta Morphine.

 

Sere kan da umulig ha spilt dette lenge :p

 

Godt jobbet til deg heidi!

Å det skal noe til å treffe på lang avstand uten Rangefinder.

 

 

Men så er det ikke alle som tar dayz så veldig seriøst heller, vi har vel løpt rundt i hele dag og skyt på zombier og kuer, i håp om at noen skal skyte på oss sånn at det kan bli noe liv :)

 

Er såpass enkelt og finne bra gear at dør en på serveren så er det ikke så veldig nøye..

Men at det er så vanskelig og treffe uten rangefinder når jeg sitter midt på et jordet 300-500 meter vekk, så visst du syntes det er vanskelig kan du umulig ha spilt mye.

 

Heidi :

Logget ikke av før jeg døde uansett.

Lenke til kommentar

 

Men så er det ikke alle som tar dayz så veldig seriøst heller, vi har vel løpt rundt i hele dag og skyt på zombier og kuer, i håp om at noen skal skyte på oss sånn at det kan bli noe liv :)

 

Er såpass enkelt og finne bra gear at dør en på serveren så er det ikke så veldig nøye..

Men at det er så vanskelig og treffe uten rangefinder når jeg sitter midt på et jordet 300-500 meter vekk, så visst du syntes det er vanskelig kan du umulig ha spilt mye.

 

Heidi :

Logget ikke av før jeg døde uansett.

 

Jeg sa aldri at det var vanskelig å treffe dere.. Det var det Makarowmachine som sa! Det jeg sa var at det var vanskelig å SE dere :)

 

Greit nok at dere logget av.. Dere trodde vel at jeg stakk av uansett! Og du døde!!

Lenke til kommentar

Men så er det ikke alle som tar dayz så veldig seriøst heller, vi har vel løpt rundt i hele dag og skyt på zombier og kuer, i håp om at noen skal skyte på oss sånn at det kan bli noe liv :)

 

Er såpass enkelt og finne bra gear at dør en på serveren så er det ikke så veldig nøye..

Men at det er så vanskelig og treffe uten rangefinder når jeg sitter midt på et jordet 300-500 meter vekk, så visst du syntes det er vanskelig kan du umulig ha spilt mye.

 

Heidi :

Logget ikke av før jeg døde uansett.

 

Jeg sa aldri at det var vanskelig å treffe dere.. Det var det Makarowmachine som sa! Det jeg sa var at det var vanskelig å SE dere :)

 

Greit nok at dere logget av.. Dere trodde vel at jeg stakk av uansett! Og du døde!!

 

Fokka døde, vi fant ingen folk, ingen zombier.. så vi tok kvelden :) enkelt og greit i grunn...

Lenke til kommentar

haha, godt sakt Boon.

jævla regn og tåke.

 

mulig det er forskjellig fra plass til plass,

 

Fokka døde, vi fant ingen folk, ingen zombier.. så vi tok kvelden :) enkelt og greit i grunn...

 

Jaja :) men neste gang slipper dere ikke unna ;)

 

Hehe.. Er for lite folk til at vi gidder og inn på den noe særlig mer egentlig, må nesten være 20+ på det mappet :)

 

Lever ikke lenge med Morphin-parkering midt på jordet då... hoho xD

Lenke til kommentar

Så du mener at jeg burde heller bare ligge på jordet ?

Men for all del, gleder meg til du blir skutt på et jordet og skal krype til skogen..

Men uansett, er vel ikke så fantastisk gøy og snike seg rundt i skogen når det er 5 stk inne, tar jeg heller sjangsen på og løpe gjennom byer og midt på jordet.

Lenke til kommentar

Så du mener at jeg burde heller bare ligge på jordet ?

Men for all del, gleder meg til du blir skutt på et jordet og skal krype til skogen..

Men uansett, er vel ikke så fantastisk gøy og snike seg rundt i skogen når det er 5 stk inne, tar jeg heller sjangsen på og løpe gjennom byer og midt på jordet.

 

hvem var denne meldingen siktet til, Frustol ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...