Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt sykt med alt-f4'ers på denne serveren.. Var en i Berezino jeg og en kompis så også. Rakk og skyte ett skudd på han før han disconnected. Adminsa burde ordne 60sek logout time elns. Ser mange andre private servere har det også. Så bør jo få det til dere også? Denne serveren har jo passord, så kommer jo sikkert ikke mye hackers her inne, så bør ikke være noe i veien for å sette opp noe sånt.

Lenke til kommentar

til deg som logger ut på sniperhill når du blir skutt på. Tragisk

 

Slapp av nå, ungdom! Alle gjør det, og alle syter over det. Jeg nekter å tro du ikke har gjort det selv, og inntil admin finner ut at de skal straffe disse, eller forebygge det på et vis, så er det vel lite annet å gjøre enn å bite i det sure eple og akseptere at det skjer. Siden han eventuelt fikk mulighet til å trykke alt-f4, så må jo du lære deg å beregne avstand og treffe på første skuddet. Jeg antar du prøvde å counter-snipe han?

 

Og nei, det var ikke meg og jeg taler ikke fór alt-f4, jeg er mot det, men det er ikke til å unngå at folk gjør det, og sutring fungerer ikke.

 

Jeg har selv opplevd utallige ganger der folk har trykket kontant på alt-f4, det irriterte noe hinsides, men etterhvert som tiden har gått, så har jeg blitt mer nøye med å "sikre" meg killsene, og akseptere at det ikke er til å unngå. Man må tilpasse seg, vet du. Les litt Darwin, så blir du fort bedre i DayZ :p

 

 

 

Papirkurven:

Om det faktisk ér mulig å implementere et slikt system, så er jeg jublende enig i at dette burde vært forsøkt, men 60 sekund var kanskje i meste laget.

Lenke til kommentar

til deg som logger ut på sniperhill når du blir skutt på. Tragisk

 

Slapp av nå, ungdom! Alle gjør det, og alle syter over det. Jeg nekter å tro du ikke har gjort det selv, og inntil admin finner ut at de skal straffe disse, eller forebygge det på et vis, så er det vel lite annet å gjøre enn å bite i det sure eple og akseptere at det skjer. Siden han eventuelt fikk mulighet til å trykke alt-f4, så må jo du lære deg å beregne avstand og treffe på første skuddet. Jeg antar du prøvde å counter-snipe han?

 

Og nei, det var ikke meg og jeg taler ikke fór alt-f4, jeg er mot det, men det er ikke til å unngå at folk gjør det, og sutring fungerer ikke.

 

Jeg har selv opplevd utallige ganger der folk har trykket kontant på alt-f4, det irriterte noe hinsides, men etterhvert som tiden har gått, så har jeg blitt mer nøye med å "sikre" meg killsene, og akseptere at det ikke er til å unngå. Man må tilpasse seg, vet du. Les litt Darwin, så blir du fort bedre i DayZ :p

 

 

 

Papirkurven:

Om det faktisk ér mulig å implementere et slikt system, så er jeg jublende enig i at dette burde vært forsøkt, men 60 sekund var kanskje i meste laget.

 

Folk som tar alt+f4 fortjener ban. Du taler jo stadig vekk for idiotisk oppførsel, så tviler ikke på at du selv og de du spiller med bruker alt+f4.

Endret av whipslash
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Folk som tar alt+f4 fortjener ban. Du taler jo stadig vekk for idiotisk oppførsel, så tviler ikke på at du selv og de du spiller med bruker alt+f4.

 

Joda, men så lenge spillmotoren og systemet tillater det i spillet, så skal det mye til for å foregbygge det. Neste gang kan du prøve å sjekke player-lista, ta screenshot, så skyte (og bomme!?) og hvis de trykker alt-f4, så finner du lett ut hvem som gjorde det, og kan sutre både til admins, her inne og til og med til vennene dine om det gir deg trøst.

 

Jeg taler for frihet, gutt. Ikke idiotisk oppførsel. Det du mener er idiotisk oppførsel kaller jeg valgfrihet. Det er jo først og fremst et spill, og ikke virkelighet ;) Frihet i dette spillet er essensielt. Spillet er bygget rundt frihet (konseptet sandbox). Når du vil lage regler for alt og ingenting, og begrense folks frihet til å spille som de vil, da må du forvente at en frihetsskjemper som meg vil angripe deg og dine gledesdrepende og begrensende holdninger. Hvis det er så mye som plager deg, hvorfor ikke bare vente til standalone kommer?

 

Du kan tro og tvile på hva du vil, Whippy, men det hjelper jo lite på problemet, eller hva?

 

Inntil noe blir gjort med problemet, så må du nok bare tilpasse deg ;)

Endret av sjeve
Lenke til kommentar

til deg som logger ut på sniperhill når du blir skutt på. Tragisk

 

Papirkurven:

Om det faktisk ér mulig å implementere et slikt system, så er jeg jublende enig i at dette burde vært forsøkt, men 60 sekund var kanskje i meste laget.

 

På den ene serveren jeg spiller på, så har de et slikt system ja. Har faktisk opplevd at folk har ALT-F4 på den serveren også, og da står de der helt stille, så da er det bare og gå bort og skyte de rett i hode. :p

Eneste minuset med den serveren er vell at den ikke er passord beskyttet, så det har vært noen hackere der, som gjør at vi har liten sjangse til å logge ut før de dreper oss alle. Men hadde de hatt det på Ourdayz hadde det vært drit bra. Da hadde jeg kanskje spillt mere på serveren.

 

60 sekunder er litt mye ja. 20-30sek hadde vært nokk det også.

 

De brukte også en annen anti-cheat som var svært effektiv. Tror det het Gotcha.

Lenke til kommentar

Ble det noe av det store gruppebilde av alle på serveren? hadde vært kult å få gjennomført :)

Har ikke blitt gjennomført nei. Jeg er fremdeles hypp på å få det til, et forslag kan være at dere med camps etc dumper våpenene i campene deres så om noen skulle skyte eller ødelegge for gruppebildet kan en bare gå tilbake - selvom jeg synes en kan legge slikt vekk for en gangs skyld og få gjennomført det. Hadde jo sett tøft ut med et gruppebilde på side 1 her. )

Lenke til kommentar

Ble det noe av det store gruppebilde av alle på serveren? hadde vært kult å få gjennomført :)

Har ikke blitt gjennomført nei. Jeg er fremdeles hypp på å få det til, et forslag kan være at dere med camps etc dumper våpenene i campene deres så om noen skulle skyte eller ødelegge for gruppebildet kan en bare gå tilbake - selvom jeg synes en kan legge slikt vekk for en gangs skyld og få gjennomført det. Hadde jo sett tøft ut med et gruppebilde på side 1 her. )

 

Da sitter jeg klar for å plukke flest mulig (om ikke alle trykker alt-f4)

Lenke til kommentar

Så er det en luring som planter satchel charge mitt i folkemassen. :D

 

Men trur uansett at det blir vannskelig da det alltid er en eller anna idioten som ødelegger for alle andre, selv om det hadde vært morsomt og gjort noe sånt.

Å sammla alle på serveren, noe ala det FrankieOnPC gjorde i kirka. (De ble også spreng til himmels før de fikk tatt bilde)

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar

Ble det noe av det store gruppebilde av alle på serveren? hadde vært kult å få gjennomført :)

Har ikke blitt gjennomført nei. Jeg er fremdeles hypp på å få det til, et forslag kan være at dere med camps etc dumper våpenene i campene deres så om noen skulle skyte eller ødelegge for gruppebildet kan en bare gå tilbake - selvom jeg synes en kan legge slikt vekk for en gangs skyld og få gjennomført det. Hadde jo sett tøft ut med et gruppebilde på side 1 her. )

 

Da sitter jeg klar for å plukke flest mulig (om ikke alle trykker alt-f4)

Kan jo forsåvidt se litt nice ut med et "kaos" gruppebilde. Avhenger jo av at fotografen ikke blir skutt da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...