Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her


Anbefalte innlegg

Haha, jeg så en haug med zombier som beina over stripa, lå inni et buskas og fikk ikke noe clear shot.

Den granaten din var ganske nært oss. Gremmer meg over at jeg ikke pælma en granat inn i det skogholtet der du stod, jeg trodde en av kameratene mine lå der.. smyger meg fram, og idet jeg kommer til buskene hopper du ut. Helvete for et sjokk det var! :p

 

Edit. Hva ble du drept av? Stod bare Olemann was killed, ikke zombier vel?

Endret av thyes
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, jeg så en haug med zombier som beina over stripa, lå inni et buskas og fikk ikke noe clear shot.

Den granaten din var ganske nært oss. Gremmer meg over at jeg ikke pælma en granat inn i det skogholtet der du stod, jeg trodde en av kameratene mine lå der.. smyger meg fram, og idet jeg kommer til buskene hopper du ut. Helvete for et sjokk det var! :p

 

Edit. Hva ble du drept av? Stod bare Olemann was killed, ikke zombier vel?

Klarte det store og dette ned fra et tak....og liket ble borte når jeg døde ^^ HURRAY! :p
Lenke til kommentar

Og kjempefint! Logget av i en bil i går, logget på akkurat nå. Spawnet stående "bugget" i bilen, så spratt frem og døde. Flott!

 

Ja, atlså stående inne i bilen?

Eneste du kan gjøre da er å scrolle å sette deg inn i bilen :)

 

Ja, figuren stod, der han egentlig skal sitte. Overkroppen stakk utenfor taket.

Og det rakk jeg ikke. Med en gang figuren ble synlig, "spratt" han bort ett par meter, så falt han om, you are dead..

 

Til en annen gang. Hvis du logger ut mens du sitter i en vehicle , send meg en melding FØR du logger inn, så kan jeg fikse det. Jeg kan ikke garantere hvor fort jeg får respondert though, med jobb osv.

Lenke til kommentar

Og kjempefint! Logget av i en bil i går, logget på akkurat nå. Spawnet stående "bugget" i bilen, så spratt frem og døde. Flott!

 

Ja, atlså stående inne i bilen?

Eneste du kan gjøre da er å scrolle å sette deg inn i bilen :)

 

Ja, figuren stod, der han egentlig skal sitte. Overkroppen stakk utenfor taket.

Og det rakk jeg ikke. Med en gang figuren ble synlig, "spratt" han bort ett par meter, så falt han om, you are dead..

 

Til en annen gang. Hvis du logger ut mens du sitter i en vehicle , send meg en melding FØR du logger inn, så kan jeg fikse det. Jeg kan ikke garantere hvor fort jeg får respondert though, med jobb osv.

 

Ok, takk for tipset. Skal gjøre det neste gang hvis jeg gjør det igjen.

Lenke til kommentar

No chopper for Dancer og Natural! :)

 

Det var nervepirrende å snike seg innpå deg Dancer. Så en komme med en buss, men forsvant inn i buskaset! Leteaksjonen var igang! At natural dukka opp var heller uventa!

 

Ellers er buss kjørt inn i heli. Kaboom! Daua nesten selv.

 

Så nå resetter buss og heli.

 

PS! Var jeg som har landa heliet der. Fikk enn litt hard landing første dag etter reset. Har stått der siden. Altså en uke.

Lenke til kommentar

For noe random. Jeg løp nordøst på kartet og ser to fyrer på ATV eller noe cruise forbi. Tenker jeg skal følge etter å se hvor de drar hen, plutselig blir jeg beskutt fra andre siden og blir truffet så jeg blør og knakk foten. Jeg tar morfin og patcher opp helt fint. Men har ingen anelse hvilken vinkel jeg blir skutt fra så bestemmer meg for å kaste fra meg alt våpen så personen får 0 loot fra meg isåfall. Ligger å venter i bushen men ingenting. Løper rundt og plukker opp våpnene igjen. Ingen sjel å se..........

 

Hvem var det ? Dro du videre ? Du kunne enkelt ha drept meg. Og var du en del av ATV gjengen ? Fatter ikke at det går an å møtes sånn random inn i bushen alle 3 når vi var 4-5 på servern ? :O

Lenke til kommentar

Det var ikke meg denne gang!

Men har hatt flere random møter selv der jeg både har blitt skutt og skutt noen.

Når det er sagt, så kan det være noen som har fulgt etter deg en stund. Jeg har selv fulgt andre spillere i over en halvtime, slik jeg kommer i en skuddposisjon med minst mulig risiko og størst sjangs å ta dem. Eksempel er å løpe etter dem i skogen til en kommer lysning der man kan ta dem. Funker best med ghillie suit.

Lenke til kommentar

For noe random. Jeg løp nordøst på kartet og ser to fyrer på ATV eller noe cruise forbi. Tenker jeg skal følge etter å se hvor de drar hen, plutselig blir jeg beskutt fra andre siden og blir truffet så jeg blør og knakk foten. Jeg tar morfin og patcher opp helt fint. Men har ingen anelse hvilken vinkel jeg blir skutt fra så bestemmer meg for å kaste fra meg alt våpen så personen får 0 loot fra meg isåfall. Ligger å venter i bushen men ingenting. Løper rundt og plukker opp våpnene igjen. Ingen sjel å se..........

 

Hvem var det ? Dro du videre ? Du kunne enkelt ha drept meg. Og var du en del av ATV gjengen ? Fatter ikke at det går an å møtes sånn random inn i bushen alle 3 når vi var 4-5 på servern ? :O

 

Haha, det var meg som skjøt. Jeg og milo var på farten med en motorsykkel. Da var det altså deg vi så løpe over den sletta litt lengre ned? Vi var sikker på at du logga når vi sprang etter deg..

 

Litt av et sammentreff å møtes midt i skauen der, ja! Var ganske sikker på at jeg traff deg, men siden jeg ikke visste om du var skadet eller lå å ventet turte jeg ikke å komme etter deg. Hadde jeg visst at du var såpass desorientert mtp. hvor skuddene kom fra, hadde jeg nok kommet ette :p

Lenke til kommentar

No chopper for Dancer og Natural! :)

 

Det var nervepirrende å snike seg innpå deg Dancer. Så en komme med en buss, men forsvant inn i buskaset! Leteaksjonen var igang! At natural dukka opp var heller uventa!

 

Ellers er buss kjørt inn i heli. Kaboom! Daua nesten selv.

 

Så nå resetter buss og heli.

 

PS! Var jeg som har landa heliet der. Fikk enn litt hard landing første dag etter reset. Har stått der siden. Altså en uke.

 

 

Hehe. Jeg døde på innlogging og løp hele veien fra elektro. Nå jeg var der tidligere så så vi ikke den sykkelen som sto der så vi trodde det kanskje var en spiller der. Dancer kom ut av busken for å gi meg mat og drikke. Noe jeg ba han om å ikke gjøre. Plutselig ble han skutt og døde.

 

Hadde ingen kjangs mot deg når dancer døde. Men gjorde et forsøk på å plukke opp hans as50.

Bra at du sprengte de egentlig. Serveren har vert bugga med et ekstra kjøretøy. Nå kan det hende det kommer en del nye kjøretøy igjen.

 

Neste gang skal du ikke få et så easy kill. Det skal jeg love deg! :green:

Lenke til kommentar

Det vil si at de må lagre noe som kalles "GUID" i en database, er du ikke i den databasen vil du automatisk bli kicket/ikke få joinet serveren. Alle har sin unike "GUID" som du finner ingame ved å skrive noe greier i chatten som jeg ikke husker akkurat nå.

 

Zombies.nu serverene har dette, og det er jo noen av de serverene som virkelig rocker. Veldig bra opplegg de har. Så har trua på dette.

Endret av Hyd
Lenke til kommentar

Det fungerer på den måten at vi har et program som sjekker spillerlistene hvert 10 sekund eller noe sånt, og hvis den finner en spiller som har en GUID som IKKE er lagt inn i whiteliste tabellen, så blir man kicket med beskjed om å fikse whitelist først.

 

Grunnen til at man har dette sammen med passordbeskyttelse er for å forhindre at hackere bare logger inn for å lage bøll. Vi hadde nok ikke begynt å utvikle dette hvis ikke det var for økt hacker aktivitet på serveren de siste ukene.

 

Men, ved å knytte en GUID opp mot forum brukeren din, så kan vi utvikle unikenett applikasjoner, feks muligheten til å flytte ting fra backpack til inventory og omvendt? Mulighetene er mange!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...