Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan noen hjelpe meg med hvordan jeg får DayZ. Har prøvd og prøvd, men får det ikke til. Når jeg starter Arma 2 så kommer det også opp Bad serial number given in Setup. Hva betyr det? Jeg forstår rett og slett ingenting. Har også hørt at jeg må kjøre Arma 2: Combined Operationes. Men finner ikke ut hvordan det gjøres.

Kan noen være så snill å hjelpe meg? :)

Takk på forhånd :)

Endret av XxAnonymousxX
Lenke til kommentar

Dette er egentlig ikke riktig tråd for dette, du har jo spurte i andre tråder før i lang tid om dette. Har du fått installert DayZ Commander som du fikk til svar i en annen tråd her for litt siden?

Ja, så har jeg lastet ned diverse kart og DayZ 1.7.2.6, men klarer ikke spille DayZ. Så noe har jeg gjort feil, men veit ikke hva.

Lenke til kommentar

Har du lastet ned riktig ArmA 2 beta patch i DayZ Commander også, i tillegg til DayZ patchen? Ulike servere bruker forskjellig patch.. Serveren for denne tråden kjører 97771.

 

Når du finner en server du vil prøve i launcheren dobbeltklikker du og trykker join.. Ikke starte ArmA2, men kjør alt via launcheren.

Endret av Hyd
Lenke til kommentar

Har du lastet ned riktig ArmA 2 beta patch i DayZ Commander også, i tillegg til DayZ patchen? Ulike servere bruker forskjellig patch.. Serveren for denne tråden kjører 97771.

 

Når du finner en server du vil prøve i launcheren dobbeltklikker du og trykker join.. Ikke starte ArmA2, men kjør alt via launcheren.

Driver å laster ned Arma 2 Patchen (den nyeste) nå :) Men hva mener du med at jeg ikke skal starte Arma 2, men kjør alt via launcheren? Skal jeg kjøre DayZ fra DayZ Commander eller er det jeg som har misforstått?

Lenke til kommentar

Du skal kjøre det via Launcheren ja. Det er noe av poenget, alt er så lett tilgjengelig. Du søker på servere, finner en du vil joine og har den riktig patch er det bare å dobbeltklikke og joine. Visst ikke installerer du den patchen som er riktig.

Så jeg trenger ikke å spille Arma 2 eller Arma 2 Operation Arrowhead når jeg skal spille DayZ, kun ha DayZ Commander og velge en server der for så å bare joine fra DayZ commander?

Lenke til kommentar

Du skal kjøre det via Launcheren ja. Det er noe av poenget, alt er så lett tilgjengelig. Du søker på servere, finner en du vil joine og har den riktig patch er det bare å dobbeltklikke og joine. Visst ikke installerer du den patchen som er riktig.

Så jeg trenger ikke å spille Arma 2 eller Arma 2 Operation Arrowhead når jeg skal spille DayZ, kun ha DayZ Commander og velge en server der for så å bare joine fra DayZ commander?

 

Nei, du skal jo spille DayZ, derfor har noen kule folk laget "DayZ Commander". Bruk den du.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Whitelist er nå online:

 

WHITELISTGUARD CHECKING:OurDayz II (v1.7.2.6/build 97771) [VETERAN|3DP:ON|CH:ON][GMT-1] - hosted by ourforums.net
KICKING ##### FOR NOT BEING WHITELISTED
KICKING l####t FOR NOT BEING WHITELISTED
#### IS ON THE WHITELISTED
#### IS ON THE WHITELISTED
KICKING ####dd FOR NOT BEING WHITELISTED
Kn#### IS ON THE WHITELISTED
G### IS ON THE WHITELISTED

 

Jeg skjønner at noen syntes detter til bry, men vi føler virkelig at dette er for det beste i lengden!

Lenke til kommentar

Det ble jeg også.. Mistet jeg alt gearet mitt... Jævlig kjipt.

 

Første login etter whitelist aktivert. En bug som gjør at man dør ved innlogging? Har ghillien, men alt annet gear forsvant.

Denne buggen er ikke relatert til whitelisten. Whitelisten rør ikke noe ingame code. Whitelisten er kun en RCON client utviklet av oss for å sjekke spillerlisten, og kicke de som ikke er whitelistet.

 

Denne buggen er en blanding av Private server kode og DayZ kode. Forhåpentlighvis får vi fikset dette veldig snart :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...