Gå til innhold

Den mest pervo tråden ever! (NB! Stygge ord og insults forekommer, adgang på eget ansvar!)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132

Det virker som at du tror at moderatorene kommer til å stenge en tråd bare fordi du poster noe ulovlig??

 

Det håper jeg da virkelig ikke er tilfellet og jeg tror du kan legge fra deg den troen der Tricell.

 

Skal mer enn det til, men det kommer helt an på hvem som er moderatoren. Treffer du på den riktige kategori moderator som ikke har noe i denne kategorien å gjøre, så er det sannsynlighetsovervekt for at tråden blir stengt. Treffer du på en global moderator, så blir bare innlegget slettet.

 

Dersom tråden inneholder mye krangling, og det siste innlegget er det verste innlegget i tråden, så risikerer du at tråden blir sperret. Jeg har lang erfaring med dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Egentlig så vil de fleste overtredelser bare medføre en sletting og eventuelt en PM med en oppfordring til å ikke gjenta det. I noen tilfeller gir vi advarselsøkning, vanligvis 10% om gangen. Hjelper ikke det får man 3 dagers utestengelse. Hjelper ikke det blir det syv dager. Etter det er det snakk om ubestemt tid. Da må man søke om å komme inn igjen. Det er i utgangspunktet bare de utestengelsesperiodene som skal brukes. Fra tid til annen vil enkelte også få 24 timers utestengelse, men dette er noe som kun skal brukes til å beskytte brukeren fra seg selv. F.eks. ved fylleposting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...