Gå til innhold

Den mest pervo tråden ever! (NB! Stygge ord og insults forekommer, adgang på eget ansvar!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min fantasi er forresten to eller fler mannfolk samtidig so bruker meg hardt. Så jeg hverken kan gå eller sitte på en uke etterpå.

Nå er vi på rett spor. Hvorfor har du ikke vært så ærlig tidligere? La dette bli en tråd der vi er helt ærlige om våre virkelige skitne fantasier og fetisjer. Ikke bare barnslig lek og snakk.
Lenke til kommentar

GREIT! Jeg får bare pepper for den tråden her at den ikke er god nok, jeg får forandre topic da til "littegrann snakk om kjønnsorganer og sånne ting"

 

Er det det dere vil??

 

 

Min fantasi er forresten to eller fler mannfolk samtidig som bruker meg hardt. Så jeg hverken kan gå eller sitte på en uke etterpå.

støtter den tittelen

Lenke til kommentar

Jeg måtte jo lage en tråd der jeg kunne få utløp for mine seksuelle frustrasjoner uten bli kicka ut eller at sårbare små vaginahull rapporterte meg inn!

 

Men alle skal bare bitche uansett mot tråden så da kan jeg bare gruse de planene tydeligvis.

 

 

Ja, det eneste jeg vil er å bli brukt. Men good luck med å finne en gutt her i gården som vil dele meg med en eller fler.

Lenke til kommentar

Jeg skal foreslå det neste gang vi har tatt ett par drammer :D

Jeg har allerede tatt et sted mellom fem og ti drammer. :p

 

Men good luck med å finne en gutt her i gården som vil dele meg med en eller fler.

Virkelig? Det burde ikke være noe problem å finne en mann som tenner på å dele
Lenke til kommentar

Det er litt morsomt at denne "pervotråden" egentlig ikke er pervo i det hele tatt. Bare fjortisnivå.

 

Jeg vil ha reellle pervosaker på banen. Har dere ikke noen syke fetisjer eller noe? Og, nei, jeg mener ikke personaen dere påtar dere på internett. Jeg mener reelle perversjoner.

Tror jeg er ganske kjedelig egentlig, liker og være sjef, synes det er artig (faktisk sluttet og spørre om lov om småting)

som og ta tak skikkelig tak i hår-røtterne på dama, dra hodet hennes bak og ned i puten/madrassen mens jeg tar hu doggy. (tommel i anus uten forvarsell passer somregel inn her og) kveling i misjonærstillingen (ikke kveling egentlig men hånden rundt halsen også presse oppover på en måte)

 

Er egentlig bare det og flere ting som går under samme kategori. Går vel knapt nok under kategorien "pervesjon"

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Tror jeg er ganske kjedelig egentlig, liker og være sjef, synes det er artig (faktisk sluttet og spørre om lov om småting)

som og ta tak skikkelig tak i hår-røtterne på dama, dra hodet hennes bak og ned i puten/madrassen mens jeg tar hu doggy. (tommel i anus uten forvarsell passer somregel inn her og) kveling i misjonærstillingen (ikke kveling egentlig men hånden rundt halsen også presse oppover på en måte)

 

Er egentlig bare det og flere ting som går under samme kategori. Går vel knapt nok under kategorien "pervesjon"

Perversjon? Nei

 

D/S-forhold, ja...

 

Mulig jeg har vært borti feil gutter i så fall, for de har lidd av seriøs homo komplekser.

Å? Sånne som hopper ut av senga i det du stikker en lillefinger opp i rumpa deres?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...