Gå til innhold

Sommer-OL 2012 - Den store tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klarte Jann Post å seie riktig navn i løpet av sendinga? Einaste eg høyrde var: Tysker..nei Svei.. nei..Russ.. Før Arvesen må inn med det riktige navnet. Synd at TV2 og NRK ikkje kan sammarbeide..

Det blir sånn når nrk må bruke kommentatorer som ikke er inne i sporten dessverre. Burde nok pugget mer navn.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

Nå var jo ikke produksjonen til stor hjelp heller. Tok jo produsentene noen minutter å finne ut hvem som satt sammen med Vino i bruddet. Arvesen så med en gang at det var Uran, Post var kanonsikker på at det var en fra alle land i verden bortsett fra Colombia og TV-grafikken viste Henao.

 

Fikk meget lite info i form av tidsintervaller, distanse og rytternavn. Fotografene var også dårlige til å finne vinkler hvor man kunne se startnummer osv. Generelt en veldig rotete og lite publikumsvennlig sending.

Lenke til kommentar

Nei, det er det ikke. Det var dårlig ja, er veldig dårlig på svømmingen også.

 

Klart det blir ekstra vanskelig når det blir sånn, men det er absolutt rom for forbedring hos kommentatorene. Arvesen kunne sikkert tatt mer over.

 

Vi har jo blitt bortskjemt med Kaggestad og Paasche. Det blir vel de i 2016 regner jeg med.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

Er jo ikke NRK som styrer tidsintervallene osv da.

Nei, men jeg regner med at kommentatorene brukte det for det det var verdt.

 

Det er klart det blir lettere å kommentere når man får hjelp fra konstante tidsintervaller og frekvent rytterinformasjon. Det var inkompetanse fra omtrent alle involverte i dag, ikke bare kommentatorene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...