Gå til innhold

Sommer-OL 2012 - Den store tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om de fortsetter fremover i angrep fremfor å stoppe for og gi ballen videre til neste spiller tror jeg dette kan gå mer enn bra nok. Forsvaret dekker opp de farligste spillerne og breier seg også tilstrekkelig utover i bredden, med unntak helt ytterst på kantene. Bom på mål går seg inn igjen nå og er sånt som skjer fra tid til annen. Løke er fremdeles en av de jeg nekter å slutte å skryte opp. Selv om hun ikke scorer får hun forsvaret til hottentottene til å bevege seg og skaper små luker som f.eks Sulland kan kline til igjennom. Og hvis ikke en av de to tingene skjer, ja da blir det straffe til Norge :D

 

De begynner å bli varme i trøya og jeg både håper og tror dette går veien.

Lenke til kommentar

DIBS!

sulland14-500.jpg

 

Kvifor gav dei hallen namnet Basketball Arena når alle basketballkampane gjekk i andre hallar?

 

Edit, leste spørsmålet feil. Basketball ble spilt i denne arenaen, men håndballkampene er også flyttet dit for å få plass til flere tilskuere. Jeg har ikke fulgt med på basket, men spilles ikke de kampene i denne hallen også?

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Fy faen det må være demotiverende å løpe mot Bolt, han er litt bak amerikaneren ved siste veksling og så bare freser han avgårde og parkerer han. Faen meg helt rått!

Det er ikke den beste amerikaneren heller. Skjønner ikke helt hvorfor de satte opp laget som de gjorde.

 

Men amerikanerne sprang jo veldig bra de også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...