Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Begynner å lure på hva forventingene til folk er når WarZ er et dritt bra spill. OG nei, spiller ikke DayZ lengre. Venter dog på DayZ Standalone. Eg var så dum at eg kjøpte Gullpakken til Warz fordi spillet så veldig bra utifra bildene og de kortene videoene i starten, men tror eg aldri har vært så skuffet over et spill. Dette kunne like godt vært en mod til WarInc siden Warz nesten er helt likt, eneste som er gjort er at de har lagt til loot og Zombier. Alt fra grafikk til gameplay er HELT likt. Er heller ikke tilfeldig at WarZ plutselig blir annonsert etter DayZ har blitt så populært. Virker som en gjeng med idioter som sitter i toppen også Hammerpoint. Sjekk bildene som ligger på Steam, og tenk over hvor dårlig spiller er når man først begynner å spiller. Steam bildene er fristende, spillet er ikke det.

Haha, lo godt når jeg så bildene på steam av WarZ xD. Og at dette spillet ligger på nr. 1 på top sellers. Stakkars folk som blir lurt rett gjennom. :p

Alt som står om dette spillet er jo løgn også. Bildene er så jævli redigerte og manipulerte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal eg tippe så tror eg aldri at dette spillet får noen god omtale på diverste nettsider, Tror det havner midt på treet. Eg er ofte sånn at ser litt på karakteren nettsider gir spill før eg kjøper. Og sånn er det nok med veldig mange. Spent på hva anmeldere mener om dette spillet, for min del er det en mod av War Inc. Men skal ikke være altfor harde mot Hammerpoint, har jo aldri lagd et godt spill tidligere.

 

Haha, lo godt når jeg så bildene på steam av WarZ xD. Og at dette spillet ligger på nr. 1 på top sellers. Stakkars folk som blir lurt rett gjennom. :p

Alt som står om dette spillet er jo løgn også. Bildene er så jævli redigerte og manipulerte.

 

Bildene er fantastiske, man havner aldri i en sånn situasjon på WarZ som bildene på Steam. For Steam bildene er meget bra, ser fantastisk ut. Her man virkelig gravd langt nede i søppelhaugen for å hente gode bilder, en ting ble gjort riktig der

Lenke til kommentar

tsk, Dean Rocket har tatt plassen til "fool" i ordboka. Og DayZ er det største makkverket jeg noengang har spilt. Og jeg måtte i tillegg betale 25 euro for å spille det overhypa drittspillet. Og når vi snakker om hype, så ser man lett at det ble hypa opp i skyene når man ser på frafallet av spillere fra slutten av sommeren til nå.

 

Men skal jeg gi DayZ standalone en sjanse? Absolutt, men jeg betaler ikke et øre før jeg ser omtalene. Forresten, har du prøvd WarZ?

Faktisk du betalte ikke en dritt for dayz modden, du betalte for arma spillet, nå vet jeg ikke hvilke servere du spiller på men du må huske at dayz har ekstremt mange custom maps nå så spillerbasen er spredt rundt på forskjellige mapps men jeg selv har ikke noe problem med å finne x antall servere som er fulle hver dag.

Men ja det samme skjer med alle spill, noen venter på neste aka standalone, noen har seg en pause for å spille andre spill osv osv.

 

Men i det minste så er ikke rocket som sergei som poster falsk informasjon på steam salg sidene for å så skylde på folket at de leste feil angående ingame features, de har kanskje rettet opp litt på steamsidene men det står enda løgn der, colorado er fra det jeg har fått med meg 75 sq ikke over 100, å serverne er på 50 ikke 100

Lenke til kommentar

Faktisk du betalte ikke en dritt for dayz modden, du betalte for arma spillet,

 

Hvor skrev jeg at jeg betalte for dayz modden? Jeg sa at jeg måtte betale 25 euro for å spille DayZ. Lær deg å lese.

 

nå vet jeg ikke hvilke servere du spiller på men du må huske at dayz har ekstremt mange custom maps nå så spillerbasen er spredt rundt på forskjellige mapps men jeg selv har ikke noe problem med å finne x antall servere som er fulle hver dag.

Men ja det samme skjer med alle spill, noen venter på neste aka standalone, noen har seg en pause for å spille andre spill osv osv.

 

Jeg spilte DayZ, men jeg var en del av det enorme frafallet etter sommertiden. Jeg testa det, ga det en sjanse. Men det var bare dritt. At du finner fulle servere har da ingenting å si på frafallet, frafallet er like stort blant servere. Det har ikke vært et normalt frafall fra DayZ som kan forklares på dine premisser, det har vært rene syndefloden, som bare skjer når et spill suger.

 

Men i det minste så er ikke rocket som sergei som poster falsk informasjon på steam salg sidene for å så skylde på folket at de leste feil angående ingame features, de har kanskje rettet opp litt på steamsidene men det står enda løgn der, colorado er fra det jeg har fått med meg 75 sq ikke over 100, å serverne er på 50 ikke 100

 

Nei, jeg er enig at å spre falsk informasjon er kritikkverdig, selv om informasjonen er ment å stemme etterhvert som oppdateringene kommer. Men Rocket drev rene terrorveldet mot eiere av servere i DayZ. Og så arrogant han er...

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Så det var "vi" som kjøpte spillet sin feil. Ikke dev som mer eller mindre lyger om hva som er sant eller ei.

 

Edit:

http://i.imgur.com/t6F9c.jpg

wow.....

 

"You will be put on the global black-list of non trusted users" !?!? De fornekter seg ikke nei. Tror jeg bare hadde sendt dem en link til spillets metacritic score som svar og ønsket dem lykke til videre:

 

http://www.metacritic.com/game/pc/the-war-z

 

Tidenes dårligste? Knegg

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg har sett en så lav metascore før :p

 

Edit:

http://pc.gamespy.co.../1226980p1.html

 

Ble utrolig provosert av den måten Sergey svarte på, og ut ifra hva som har blitt sagt på Steam forumet så burde Sergey slutte å svare og de burde heller ansette en PR ansvarlig for Sergey suger til det.

 

Edit 2:

Går det virkelig ikke an å lage nye tråder på WarZ forumet?

For det hadde vært interessant å laget en poll om hvor mange som faktis liker spillet og de som hater det.

Siden jeg leste at "93%" synes spillet er artig (skal se om jeg finner igjen kilden).

 

Edit 3:

Metascore 1.5 :p

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Lest mye rart om Sergei, kanskje litt for lite erfaring i rampelyset, som eg skrev tidligere hammerpoint har ALDRI laget et godt spill tidligere. Og da kan ikke forventingene være skyhøye, men at noen mener spillet er veldig bra kan dem ikke ha spilt mange spill. WarZ er ikke et bra spill. Er få lyspunkter, desverre. Er heller ikke overrasket at spillet får dårlig score, forvente elendige score fra anmeldere også etterhvert. Man kan til og med joine servere på spillet og folk snakker dritt mens dem spiller.

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg har sett en så lav metascore før :p

 

Edit:

http://pc.gamespy.co.../1226980p1.html

 

Ble utrolig provosert av den måten Sergey svarte på, og ut ifra hva som har blitt sagt på Steam forumet så burde Sergey slutte å svare og de burde heller ansette en PR ansvarlig for Sergey suger til det.

 

Edit 2:

Går det virkelig ikke an å lage nye tråder på WarZ forumet?

For det hadde vært interessant å laget en poll om hvor mange som faktis liker spillet og de som hater det.

Siden jeg leste at "93%" synes spillet er artig (skal se om jeg finner igjen kilden).

 

Nå må man huske kjære Leon at dette er det "første" zombie survival spillet, står faktisk det på hjemmesiden deres, Og eneste folk klare å lire fra seg i en diskusjon mellom DayZ og Warz er: Hackers og vanskelig gameplay. slet selv med Dayz i starten, men etter en stund vet man alt. selvsagt er det mye som er gjort altfor vanskelig, men dette kommer av at det er en mod.

Lenke til kommentar

Nå må man huske kjære Leon at dette er det "første" zombie survival spillet, står faktisk det på hjemmesiden deres, Og eneste folk klare å lire fra seg i en diskusjon mellom DayZ og Warz er: Hackers og vanskelig gameplay. slet selv med Dayz i starten, men etter en stund vet man alt. selvsagt er det mye som er gjort altfor vanskelig, men dette kommer av at det er en mod.

Jeg har ikke noe imot vanskelighetsgraden, men mer imot måten de reklamerer for spillet, og den elendige holdningen til f.eks Sergey. Han er så jævla høy i hatten på hvordan han svarer på spm og gir egentlig folka som har kjøpt spillet et stor "FUCK YOU" med måten han snakker på.

 

Alt dramaen om spillet i de siste 24 timene kunne vært ungått med å bare nevne at spillet er i alpha/beta på Steam sine sider. Og i det minste kommet med en bedre unnskyldning og ikke skylde på oss brukere for at vi ikke kan engelsk.

Hadde også vært bra om de ikke løy om alle verdens ting som ikke er i spillet.

 

Kan vel også nevne at jeg kjøpte WarZ litt pga jeg hadde et håp om at spillet faktis ville bli spillbart når det kom ut av beta. Noe det angivelig har gjort selv om de markedfører det som "Foundation Release".

Jeg har heller ikke så fryktelig imot at grafikken ser helt jævlig ut, siden et bra gameplay hadde gjort opp for det. Men når spillet er sånn det er nå, så er ikke gameplay noe å skryte av, synes jeg.

 

Leste også noe på Steam at det hadde vært bedre om de lanserte spillet på lik linje med Planetside 2, altså et f2p spill. Noe jeg er helt enig med.

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg har sett en så lav metascore før :p

 

Edit:

http://pc.gamespy.co.../1226980p1.html

 

Ble utrolig provosert av den måten Sergey svarte på, og ut ifra hva som har blitt sagt på Steam forumet så burde Sergey slutte å svare og de burde heller ansette en PR ansvarlig for Sergey suger til det.

 

Edit 2:

Går det virkelig ikke an å lage nye tråder på WarZ forumet?

For det hadde vært interessant å laget en poll om hvor mange som faktis liker spillet og de som hater det.

Siden jeg leste at "93%" synes spillet er artig (skal se om jeg finner igjen kilden).

 

Edit 3:

Metascore 1.5 :p

 

93% er vel fra Q&A en i dag eller i går vil jeg tru, som han kom ut med etter steam kom ut

Lenke til kommentar

TotalHalibut advarer deg mot å kjøpe dette spillet. Tror jeg aldri har sett han så negativt til et spill før.

 

 

 

Og etter han kom ut med denne videoen (Fra Reddit)

 

WarZ Devs have reportedly just released a patch which proves their quick money-grabbing and game-breaking schemes. After changing the description of their game due to TotalHailbut calling them out on false advertising, they have now updated the game with a new patch.

Steam users are reporting the following: "... They actually increased the respawn-timer from 1 hour to 4 hours. BUT they added a revive button, where you can spend 50GC (real money) to revive them instantly." Additionally, they are now forcing you to sign the TOS to play the game, which includes disallowing refunds. This is against the law.

AGAINST LAW: http://www.ftc.gov/b...s/redress.shtml

UPDATE: I was just banned for spreading the truth. WarZ devs now have control of the forum on steam and are banning/covering up the truth. Proof: http://puu.sh/1CvE4

 

:lol:

 

Edit: Tipper WarZ blir fjernet fra Steam snart, når de ser hvor stort et lureri hele dette spillet virkelig er.

 

https://www.youtube.com/watch?v=BUrKdAjN4DM

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar

synes all negativiten rundt dette spillet er veldig ufortjent... virker som de fleste bare "jumper på teh band wagon" :p..... største tabben dem gjorde er og la folk spille det før det er ferdig.. når spillet er "helt" ferdig tror jeg det vil være et helt greit spill...

Har du noe spesifikke punkter du mener er ufortjent?

 

Hva du legger i "helt" ferdig må vel være en veldig subjektiv mening, for offisielt så er spillet ute av beta og gått inn i "foundation release". Slik jeg har forstått det, rett meg om jeg tar helt feil.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Jeg har faktisk snakket med mange som har likt warz og selv syntes det har fått mye pepper fra dayz fanboys som ikke vet hvordan spillet er en gang. Men seriøst? Hvor dårlige på kundebehandling går det an å være?!? Ikke søtten om det går ei krone til slike forbrukerfiendtlige apekatter fra lommeboka mi i alle fall .. :p

 

Dette er jo enkleste måte å skremme bort kunder på! Håper Steam holder tilbake pengene når de ser at kunder føler seg lurt.. For dette var faktisk ille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...