Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Etter at det blir altfor mye jobb, så trenger jeg en person som kan være med å skape Norges nye nettside (jeg har allerede ideen). Du skal kunne basic'en i PHP, og det er foreløpig alt du trenger å kunne.

 

 

 

Det er dessverre ingen lønn i oppstartsfasen, men dersom du er arbeidsvillig og kreativ så finnes det mange muligheter ved å tjene penger på nettsiden. Hvis du synes at det er artig og gøyt og drive med nettsider, så er du hjertelig velkommen.

 

 

Ta kontakt om du er interessert eller lurer på noe.

- Julie Larsen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Etter at det blir altfor mye jobb, så trenger jeg en person som kan være med å skape Norges nye nettside (jeg har allerede ideen). Du skal kunne basic'en i PHP, og det er foreløpig alt du trenger å kunne.

 

 

 

Det er dessverre ingen lønn i oppstartsfasen, men dersom du er arbeidsvillig og kreativ så finnes det mange muligheter ved å tjene penger på nettsiden. Hvis du synes at det er artig og gøyt og drive med nettsider, så er du hjertelig velkommen.

 

 

Ta kontakt om du er interessert eller lurer på noe.

- Julie Larsen

Hva er ditt bidrag?

Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

Det ser ut som om vi har de mest forferdelige samlet i en tråd

 

-"Hei folkens, jeg trenger noen til å jobbe gratis for meg, superlegit, okthxbye"

-"trololol, hvordan skriver jeg innlegg"

-"I haz copyrightz ITT"

 

:confused:

Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

Forferdelig

 

Ban '12s

 

og: jeg tror du skal skaffe deg et profilbilde selv før du uttaler deg!

Endret av Gjest slettet-ld9eg7s96q
Lenke til kommentar

Enig Braatheen, er kult, og Julie, veldig få blir rike på en nettside, og om du vil hyre en hobby-programmerer gratis, lykke til. Om du blir så rik som du påstår på denne ideen så kan du legge ut til å hyre en ekte programmeger.

 

Og folk vil ikke hjelpe deg mot penger engang om de ikke får vite noe..

Lenke til kommentar

Ser også ut som vi har det mest forferdelige profilbildet her i denne tråden...

Ban '12s

 

og: jeg tror du skal skaffe deg et profilbilde selv før du uttaler deg!

 

Følte du deg truffet?

Hahaha Julie, der måtte jeg le høyt! Fy faen, haha.

 

Nevertheless Julie, måten du spør om hjelp på er håpløs. Drit i å love gull og grønne skoger når dette er noe som du på ingen måte er i stand til å love. Selv om ideen din skulle vise seg å være god, så er sannsynligheten for at alt går til helvete fortsatt stor. Det er også typisk at den som sitter på (det de selv tror er) en god idé selv tror at de kommer med et raust tilbud når de tilbyr en andel av selskapet for gratisjobbing i startfasen. Det er det ikke. Det er et råttent tilbud, og det er det viktig å være klar over når man legger ut slike forespørsler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...