Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f

I dag mottok jeg mva-faktura fra Microsoft. Det står mva-faktura, men det er nok heller en kvittering på at mva er betalt.

 

Så ingen trenger å bekymre seg over å måtte betale ekstra mva hvis dere bestiller fra Microsoft Store Tyskland.

Lenke til kommentar

Hadde det vært mulighet for nedlasting av torrents, samt avspilling av mkv's med tilhørende lyd, hadde jeg bestilt en surface RT flekken! men må nok vente på PRO...

 

Evnt så blir det en htpc til skilt bruk, og en RT til tablet, når den kommer i norske butikker.

 

Noen hint om når den kommer i salg?

Lenke til kommentar

Jeg kan bekrefte at vi som kjøpte Surface fra microsoft.de ikke vil få noe momsregning i posten.

Jeg fikk i dag et brev fra Microsoft, avsender var:

Microsoft Ireland Operations Ltd

KPMG Tax AS

Sørkedalsveien 6

Postboks 7000 Majorstuen

0306 Oslo

 

Denne hadde tittel : "mva Faktura:"

 

Se vedlegg for bunnen av fakturaen :)

 

1346603.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I dag mottok jeg mva-faktura fra Microsoft. Det står mva-faktura, men det er nok heller en kvittering på at mva er betalt.

 

Så ingen trenger å bekymre seg over å måtte betale ekstra mva hvis dere bestiller fra Microsoft Store Tyskland.

Hvor mye kom prisen på totalt med touch-cover (hvis du bestilte det da..)?
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Det er mange like spørsmål som gjengår i denne tråden.

1. Det lureste er å bestille fra Microsoft Store Tyskland.

2. Norsk mva. ER inkludert.

3. Touch coveret er tysk, men å bruke Æ, Ø og Å funker som på et norsk tastatur.

4. Skjermtastaturet er på norsk.

5. Windows-språket er ikke på norsk ennå.

6. Bestiller du fra Tyskland, får du et strømadapter som passer i norske stikkontakter.

7. Ja, Surface er et bedre nettbrett enn ipad ;)

Lenke til kommentar

Det er mange like spørsmål som gjengår i denne tråden.

1. Det lureste er å bestille fra Microsoft Store Tyskland.

2. Norsk mva. ER inkludert.

3. Touch coveret er tysk, men å bruke Æ, Ø og Å funker som på et norsk tastatur.

4. Skjermtastaturet er på norsk.

5. Windows-språket er ikke på norsk ennå.

6. Bestiller du fra Tyskland, får du et strømadapter som passer i norske stikkontakter.

7. Ja, Surface er et bedre nettbrett enn ipad ;)

Kunne kanskje skrevet noe om pris også. Ligger det rundt 5k?
Lenke til kommentar

Noen tips til en god e-book leser? Jeg har kindle på telefonen og den funker bra på kindle bøker. Den husker hvor jeg var i boken slik at når jeg lukker og åpner så er jeg på det stedet jeg sluttet. Jeg har mange pdf bøker som jeg ikke får åpnet i kindle og jeg trenger en leser som har samme funksjon men på flere formater.

Lenke til kommentar

Spørsmål:

Jeg sliter med at Surface'en ikke gjør forskjell på om jeg ser en film / video eller f.eks. surfer med tanke på dvale eller dimme skjermen.

 

På min iPad fungerer det slik at den f.eks. går i dvale hvis jeg ikke har rørt den i noen minutter ved all annen bruke enn video. Men hvis jeg ser på video går den ikke i dvale. Slik bør det være.

 

På min Surface er det ikke slik. Den gjør ikke forskjell på ulik bruk og dermed må jeg la strømalternativer stå til aldri skru av skjerm og aldri gå i dvale fordi den ellers vil gjøre dette når jeg ser på film / video.

 

Noen tips om hvordan dette kan løses?

Lenke til kommentar

Finnes det noen alternativer til surface PRO der ute? Er lei av å vente, og samtidig så ergrer jeg meg over lave salgstall på surface, når tilgangen er så forferderlig...

 

er på utkikk etter en tablet der jeg kan laste laste ned torrents, samt se mkv-filer koblet til tven, med HDMI. Touchskkjerm, og avtagbart tastatur!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...