Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er vel noe fin info:

 

http://www.windowsitpro.com/article/paul-thurrotts-wininfo/bid-save-christmas-microsoft-broadens-surface-distribution-144927

 

Microsoft this week will begin offering its Surface with Windows RT devices for sale at electronics retailers throughout the world, expanding beyond its original plan to sell the tablets only via its own retail and electronic stores. The change impacts international markets only, though US-based retailers will be selling the Surface RT and Surface with Windows 8 Pro in early 2013 as well.
Lenke til kommentar

Nå har jeg endelig fått bestilt Surface fra Tyskland med 32gb og tastatur. Kommer til å passe fint inn sammen med Nokia 920 :) Håper bare jeg får den før jul

 

Bestilte min på Søndag, fikk den på døren i dag.

 

Rediger:

 

Nokia 920 er en fin telefon, men jeg venter litt for å se om det virkelig kommer en Surface mobil. Må innrømme at jeg er litt sær slik sett, at jeg liker å ha ting i samme merke. (fanboy?)

Endret av NERV
Lenke til kommentar

Bestilte min på Søndag, fikk den på døren i dag.

 

Rediger:

 

Nokia 920 er en fin telefon, men jeg venter litt for å se om det virkelig kommer en Surface mobil. Må innrømme at jeg er litt sær slik sett, at jeg liker å ha ting i samme merke. (fanboy?)

 

Hvor mye betalte du for alt, ferdig sendt til norge?

Lenke til kommentar

 

 

Bestilte min på Søndag, fikk den på døren i dag.

 

Rediger:

 

Nokia 920 er en fin telefon, men jeg venter litt for å se om det virkelig kommer en Surface mobil. Må innrømme at jeg er litt sær slik sett, at jeg liker å ha ting i samme merke. (fanboy?)

 

Det var ekstremt kjapt! Du har ikke hørt noe mer om moms? Regner med alt ordner seg ang. det at det blir lagt til prisen.

Håper virkelig det kommer en Surface mobil. Hadde vært fint om den var laget i samme materiale som Suface, men kickstand regner jeg sterkt med de dropper ;)

Lenke til kommentar

Da var min bestilt fra tyskland.

Ser at det var 115 euro i skatt, teller dette for norge eller vil det komme noe ekstra når den kommer inn i landet? Forresten, antar MS ikke vil ha et problem med å ta denne på garantien her i norge hvis det skjer noe?

 

Virker ikke som noen andre her har mottatt noe moms-krav. Da jeg logget inn som tysk bruker fikk jeg bare 19% moms, mens som norsk ble det 25%. Det var noen andre på forumet her som hadde en teori om at fraktselskapet betalte momsen for oss. Vi får krysse fingrene på at det stemmer.

 

Jeg snakket med Microsoft Norge om garanti og de sa garantien er verdensdekkende, men skulle det oppstå noen feil må den trolig sendes til Tyskland

Lenke til kommentar

Håper ikke jeg får dette problemet. Jeg opprettet som sagt en ny email adresse for å bestille og mistet passordet. Fulgte ikke med en faktura med sendingen så jeg er vel avhengig av emailen for å kunne reklamere?

 

Kunne nesten trodd det, but then again: eneste jeg fikk var en order confirmation som bekreftelse. Fikk aldri sporingsnummer eller lignende per e-post.

Du fikk jo med kvittering/kjøpsbevis i pakken, det puslete A4-arket. Burde holde dersom det er noe reklamasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...