Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, da mottok jeg altså min i7/16/256 Surface Pro 4 i dag, selv om Elkjøp hadde informert meg om at levering ikke ble før etter 26. desember.

 

Jeg har nesten ikke rukket å klå på den enda, men førsteinntrykket er så bra at jeg lurer litt på hvordan MS har klart å lage dette produktet. Veldig høy kvalitetsfølelse over hele linja. Den er også lynrask og jeg har enda til gode å høre noe viftestøy. For øyeblikket står den og kjører uttalige Windows Updates, inkl. firmware-oppdateringen som kom tidlig i desember.

 

Gleder meg ekstremt til å bruke denne daglig fremover! :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hadde et problem nå nettopp hvor Surface 4 ikke ville slås på. Fulgte instruksjonene her og så fungerte det:

https://www.microsoft.com/surface/en-us/support/warranty-service-and-recovery/surface-wont-turn-on?os=windows-10

 

Holdt inne på knappen i 30 sekunder og deretter trykket på på knappen enda en gang og etter å ha ventet litt startet den som normalt.

 

Var veldig nervøs der et øyeblikk. 

Endret av Enceladus
Lenke til kommentar

 

For de som ønsker kortleser og usb-hub i ett kan dette være et alternativ: http://m.ebay.com/itm/High-Speed-USB-3-0-Hub-3-Port-2-SD-Card-Reader-Data-Transferring-Computer-Laptop-/121487958107

 

Min fungerte fint i de to minuttene jeg har prøvd den i alle fall...

Fått testet, Krister? Og displayport-adateren? :)
Har omsider fått min SP4 i7/16/256 denne uken. Måtte bestille fra MS Store i Tyskland da både elkjøp og MS Store Norge ble utsolgt før jobben rakk å bestille. Sparte riktignok en tusenlapp på det.

 

Kortleseren funker fint så langt, men jeg har ikke fått prøvd displayadapteren enda.

 

På jobben har jeg forøvrig to eksterne skjermer med 2560x1440-oppløsning via docken som funker veldig bra. :-)

Lenke til kommentar

 

For de som ønsker kortleser og usb-hub i ett kan dette være et alternativ: http://m.ebay.com/itm/High-Speed-USB-3-0-Hub-3-Port-2-SD-Card-Reader-Data-Transferring-Computer-Laptop-/121487958107

 

Min fungerte fint i de to minuttene jeg har prøvd den i alle fall...

Fått testet, Krister? Og displayport-adateren? :)

Da har jeg testet denne raskt med hdmi mot tv-en hjemme. Den funket, men jeg måtte plugge den i to ganger av en eller annen grunn. :) 

 

Skal få testet DVI og VGA etterhvert også, men vet ikke helt når det blir...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Fikk touchcover 4 i går (har SP3), men ingen av spesialknappene fungerer. Ei heller funker 'two finger scroll' etc. Noen tips?

Står FN-lock på?

 

Hos meg installerte den noen nye drivere, men fikk ikke helt med meg hva det var. Fungerer imidlertid prikkfritt. :)

Nope. Endte opp med å formatere, fungerer nå.

Lenke til kommentar

Har et problem som begynner å irritere meg grenseløst. Når jeg vekker maskinen fra dvale får jeg en svart skjerm. Jeg kan endre volum, og når jeg holder inne PW-knappen ser jeg denne "dra ned for å slå av maskinen". Jeg må dog hardresette HVER gang dette skjer, noe som er ganske ofte. 
 

Formaterte nå nylig pga SP4 tastaturet ikke ville fungere skikkelig på min SP3.

Lenke til kommentar

Har et problem som begynner å irritere meg grenseløst. Når jeg vekker maskinen fra dvale får jeg en svart skjerm. Jeg kan endre volum, og når jeg holder inne PW-knappen ser jeg denne "dra ned for å slå av maskinen". Jeg må dog hardresette HVER gang dette skjer, noe som er ganske ofte.

Såvidt jeg har forstått er dette et kjent problem som MS jobber med. Workaround er å bruke hibernate istedenfor sleep. Endret av krister461
Lenke til kommentar

 

Har et problem som begynner å irritere meg grenseløst. Når jeg vekker maskinen fra dvale får jeg en svart skjerm. Jeg kan endre volum, og når jeg holder inne PW-knappen ser jeg denne "dra ned for å slå av maskinen". Jeg må dog hardresette HVER gang dette skjer, noe som er ganske ofte.

Såvidt jeg har forstått er dette et kjent problem som MS jobber med. Workaround er å bruke hibernate istedenfor sleep.

 

 

 

Noen link til dette? Har ikke funnet noe særlig god info selv. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...