Gå til innhold

Samletråd om Samsung Galaxy Note II


Anbefalte innlegg

Dama mi hadde flip cover på galaxy s3, og gikk bort fra det. Jeg hadde tenkt å skaffe meg flip cover på note 2 som jeg har, men tror nok jeg går bort fra den tanken selv også. Det dekslet over skjermen beskytter den greit, men er mye i veien synes jeg, ihvertfall etter å ha prøvd dama sin s3, så tror jeg ikke note 2 blir noe bedre...

 

Vet ærlig talt ikke hva jeg ville gjort selv, men jeg er som sagt ganske sikker på at flip cover ikke er tingen for meg ihvertfall...

 

Eg trur og eigentleg at flip coveret kan komme litt i vegen. Skal prøva å få tak i ei skinnveske i butikk, og dersom ikkje det er å få tak i, så får eg heller bestille noko på nettet.

 

link til skinveska? :)

http://www.spaceworld.no/display.aspx?menuid=0&prodid=50971 Her er link til skinnveska. Den er å få i fleire fargar, men spaceworld har bare denne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Hvis det er standardvarsel du meneer under lydmenyen så får jeg ikke lagt til egne lyder der

 

Musikkspiller, hold på sangen, bruk som og standardvarsel.

Lenke til kommentar

Hei! :)

 

Noen som er villig til å gi meg, litt sånn kort fortalt, hvorfor jeg skulle velge Note II, i stedet for S3?

 

Jeg har hatt S3 et par uker (julegaven min ble frastjålet), og før der hadde jeg S2.. Når jeg nå må gå til anskaffelse av en ny en (tenkte å bestille innen i morgen tidlig), så vurderer jeg nå også Note II.

 

I forhold til S2, var jeg fornøyd med batteritiden på S3 det lille jeg prøvde.. hvordan er Note II?

 

 

Takker og bukker! :)

Lenke til kommentar

Takker og bukker for kort og greit svar! :)

 

Bloatware, vil det være noe som "ødelegger" telefonen noe, eller er det bare å glemme de litt vekk..? Man bruker jo stort sett andre apper fra markedet..

 

Høres ut som om det er en bedre telefon!? Noe som S3 har som ikke Note II har, sett bort ifra at den har mindre skjerm hvis det er et kriterium?

 

 

Takk igjen!

Lenke til kommentar

Takker og bukker for kort og greit svar! :)

 

Bloatware, vil det være noe som "ødelegger" telefonen noe, eller er det bare å glemme de litt vekk..? Man bruker jo stort sett andre apper fra markedet..

 

Høres ut som om det er en bedre telefon!? Noe som S3 har som ikke Note II har, sett bort ifra at den har mindre skjerm hvis det er et kriterium?

 

 

Takk igjen!

 

Trur faktisk note har allt s3 har,+ litt til ;) Ville absolutt anbefalt note 2 ;)

Lenke til kommentar

Trur faktisk note har allt s3 har,+ litt til ;) Ville absolutt anbefalt note 2 ;)

 

Jeg har note2 og kjøpte s3 til søster i julegave.

Jeg elsker n2-en min, men kommer til å hate den til sommeren når det er shorts-vær og jeg ikke skal ha med veske. Hvis jeg skal ha den i lomma mister jeg jo shortsen. Så spørsmålet er om jeg må kjøpe meg noe billig android-rammel til da til å bruke når jeg ikke er på jobb :)

Lenke til kommentar

Jeg har bare Galaxy S2, men hvis jeg holder inne power-knappen så kan jeg skru av og på mobildata, fort som bare det. Jeg vil tro at det samme går for Note II? :-)

Jeg vet ikke med akkurat det du spør om, eller hvor mye MMS du sender, men i mitt tilfelle vil det i hvert fall være mye enklere å gjøre det slik, enn å sperre hver eneste app jeg installerer :-)

 

Utenom det, er jeg ganske sikker på at jeg har hørt om apps som gir deg ønsket funksjonalitet, jeg husker bare ikke hva de heter...

Ville bare kommentere dette, da jeg har hatt samme problemstilling med min S2.. Problemet blir vel at i det du skal aktivere mobildata, så vil all mulig annen synkronisering også starte, så slikt sett vil datatrafikken overstige det som kun MMS-en trenger.. Det er også både dumt og tungvint! Siden MMS har egne priser, burde jo dette gå utenom mobildata, synes nå jeg..

Lenke til kommentar

Jeg har note2 og kjøpte s3 til søster i julegave.

Jeg elsker n2-en min, men kommer til å hate den til sommeren når det er shorts-vær og jeg ikke skal ha med veske. Hvis jeg skal ha den i lomma mister jeg jo shortsen. Så spørsmålet er om jeg må kjøpe meg noe billig android-rammel til da til å bruke når jeg ikke er på jobb :)

 

:hmm:

Lenke til kommentar

Vel, hvis man måtte han en sånn veske for å ha med telefonen, så hadde jeg nok heller valgt en mindre telefon.

Mobilen er selvsagt ganske stor, men ikke for stor. Siden man i dag bruker mobilen mer til andre ting, enn å ringe med, så er den ganske praktisk.

Noen som vet når film/musikk-leie/kjøp-appene blir tilgjengelig i Norge?

Lenke til kommentar

Haha, altså til daglig har jeg den på innerlomma på dressjakka på jobb, også privat i vanlig jakkelomme. Om sommeren går man så ikke med jakke hele tiden, men til gjengjeld bruker jeg ofte messenger bag (veske), kamerabag (crumpler) eller til og med en i størrelsesorden som Zach Galifianakis har der, bare i litt annen utførelse. Men ikke hele tiden, og da kommer jeg til å synes den er i største laget :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...