Gå til innhold

Samletråd om Samsung Galaxy Note II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-jDflNq

Har hatt note 2 en uke nå og er sykt fornøyd.

 

Er det noen uten skjermbeskytter som har fått riper ennå? Hvor mye tåler glasset?

Jeg har brukt min S3 uten skjermbeskytter siden juni, ingen riper så langt.
Lenke til kommentar

Lurer på en ting: Når jeg starter opp Galleriet, så får jeg opp alskens lugubre album, slik som album fra Dropbox, og album hvor ikoner jeg har fiklet med (Droidicon, osv), blir lagret.. disse vil jeg ikke se! Er det mulig å gjøre noe, så bare Instagram, PaperCamera og vanlig Kamera-bilder synes?

 

Takker :)

Lenke til kommentar

Okei, men vil ikke bildene automatisk bli lastet opp lengre, hvis man ikke huker av? Jeg liker at bildene blir lastet opp til Dropbox, men ikke å se dem i galleriet, eller alle de andre mappene som bare er i veien og jeg aldri bruker..

 

Finnes det noen andre gode alternativer til "Galleri" da?

 

 

Takk for svar! :)

Lenke til kommentar

hmm..

 

Sjekket etter oppdateringer nå, fikk beskjeden:

 

"Enheten din har blitt endret. Programvareoppdateringer er ikke tilgjengelige".

 

Googlet, og eneste jeg fant var et Facebook svar, hvor Samsung lurte på om telefonen kunne ha blitt flashet, eller andre ting. Dette var en telefon kjøpt av en kompis fra pakistan, visstnok.

 

Vel, jeg har ikke flashet, eller noe som helst, lagt inn egen rom. Min er helt clean slikt sett. Kjøpt fra Komplett for få dager siden. Og i går, eller når det var, sjekket jeg også etter oppdateringer, og da var alt OK, og fikk beskjed om at ingen oppdatering var tilgjengelig..

 

Har restartet, bare..

 

 

Takk for hjelp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...