Gå til innhold

Samletråd om Samsung Galaxy Note II


Anbefalte innlegg

Men etter oppdateringen kommer det opp teite hjelpemeldinger hele tiden.

Litt plagsomt. Også kom det en ny app: Gruppesending. Der kan man dele sin musikk, video og slikt med andre som er pålogget samme nettverk (wifi) som deg.

 

Sefølgelig kom jo det opp når telefonen blir jo på en måte helt ny! Da den innstalerer ny firmware

Men hva heter mobilen din ? For jeg har rwdnee note2 og jeg har ikke fått no oppdatering.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men hva heter mobilen din ? For jeg har rwdnee note2 og jeg har ikke fått no oppdatering.

GT-N7100TADNEE

Kjøpt på Netshop.

 

Når jeg nå prøver å se etter ny oppdatering, så får jeg opp meldingen: Enheten din har blitt endret.

Programvareoppdateringer er ikke tilgjengelig.

 

Men siden den lastet ned oppdateringen i dag og oppdaterte til 4.1.2. så tviler jeg på at jeg vil få noen nye oppdateringer på en stund.

Lenke til kommentar

Er det noen som kan hjelpe meg med dette? Har tele2 og får ikke oppdatert samung apps, p.g.a. at landskoden på tlf ikke stemmer med min samsung konto. Tele2 er jo svensk og jeg bor jo i norge.

Har samme problem som deg........Det er fordi TELE 2 sine simkort lages i Sverige,,har gjordt tele2 oppmerkom på dette problemet men de får ikke gjort noe med det
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bare jeg som opplever at telefonen virker mer sluggish etter denne updaten?

 

Samt at visse innstillinger er b0rked, som hvilken app som skal brukes som standard for åpning av linker i programvare. Har ikke valgt noe fordi jeg varierer det mellom popup, chrome og standard. Nå er popup valgt som standard, uten at jeg får endret det.

 

Edit: På tredje forsøk klarte jeg cleare programstandarder. Sketchy.

Endret av deac
Lenke til kommentar

En liten endringslogg her :

 

Android 4.1.2 New Features for Samsung Galaxy Note 2:

 

1. Camera feature: Hold Volume to focus, release to take photo

2. Video feature: Press Volume to start recording, press again to toggle flash.

3. 480p Flash Video Works (if you have latest Flash Player 11.1.115.34 Installed)

4. New Samsung Keyboard Feature: Cursor Control, Continuous Input (If you didn't already have it)

5. Customized Notification Toggle Icons

6. New Notification Toggles: AllShare Cast, Smart Stay, S Bean, Driving Mode, Blocking Mode

7. Brightness slider can now be disabled, but who would do this?

8. Browser rendering improvements (3 examples, please confirm with 4.1.1)

9. Ink Effect with S Pen on Swipe lockscreen, and customizable ink colors.

10. Some devices may experience maximum brightness boost (Up to 400% from previous level)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...