Gå til innhold

Samletråd om Samsung Galaxy Note II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første gangen Noten gikk i bakken gikk den i knas. Snøføre og flipdeksel til tross. Skjermen ser hel ut ved første øyekast men ved nærmere ettersyn ser man at den er krakkelert. Den gikk også i svart. Spørsmålet mitt nå er om noen vet om det lar seg gjøre å bytte skjerm på denne? Nå vet jeg jo ikke om det er mer som gikk i stykker enn kun skjermen.

Hold fast på mobilene deres folkens. Stor skjerm har kanskje sine ulemper.

er ikkje den første som har gjort det :p, gjor det med min note 2, to veker etter at eg fekk den og har gått med knust skjerm i 2 månder. Tenkte eg enten skal kjøpe ny skjerm på ebay eller reise ein kort tur til åsane der Camera & Videoteknikk fiksa den for 700 kr

Endret av minikai5
Lenke til kommentar

Da var mine Note 2 bestilt! Går fra iPhone 4S.. Vurderte iPhone 5, men er så lei iOS nå (hatt iPhone siden 1. generasjon). Har vært såvidt innom Android et par ganger tidligere, men har syntes det har vært for tregt og ustabilt. Testa Note 2 med Jelly bean her om dagen og må si at Android virkelig har fått seg et løft!

 

Gleder meg uansett sykt til å få Note 2'en i hus! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Hei. Har fått tak i nfc-tager og sitter å programmerer dem nå.

 

Det jeg ikke har fått til er at etter den har åpnet spotify så må den starte musikken. Noen som vet hvordan dette kan løses?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Sendte god jul meldinger, sendte til flere personer samtidig, så oppdaget jeg at den ble sendt som MMS. Noen som vet hvorfor.

Var meldingen over maks antall tegn du kan ha i en SMS?
Lenke til kommentar

Har dukket opp et lite irritasjonsmoment hos meg. Et par ganger om dagen får jeg varsel om at facebook økten min har utløpt. Bruker facebook for android, og det fungerer fint.

Ser npr jeg prøver og logge inn via varselet jeg får, så står det facebook for samsungmobile.

Kan jwg fjerne dette på noe vis. Har bladd i menyer uten å bli klok på noe.

Jeg unngår alt av facebook apps utenom basis utgaven.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...